Αρχική Ελλάδα Black Friday 2021: Χριστουγεννιάτικες αγορές για τους Έλληνες – Τι προτιμούν, ποιοι...

Black Friday 2021: Χριστουγεννιάτικες αγορές για τους Έλληνες – Τι προτιμούν, ποιοι δεν θα ψωνίσουν

Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους την περίοδο της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» που πραγματοποίησε η Sitecore.

Η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές, με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στην Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο.

Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.

black friday

Προτεραιότητα οι προσφορές

Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).

Εκτός από τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με την Black Friday, η έρευνα της Sitecore εστιάζει και στο πώς σκοπεύουν να περάσουν οι καταναλωτές τις φετινές γιορτές. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (52%) σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τους εορτασμούς νωρίτερα από άλλες χρονιές και να γιορτάσουν περισσότερο με επισκέψεις σε σπίτια αγαπημένων προσώπων (23%) και ημερήσιες εκδρομές (20%), ενώ η γενιά Ζ, σε ποσοστό 31%, δίνει προτεραιότητα στα πάρτι με φίλους.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Τραγικός θάνατος για γυναίκα στις ΗΠΑ: Την κάρφωσε στο στήθος ομπρέλα θαλάσσης

Τραγικό θάνατο βρήκε μια 63χρονη γυναίκα που έκανε μπάνιο σε παραλία της Νότιας Καρολίνα στις ΗΠΑ όταν μια ομπρέλα θαλάσσης εκτοξεύτηκε...

Η Βρετανία σε κατάσταση ξηρασίας: «Στέρεψε» ο Τάμεσης – Εμφιαλωμένο νερό με το δελτίο

Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε την Παρασκευή (12/8) ότι τμήματα της νότιας, της κεντρικής και της ανατολικής Αγγλίας έχουν τεθεί επίσημα σε...

Θρίλερ με πτώμα άνδρα στο Βοτανικό, τι εξετάζουν οι Αρχές

Συγκεκριμένα, κοντά στην οδό Ορφέως, στο Βοτανικό, βρέθηκε από περαστικό το μεσημέρι ένα πτώμα άνδρα σε προχωρημένη σήψη.Από την πρωτη εξέταση του ιατροδικαστή, διαπιστώθηκε...

Έκτακτη πληρωμή Power Pass – Η ημερομηνία

Την ημερομηνία για την έκτακτη πληρωμή του Power Pass έδωσε ο υπ. Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας χθες μιλώντας στο Open.Τόνισε πως...

Έλληνες οι κορυφαίοι «snipers» της Ευρώπης: Ελεύθεροι σκοπευτές της ΔΕΠ στην πρώτη θέση σε διαγωνισμό

Την πρώτη και την τέταρτη θέση μεταξύ 36 ομάδων στον διαγωνισμό ελεύθερων σκοπευτών «European Best Sniper Team Competition 2022» κατέκτησαν οι...