Αρχική Οικονομία Άλμα στις πωλήσεις αλκολοούχων ποτών το 2021: Άνοδος 18,4% στη Βότκα, 16,5%...

Άλμα στις πωλήσεις αλκολοούχων ποτών το 2021: Άνοδος 18,4% στη Βότκα, 16,5% στο Ρούμι και 13,3% στο Ουίσκι

Πρωτιά στην αύξηση των πωλήσεων κατείχαν το 2021 τα αλκοολούχα ποτά, τα φυτικά ροφήματα και τα κατεψυγμένα λαχανικά ενηώ αντίθετα πτώση σημείωσαν τα αντισηπτικά και τα σαπούνια σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας NielsenIQ για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων η οποία δείχνειι οτι συνολικά ο τζίρος έκλεισε με άνοδο 1,3%

Σε επίπεδο κατηγοριών, στα Τρόφιμα & Ποτά, αρκετές από τις κατηγορίες αλκοολούχων ποτών παρουσίασαν ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι (Βότκα +18,4%, Ρούμι +16,5%, Ουίσκι +13,3%), ενώ επίσης πολύ υψηλά ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους παρουσίασαν, μεταξύ άλλων, κατηγορίες όπως τα Φυτικά Ροφήματα (+20,9%), καθώς και τα κατεψυγμένα λαχανικά (+16,5%).

Πτώση σε αντισητικά και σαπούνια

Όσον αφορά στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, οι δύο κατηγορίες που σημείωσαν τις πιο αρνητικές τάσεις στις πωλήσεις τους το 2021 είναι τα αντισηπτικά (-37,9%) καθώς και τα σαπούνια για το πλύσιμο των χεριών (-17,7%), γεγονός που οφείλεται εν μέρει και στην εξορθολογίκευση της χρήσης τους, σε σχέση με το 2020. Χρησιμοποιώντας παρόμοια λογική μπορούμε να ερμηνεύσουμε και την επίσης πολύ έντονα αρνητική τάση των καθαριστικών σπιτιού (-13,9%), καθώς και της κατηγορίας των χλωρινών (-12,6%).

Αντισηπτικό χεριών

Στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που παρουσίασε θετική τάση της τάξεως του +1,6%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης σημείωσαν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία κατά -1,7% & -2,4% αντίστοιχα.

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) εμφάνισε την πιο θετική, διψήφια τάση στο +14,9%, ενώ τα Φρέσκα και επί Ζυγίω προϊόντα αναπτύχθηκαν οριακά θετικά με +0,3%.

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2.500τ.μ. (hypermarkets) συνέχισαν και το 2021 να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,1% στις πωλήσεις τους. Σε ρυθμό ανάπτυξης, αν και αρκετά πιο συγκρατημένο, ακολούθησαν οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +1,5%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

Παρατηρώντας την απόδοση των διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών, στις οποίες η NielsenIQ αποδομεί την αγορά, άξιο σχολιασμού είναι το γεγονός ότι όλες οι επιμέρους γεωγραφικές περιοχές παρουσίασαν θετικές τάσεις -με πιο υψηλή αυτή της Πελοποννήσου στο +4,5%-με εξαίρεση την Αττική, η οποία κινήθηκε πτωτικά στο -0,4%.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

25 συλλήψεις σε 24 ώρες στη Μεσσηνία

Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε χθες (4.10.2022), εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην...

Τι συμβαίνει με το δάκο; Οι απαντήσεις Νίκα στις επερωτήσεις για το δάκο και τον αγροτικό τομέα

ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ4-10-2022Τι συμβαίνει με το δάκο; Οι απαντήσεις Νίκα στις επερωτήσεις για το δάκο και τον αγροτικό τομέαΔεν μπορεί να...

Αιγάλεω: Τρία παιδιά 5, 7, και 10 ετών μπήκαν σε σχολείο με κουζινομάχαιρα κι απείλησαν μαθητές

Αδιανόητο περιστατικό σε γυμνάσιο του Αιγάλεω, όπου τρία παιδιά – ηλικίας 5, 7 και 10 ετών – μπήκαν στο περιβάλλοντα χώρο...

Συλλήψεις για χασίς σε Χανδρινού και Σουληνάρι

 Δύο συλλήψεις για μικροποσότητες χασίς έγιναν το απόγευμα της Δευτέρας σε χωριά της Πυλίας από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας....

Τραγωδία στη Σύρο: Τον χτύπησε η γυναίκα του κατά λάθος με το αυτοκίνητο και τον σκότωσε

Ένα πολύ διαφορετικό τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στην περιοχή Ποσειδωνίας στη Σύρο, όταν μια γυναίκα χτύπησε με το αυτοκίνητο τον 83χρονο σύζυγό...