Κύριο στοιχείο του μνημονίου είναι η ενίσχυση των υποδομών LNG, συμπεριλαμβανομένων της αποθήκευσης, επαναεριοποίησης και μεταφοράς. Η πείρα του ΔΕΣΦΑ στη διαχείριση τερματικών σταθμών LNG μπορεί να αξιοποιηθεί για τη βελτίωση της αλυσίδας εφοδιασμού LNG της GASCO.
Στο μεταξύ, η Trastor καταλήγει στην αύξηση κεφαλαίου, η οποία αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 130 και 140 εκατ. ευρώ, προκειμένου να βελτιώσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς η Τράπεζα Πειραιώς ελέγχει πάνω από το 96% των μετοχών. Σύμφωνα με νέο κανονισμό του Χ.Α., η ελεύθερη διασπορά θα πρέπει να φτάσει το 15%, γεγονός που οδηγεί την Trastor να επιλέξει αυτή τη λύση αντί για ιδιωτική τοποθέτηση.
Αυξημένη ήταν η επισκεψιμότητα και τα έσοδα για τη North Star, την εταιρεία που διαχειρίζεται το καζίνο της Πάρνηθας, με τον τζίρο να φτάνει στα 63,2 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 21,9% σε σύγκριση με το 2022. Για το 2024, αναμένονται περαιτέρω αυξήσεις στις επισκέψεις και τα έσοδα.
Στον τομέα των σιδηροδρόμων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας υπογραμμίζει την ανάγκη διερεύνησης πρόσφατων περιστατικών που αφορούν ζητήματα ασφαλείας και ανθρώπινων λαθών.
Τέλος, ενισχυμένες είναι οι φήμες σχετικά με τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην Prodea και την Intrakat για την πώληση ακινήτων. Η Intrakat εξετάζει συνεχώς επενδυτικές ευκαιρίες, ωστόσο δεν έχει επιβεβαιωθεί καμία συμφωνία μέχρι στιγμής.
Πηγή: kathimerini.gr