Αρχική Οικονομία Αυξήσεις: Ακριβαίνει και η μπύρα – Έρχονται ανατιμήσεις στα προϊόντα

Αυξήσεις: Ακριβαίνει και η μπύρα – Έρχονται ανατιμήσεις στα προϊόντα

Ανατιμήσεις αναμένεται να έρθουν και στην αγορά της μπύρας, καθώς οι αυξήσεις στην ενέργεια, στα υλικά συσκευασίας και στις πρώτες ύλες αναγκάζουν τις επιχειρήσεις να μην μπορούν να τις απορροφήσουν. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάποια στιγμή θα προχωρήσουμε και σε ανατίμηση. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να αξιολογήσουμε όλα τα δεδομένα και να εκτιμήσουμε με ποιον τρόπο θα κρατήσουμε τη “χρυσή” και “ευαίσθητη” ισορροπία μεταξύ των δικών μας επιδόσεων και το τι θα απορροφήσει η αγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μάλιστα δεν είχε κάνει άλλη αύξηση τιμών, απορροφώντας το επιπλέον κόστος με το οποίο επιβαρύνεται το τελευταίο διάστημα, όπως τόνισε ο κ. Δανιηλίδης. Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εξήγησε ακόμη ότι «στα προϊόντα, όπως τα δικά μας που φορολογούνται “στο φουλ” με ειδικό φόρο κατανάλωσης είμαστε η πέμπτη φθηνότερη αγορά στην Ευρώπη, στα mainstream προϊόντα». Τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Zυθοποιίας όσο και ο διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας, Γιάννης Γεωργακέλλος, κατέστησαν σαφές ότι σε οποίες ανατιμήσεις γίνουν στο μέλλον, η αύξηση δεν θα είναι η ίδια για όλα τα προϊόντα, καθώς δεν υφίστανται τις ίδιες επιπτώσεις από το κόστος των υλικών συσκευασίας.
Οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τη διαφορά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι, πάντως, ο κλάδος της μπύρας πήγε πολύ καλά, όπως επεσήμαναν τα στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι οι Έλληνες καταναλωτές – και σε μικρότερο βαθμό οι τουρίστες – ήταν εκείνοι που έκαναν «τη διαφορά» τους καλοκαιρινούς μήνες φέρνοντας χαμόγελα στον κλάδο μετά τη δύσκολη περίοδο των lockdown. «Δεν έπαιξε ο τουρισμός τόσο μεγάλο ρόλο, η δυναμική που υπήρξε ήταν από τη συμβολή των Ελλήνων καταναλωτών», όπως επισημάνθηκε.
Οι εκτιμήσεις για τη μπύρα το 2022

Ο κλάδος της ελληνικής μπύρας εμφανίζεται ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του 2021 ενώ για το 2022, σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, «είμαστε ρεαλιστικά αισιόδοξοι ότι θα είναι μία ακόμη καλύτερη χρονιά. Εμείς πλανάρουμε ανάπτυξη», ανέφερε ο ίδιος. Στο επενδυτικό πλάνο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, υπήρξε αναπροσαρμογή το 2020 εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς η εταιρεία είχε μείωση στον τζίρο και την κερδοφορία της ενώ η αγορά ΗORECA έμεινε κλειστή για μεγάλο διάστημα. Συγκεκριμένα από 43 εκατ. ευρώ που ήταν ο προϋπολογισμός για την τριετία 2019 – 2021, εκτιμάται ότι θα καταλήξει τελικά στα 38 εκατ. ευρώ στο τέλος του έτους.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Τρίχρονο παιδί «θαύμα» έγινε το νεότερο μέλος της Mensa

Ένα νήπιο έγινε το νεότερο μέλος της Mensa στη Βρετανία σε ηλικία μόλις τριών. Πριν κλείσει τα τρία του χρόνια, έμαθε να μετρά μέχρι...

Οι 14 νέες megacities που θα αναδυθούν έως το 2050 με πληθυσμό 213 εκατ. κατοίκων

Μέχρι το 2050 το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει σε πόλεις καταγράφοντας μια μεγάλη αύξηση συγκριτικά με το 54% το 2020.Αυτή η αύξηση,...

Ρέθυμνο: Τι οδήγησε στην αιματηρή συμπλοκή με τον αστυνομικό

Τις ακριβείς συνθήκες του αιματηρού επεισοδίου που σημειώθηκε τα ξημερώματα σε μπαρ στην πόλη του Ρεθύμνου εξετάζουν οι αρχές. Σύμφωνα με την αρχική πληροφόρηση...

Στο φως οι διάλογοι με μαφιόζους που «καίνε» αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ – Άνω κάτω η Κατεχάκη

Δημοσίευμα με φερόμενους ως επίορκους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ, πυροδότησε την παρέμβαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου.Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση,...

Φορολογικές δηλώσεις 2023: Οι 8 μηνιαίες δόσεις, η έκπτωση φόρου και οι ημερομηνίες «κλειδιά»

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την έναρξη υποβολής των φορολογικών δηλώσεων του 2023, που θα αφορά τα εισοδήματα που έχουν αποκτήσει...