Αρχική Οικονομία Αύξηση 32,7% στις πωλήσεις σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου

Αύξηση 32,7% στις πωλήσεις σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου

Αυξημένες κατά 32,7% ήταν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών), στον οποίο συμπεριλαμβάνονται τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα, καθώς και τα είδη bazaar, παρουσίασε αύξηση 32,7% κατά την εβδομάδα που τελείωσε στις 8 Νοεμβρίου.

Η ανάπτυξη αυτή είναι αποτέλεσμα των μαζικών αγορών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες της εν λόγω εβδομάδας, ως καταναλωτική αντίδραση στην εξαγγελία που έλαβε χώρα στις 5 Νοεμβρίου για το επερχόμενο lockdown.  

Σημειώνεται ότι η εκτίναξη των πωλήσεων ήταν λιγότερο έντονη σε σχέση με αυτή που παρατηρήθηκε την αντίστοιχη εβδομάδα, πριν την αναστολή της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στο πρώτο lockdown (εβδομάδα που τελείωνε στις 15 Μαρτίου).

Οι μετρήσεις της Nielsen

Υπενθυμίζεται ότι με βάση τις μετρήσεις της Nielsen, οι πωλήσεις την εβδομάδα εκείνη εκτοξεύτηκαν κατά 85%, γεγονός που υποδεικνύει πως αυτή τη φορά οι καταναλωτές ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι και συμπεριφέρθηκαν με μεγαλύτερη ψυχραιμία. Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου, κατά την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση. Ενδεικτικά, τα hypermarkets (καταστήματα άνω των 2,500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 48,1%, ενώ τα large supermarkets (καταστήματα 1000-2499 τ.μ.) κατά 35,2%.

Στη Θεσσαλονίκη

Ειδικότερα στο νομό Θεσσαλονίκης, ο οποίος βρισκόταν ήδη εκείνη την εβδομάδα σε τοπικό lockdown, η αγοραστική συμπεριφορά ακολούθησε την αντίστοιχη του συνόλου της χώρας, με τις πωλήσεις στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή να παρουσιάζουν ρυθμό ανάπτυξης 33,9%.

Θετική ήταν η τάση των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου και την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα στον νομό (26/10 – 1/11) οπότε και ανακοινώθηκε το τοπικό lockdown, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,4%. Το συγκεκριμένο ποσοστό ενδέχεται σε μια πρώτη ανάγνωση να αξιολογείται ως χαμηλό, ωστόσο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι η εν λόγω εβδομάδα είχε δύο αργίες για την πόλη της Θεσσαλονίκης, έναντι μίας την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Αυστραλία: Άνδρας οδηγήθηκε στο νεκροτομείο ενώ ήταν ακόμα ζωντανός

Ένας ασθενής ανακουφιστικής φροντίδας ενδέχεται να ήταν ζωντανός όταν μεταφέρθηκε σε νεκροτομείο του Περθ της Αυστραλίας, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε...

Η εξαγορά του Twitter από τον Μασκ είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην ιστορία. Ποια την ξεπερνά.

Μετά από διαπραγματεύσεις μηνών, την κατάθεση προσφοράς εξαγοράς που έγινε αποδεκτή και στην συνέχεια μια υπαναχώρηση από την αρχική συμφωνία και...

Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης σε 55χρονη για επεισοδιακό γλέντι

Με φυλάκιση 35 μηνών τιμώρησε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης 55χρονη, η οποία κατέστη κατηγορούμενη για εμπλοκή σε επεισοδιακό γλέντι στον οικισμό Ρομά του Δενδροποτάμου,...

H «αγρότισσα» από την Σύρο που «ρίχνει» τα social με την φωτογράφηση της

Μια Fashion φωτογράφιση με άρωμα… και γεύσεις Σύρου!Η Σύρος είναι και Αρχόντισσα και Αγρότισσα και οι νέοι επιχειρηματίες δείχνουν να σέβονται,...

Νέα ρύθμιση οφειλών προς τα ασφαλιστικά Ταμεία (διαδικασία)

Με βάση το ν/σ του υπ. Εργασίας που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, αυξάνονται σε 24 οι μηνιαίες δόσεις για τις ασφαλιστικές οφειλές.Ειδικότερα,...