Αρχική Ελλάδα Ανοιχτή επιστολή-κόλαφος μαθητή σε Κεραμέως: Είμαι ένας αποτυχημένος άριστος με 20.988 μόρια

Ανοιχτή επιστολή-κόλαφος μαθητή σε Κεραμέως: Είμαι ένας αποτυχημένος άριστος με 20.988 μόρια

Μία ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, γεμάτη αιχμές αλλαγές που επέλεξε να προωθήσει στον τρόπο εισαγωγής των υποψήφιο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα σε μία χρονιά με κλειστά σχολεία λόγω κορωνοϊού, έστειλε ένας μαθητής της Γ΄ Λυκείου.

Ο νεαρός, με τον τρόπο αυτό, θέλησε να εκφράζει τα παράπονά του για τον τρόπο βαθμολόγησης των ειδικών μαθημάτων και το πώς αριστούχοι μαθητές δεν κατάφεραν να περάσουν στις πρώτες σχολές επιλογής τους.

Σύμφωνα με την επιστολή που δημοσιεύει το alfavita.gr o μαθητής Διονύσης Κατάκαλου συγκεντρώνει 20.988 και όμως δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα.

Αναλυτικά η επιστολή:

«Αξιότιμη κα υπουργέ,

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και

Πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών».

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Τα Μερομήνια μίλησαν: Πώς θα είναι το φθινόπωρο και ο χειμώνας

Τα Μερομήνια αποκαλύπτουν τον καιρό που θα έχουμε τους επόμενους μήνες, τουλάχιστον μέχρι τον Φεβρουάριο.Τα Μερομήνια για το υπόλοιπο του 2022...

Αμερικανικό σινιάλο για τις έρευνες φυσικού αερίου

Ισχυρό σινιάλο για την υλοποίηση του ελληνικού project της έρευνας και αξιοποίησης των κοιτασμάτων φυσικού αερίου δίνει η επανατοποθέτηση της αμερικανικής πετρελαϊκής ExxonMobil στις...

Βρετανία: Μητέρα πέθανε σε πτήση – Παρέμεινε για 8 ώρες δίπλα στα παιδιά της

Γυναίκα από τη Βρετανία επέστρεφε με την οικογένειά της στη χώρα της αφού είχαν ζήσει για 15 χρόνια στο Χονγκ Κονγκ....

Χίος: Απειλούσε να σκοτώσει με καραμπίνα την πρώην σύντροφό του

Συναγερμός σήμανε χθες στη Χίο, όταν μια γυναίκα τηλεφώνησε στην Αστυνομία και κατήγγειλε ότι ο πρώην σύντροφός της βρισκόταν έξω από το σπίτι της...

Φωτιά σε ιστιοφόρο ανοιχτά των Αντίπαξων – Επέβαιναν επτά Ιταλοί

Φωτιά, από άγνωστη αιτία, ξέσπασε σε ιστιοφόρο ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά των Αντίπαξων. Στο σκάφος επέβαιναν επτά Ιταλοί.Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι...