
Ανησυχία προκαλούν τα στοιχεία των οικονομικών αποτελεσμάτων την περίοδο των λοκ ντάουν και γενικότερα της πανδημίας, για την Dixons – Κωτσόβολος και την H&M.
Xαρακτηριστικό είναι ότι το ποσοστό των διαδικτυακών πωλήσεων στις συνολικές πωλήσεις του Κωτσόβολου εκτοξεύθηκε στο 48% από 8%, που ήταν το αντίστοιχο συγκρινόμενο διάστημα (10 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 11/1/2020). Στο τελικό ποσοστό συνετέλεσε και η συνολική πτώση του τζίρου. Επίσης η αύξηση του τομέα ήταν της τάξης του 366%.
Συνολικά ο Κωτσόβολος, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Dixons Carphone εμφάνισε πτώση τζίρου 13% τις 10 αυτές εβδομάδες.
Η εταιρία H&M (η οικονομική χρήση της αλυσίδας ξεκινά την 1 Δεκεμβρίου κάθε έτους και ολοκληρώνεται στις 30 Νοεμβρίου)- παρουσίασε πτώση πωλήσεων 24% όταν σε επίπεδο ομίλου η μείωση ήταν 18%.
Στο πρώτο lockdown και συγκεκριμένα την περίοδο Μάρτιος – Μάιος η αλυσίδα έχασε το 52% του τζίρου της. Στο δεύτερο lockdown η πτώση άγγιξε το 30% σε ευρώ την περίοδο από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου όταν το σύνολο του ομίλου εμφάνισε απώλειες μόλις 10%.
Το τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου, που η αγορά επαναλειτούργησε είχε καταφέρει να περιορίσει τις απώλειες στο -14%.
Για τα Jumbo στο πρώτο lockdown και συγκεκριμένα τον Μάρτιο υποχώρησαν 5,1% και τον Απρίλιο 86%. Στο δεύτερο έχασε τον Νοέμβριο το 35% της αξίας του τζίρου της και τον Δεκέμβριο το 54%.
Πηγή: gargalianoionline.gr