Αρχική Οικονομία Aύξηση τζίρου στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων

Aύξηση τζίρου στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI

 Αύξηση τζίρου κατά 7,2% στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σημειώθηκε την τρίτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (αυτή που τελείωσε στις 18/10) αγγίζοντας τα 117,12 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019 (αυτή που τελείωσε στις 20/10) που ήταν 109,24 εκατ. ευρώ. Η ανάπτυξη της αγοράς τη συγκεκριμένη εβδομάδα, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά της Αττικής, που ελέγχει μερίδιο σχεδόν 54% και η οποία «έτρεξε» με ρυθμό 7%.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο σύνολο της αγοράς είχε προηγηθεί αύξηση πωλήσεων 5,5% την δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου, όπου ο τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο άγγιξε τα 118,26 εκατ. ευρώ, έναντι 112,11 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο έναν χρόνο πριν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, την τρίτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 6%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (8,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 5,7%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 16,7%).

Παρατηρώντας την κατανάλωση στα σημεία πώλησης, διαπιστώνεται ότι μετά την Αττική που κατέχει την μερίδα του λέοντος με μερίδιο 53,9%, τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης με μερίδιο 10,4% εμφάνισαν ανάπτυξη 6,1% και της Κεντρικής Ελλάδας με μερίδιο 12,9% εμφάνισαν ανάπτυξη 8,6%. Η Βόρεια Ελλάδα με μερίδιο 8,6% παρουσίασε ανάπτυξη 6,6%, η Πελοπόννησος με μερίδιο 7,6% ανάπτυξη 13,3%, ενώ η Κρήτη με μερίδιο 6,6% εμφάνισε ανάπτυξη 2,6%.

Σε ό,τι αφορά τη διασπορά της κατανάλωσης ανά κατηγορία καταστήματος, τα υπερμάρκετ (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 20%, τα μεσαία (2.500 έως 1.000 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 7,1%, τα μικρότερα (1.000 τ.μ έως 400 τ.μ.) αύξηση 4,2% και τα μίνι μάρκετ (έως 400 τ.μ.) αύξηση πωλήσεων 3,4%.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εκτέλεσαν 18 φορές την ποινή του, δεν έβρισκαν φλέβα και τελικά πέθανε από… κορονοϊό

Απέτυχαν να εκτελέσουν τη θανατική ποινή και τελικά το κατάφερε ο… κορονοϊός. Είχε καταδικαστεί για απαγωγή, βιασμό και δολοφονία μιας...

«Μπόνους» για το εμβόλιο: Τα κίνητρα που θα δοθούν στους πολίτες

Η “χαλάρωση” των πολιτών, ως επακόλουθο του ανοίγματος της χώρας, θεωρείται από την κυβέρνηση ο μεγαλύτερος «εχθρός» στη μάχη με τον πανδημία, μαζί με...

Γεωργιάδης: Το όριο των 100 ατόμων στα κέντρα δεξιώσεων δεν έχει νόημα

Ένα «γενναίο» και μη επιστρεπτέο πρόγραμμα ενίσχυσης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό ετοιμάζει η κυβέρνηση όπως υπογράμμισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνις...

Κορωνοϊός: Επιβολή δύο προστίμων στην Πελοπόννησο

Εντατικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα από τις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του...

Νέα Πελοπόννησος: Ας καταλάβει επιτέλους ο κ. Νίκας πως ο τουρισμός είναι συλλογική δραστηριότητα

Δελτίο Τύπου Αντώνη Λυμπέρη, Περιφερειακού Συμβούλου Π.Ε. Αργολίδας της παράταξης « Νέα Πελοπόννησος»: Ας καταλάβει  επιτέλους ο κ. Νίκας πως ο τουρισμός είναι συλλογική δραστηριότητα. Παρακολουθήσαμε ...