
Με τις περισσότερες πλέον συναλλαγές αλλά και υπηρεσίες, όπως συμπλήρωση αιτήσεων για επιδόματα στο πλαίσιο της στήριξης των πολιτών, να παρέχονται πλέον σχεδόν αποκλειστικά ψηφιακά, οι πολίτες θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί σε μηνύματα αλλά και κλήσεις που δέχονται από τρίτους με σκοπό την «δήθεν» εξυπηρέτηση τους.Ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ηλείας, Γρηγόρης Κατσώλης και ο πρόεδρος της Ένωσης Λογιστών Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ηλείας, Αλέξης Νταουλάρης, συστήνουν μεγάλη προσοχή τόσο στους πολίτες όσο και στους επαγγελματίες και συστήνουν ποτέ να μην δίνουν προσωπικά στοιχεία μέσω ηλεκτρονικά ή μέσω μηνυμάτων αλλά να επιδιώκουν την φυσική επαφή με τους πελάτες τους.
Πηγή: gargalianoionline.gr