Αρχική Οικονομία Αυξήσεις: Ακριβαίνει και η μπύρα – Έρχονται ανατιμήσεις στα προϊόντα

Αυξήσεις: Ακριβαίνει και η μπύρα – Έρχονται ανατιμήσεις στα προϊόντα

Ανατιμήσεις αναμένεται να έρθουν και στην αγορά της μπύρας, καθώς οι αυξήσεις στην ενέργεια, στα υλικά συσκευασίας και στις πρώτες ύλες αναγκάζουν τις επιχειρήσεις να μην μπορούν να τις απορροφήσουν. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάποια στιγμή θα προχωρήσουμε και σε ανατίμηση. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να αξιολογήσουμε όλα τα δεδομένα και να εκτιμήσουμε με ποιον τρόπο θα κρατήσουμε τη “χρυσή” και “ευαίσθητη” ισορροπία μεταξύ των δικών μας επιδόσεων και το τι θα απορροφήσει η αγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μάλιστα δεν είχε κάνει άλλη αύξηση τιμών, απορροφώντας το επιπλέον κόστος με το οποίο επιβαρύνεται το τελευταίο διάστημα, όπως τόνισε ο κ. Δανιηλίδης. Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εξήγησε ακόμη ότι «στα προϊόντα, όπως τα δικά μας που φορολογούνται “στο φουλ” με ειδικό φόρο κατανάλωσης είμαστε η πέμπτη φθηνότερη αγορά στην Ευρώπη, στα mainstream προϊόντα». Τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Zυθοποιίας όσο και ο διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας, Γιάννης Γεωργακέλλος, κατέστησαν σαφές ότι σε οποίες ανατιμήσεις γίνουν στο μέλλον, η αύξηση δεν θα είναι η ίδια για όλα τα προϊόντα, καθώς δεν υφίστανται τις ίδιες επιπτώσεις από το κόστος των υλικών συσκευασίας.
Οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τη διαφορά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι, πάντως, ο κλάδος της μπύρας πήγε πολύ καλά, όπως επεσήμαναν τα στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι οι Έλληνες καταναλωτές – και σε μικρότερο βαθμό οι τουρίστες – ήταν εκείνοι που έκαναν «τη διαφορά» τους καλοκαιρινούς μήνες φέρνοντας χαμόγελα στον κλάδο μετά τη δύσκολη περίοδο των lockdown. «Δεν έπαιξε ο τουρισμός τόσο μεγάλο ρόλο, η δυναμική που υπήρξε ήταν από τη συμβολή των Ελλήνων καταναλωτών», όπως επισημάνθηκε.
Οι εκτιμήσεις για τη μπύρα το 2022

Ο κλάδος της ελληνικής μπύρας εμφανίζεται ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του 2021 ενώ για το 2022, σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, «είμαστε ρεαλιστικά αισιόδοξοι ότι θα είναι μία ακόμη καλύτερη χρονιά. Εμείς πλανάρουμε ανάπτυξη», ανέφερε ο ίδιος. Στο επενδυτικό πλάνο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, υπήρξε αναπροσαρμογή το 2020 εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς η εταιρεία είχε μείωση στον τζίρο και την κερδοφορία της ενώ η αγορά ΗORECA έμεινε κλειστή για μεγάλο διάστημα. Συγκεκριμένα από 43 εκατ. ευρώ που ήταν ο προϋπολογισμός για την τριετία 2019 – 2021, εκτιμάται ότι θα καταλήξει τελικά στα 38 εκατ. ευρώ στο τέλος του έτους.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Οικογενειακή τραγωδία στο Νέο Ηράκλειο – Εν αναμονή του πορίσματος του ιατροδικαστή – Τι είπε ο πατέρας των αδερφών σε γείτονα

Εν αναμονή του πορίσματος του ιατροδικαστή, με το οποίο αναμένεται να δοθούν απαντήσεις σχετικά με την οικογενειακή τραγωδία στο Νέο Ηράκλειο, όπου δύο αδέρφια βρέθηκαν νεκρά...

Πέρασε 43 χρόνια άδικα κλεισμένος στη φυλακή

To πρωί της 26ης Απριλίου του 1978, η αστυνομία χτύπησε την πόρτα του 18χρονου Αφροαμερικανού Κέβιν Στρίκλαντ, σε μία εργατική γειτονιά, στο Κάνσας Σίτι,...

Μεσσηνία: Συνελήφθη 60χρονος με μισό κιλό κάνναβης

Συνελήφθη στο Μοσχοχώρι του Δήμου Μεσσήνης, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας, 60χρονος, σε βάρος του οποίου...

Eurostat: Ένας στους τρεις νέους Έλληνες είναι άνεργος

Ακόμα μία αρνητική πρωτιά κατέκτησε η Ελλάδα. Σύμφωνα με έκθεση της Eurostat στη χώρα μας καταγράφηκαν τα μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας για...

Φορολογική δήλωση: Ολική επαναφορά για αποδείξεις και τεκμήρια

Τόσο οι ηλεκτρονικές πληρωμές, όσο και τα τεκμήρια διαβίωσης θα αποτελέσουν δύο από τα βασικά εργαλεία για την είσπραξη φόρων για τα φετινά...