Αρχική Οικονομία Χριστούγεννα 2021 – 7 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θα κάνουν μεγαλύτερες αγορές

Χριστούγεννα 2021 – 7 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θα κάνουν μεγαλύτερες αγορές

Αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι.

Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Αυτά είναι είναι μεταξύ άλλων τα ευρήματα της έρευνας Holiday Shopping Trends 2021 που διενήργησε η Sitecore, εταιρεία λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου.

Η έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τις φετινές γιορτές και τις σκέψεις τους για τα δώρα, τις αγορές των γιορτών και τα έξοδα που σκοπεύουν να κάνουν.

Αλλαγή προοπτικής:

  • Το 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους.
  • Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή.
  • Το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας.

Τα καταστήματα δεν στηρίζουν αρκετά τις μικρές επιχειρήσεις από μειονότητες:

  • Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει.

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους:

  • Το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια.
  • Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο.
  • Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Η αυτοφροντίδα περιλαμβάνει πλέον τα δώρα στον εαυτό μας:

  • Το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία».
  • Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία.
  • Το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος.

Οι νέοι καταναλωτές επαναφέρουν τις δαπάνες τους:

  • Το 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία.
  • Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι.
  • Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες».

«Οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι και ενώ πολλοί είναι αισιόδοξοι ότι η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει πολύ σύντομα, ο κόσμος εξακολουθεί να είναι ανήσυχος,» δήλωσε η Paige O’Neill, Chief Marketing Officer της Sitecore.

«Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να ανταπεξέλθουν και να προετοιμαστούν για αυτό που έπεται, είναι αισιόδοξοι ότι οι γιορτές για το 2021 θα είναι ένα φωτεινό σημείο, αν όχι καταλύτης, για ότι ακολουθεί. Είναι επίσης ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι όλοι οι  τύποι καταναλωτών θέλουν να υποστηρίξουν την τοπική τους κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων από μειονότητες. Η βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί με περισσότερες ευκαιρίες σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις.»

Ταυτότητα της έρευνας

Η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, οι οποίοι απάντησαν σε μια έρευνα 10 λεπτών, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.

Οι συμμετέχοντες εντοπίστηκαν από ένα ενεργό διαδικτυακό πάνελ το οποίο τους ενθάρρυνε να συμμετέχουν προσφέροντας πόντους επιβράβευσης σε αντάλλαγμα. Τα δεδομένα των καταναλωτών σταθμίστηκαν ώστε να αντικατοπτρίζουν τον γενικό πληθυσμό (ηλικία / φύλο / χώρα). Στις απαντήσεις της έρευνας παρουσιάζονται το μέγεθος  αλλά και το επίπεδο ευθύνης των εταιρειών.

Επέκταση του δικτύου της Sitecore

Επιπρόσθετα από την παρουσίαση της έρευνας Holiday Shopping Trends Report, η Sitecore ανακοινώνει επίσης σήμερα την επέκταση του διεθνούς δικτύου της στην Νότια Ευρώπη, με την ενίσχυση της παρουσίας της και τη λειτουργία νέων γραφείων σε Παρίσι, Μιλάνο, Μαδρίτη και Αθήνα. Η κίνηση αυτή, που έρχεται μετά την τέταρτη εξαγορά της Sitecore μέσα στο έτος, συμπεριλαμβάνοντας τις Reflektion αυτό τον μήνα και Moosend τον Μάιο, αποδεικνύει την μεγαλύτερη δέσμευση της εταιρεία προς το χτίσιμο μιας ισχυρής σουίτας ψηφιακής εμπειρίας.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Κρήτη – Επέζησε από την επίθεση στους δίδυμους πύργους στη Νέα Υόρκη και πέθανε από κοροναϊό

Κατάφερε να γλυτώσει από την πτώση των διδύμων πύργων στην Νέα Υόρκη όπου στο ισόγειο τους διατηρούσε κατάστημα για να φύγει τελικά από κοροναϊό...

Τρίκαλα: Με drones η μεταφορά φαρμάκων στα φαρμακεία – Την Τρίτη η πρώτη δοκιμαστική πτήση

Ένα σημαντικό πρόγραμμα βοήθειας στη μεταφορά φαρμακευτικού υλικού θα υλοποιήσει η Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ του Δήμου Τρικκαίων, e-Trikala ΑΕ, κατά την τρέχουσα περίοδο,...

Ολλανδία – Πάνω από 4 τόνοι κοκαΐνης κατασχέθηκαν στο λιμάνι του Ρότερνταμ

Τα ολλανδικά τελωνεία κατέσχεσαν στο λιμάνι του Ρότερνταμ πάνω από τέσσερις τόνους κοκαΐνης, μια από τις μεγαλύτερες ποσότητες που έχουν βρεθεί...

Κορωνοϊός: Γιατί μειώθηκαν τα κρούσματα από τον Αύγουστο και μετά – Οι τρεις βασικοί λόγοι

Tην αποκλιμάκωση των πανδημικών δεικτών και κυρίως αυτόν του μέσου εβδομαδιαίου όρου των ημερήσιων κρουσμάτων, διαπιστώνουν το τελευταίο διάστημα οι επιστήμονες. Που οφείλεται και...

«MyAADE»: Αλλαγές φορολογικών στοιχείων και διακοπή εργασιών – Ποιες είναι οι νέες υπηρεσίες

Με λίγα κλικ από τον υπολογιστή οι αλλαγέςΝέες υπηρεσίες είναι πλέον διαθέσιμες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις μέσω της νέας ψηφιακής πύλης...