Γεννημένος στο Τορίνο, ο Καντίνο σπούδασε πολιτικές επιστήμες στο τοπικό πανεπιστήμιο πριν εισέλθει στον κόσμο της μόδας, όπου εργάστηκε στον οίκο Prada για δύο δεκαετίες. Κατά τη διάρκεια της πορείας του, προήχθη σε διευθυντή επικοινωνίας και μάρκετινγκ, συνεργαζόμενος στενά με τη Φρανσέσκα Μπελετίνι, νυν αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλο του Kering. Μετά την αποχώρησή του από την Prada το 2018, εντάχθηκε στη Louis Vuitton, μια περίοδο καταιγιστικής ανάπτυξης για τον γαλλικό κολοσσό.
Η Gucci, όμως, βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Barclays, οι πωλήσεις του οίκου αναμένεται να μειωθούν κατά 23% το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με πέρυσι. Οι προειδοποιήσεις κερδών από την Kering το 2023 και οι περιοχές ανασφάλειας στον τομέα της μόδας καθιστούν αυτή τη περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη. Η Kering έχει ενημερώσει τους επενδυτές ότι αναμένει τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου το δεύτερο εξάμηνο του 2024 να είναι 30% χαμηλότερα από το 2023.
Ο Καντίνο ανέλαβε τα ηνία της Gucci σε μια εποχή αβεβαιότητας, με τον νέο σχεδιαστή Σαμπάτο ντε Σάρνο να έχει αναλάβει πρόσφατα. Το ζητούμενο για την Gucci είναι να επανεφεύρει την αισθητική της, απομακρυνόμενη από το επιτυχές μαξιμαλιστικό όραμα του Αλεσάντρο Μικέλε που πλέον δεν αποδίδει, και στραφεί προς ένα πιο κομψό και ήπιο στυλ, ώστε το εμπορικό σήμα να είναι λιγότερο ευάλωτο στις τάσεις της αγοράς.
Όπως σημειώνει ο Τόμας Σόβετ, αναλυτής της Citigroup, η προαγωγή του Καντίνο ήταν αναμενόμενη και το σχέδιο υπήρχε από την αρχή, αν και η κατάσταση στην αγορά μπορεί να έχει προσθέσει επείγοντα χαρακτήρα στην αποστολή του. «Δεν περιμένω μια επανάσταση… Θα πρέπει να σκληρά εργαστεί για να διασφαλίσει ότι οι προσπάθειες των τελευταίων 18 μηνών του προκατόχου του θα αποτυπωθούν σε αριθμούς», τονίζει.
Πηγή: kathimerini.gr