Αρχική Οικονομία ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails

-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας

-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ

-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού

2)Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία! 

Καταγγελία για:

-Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid

-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω

3) «Μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης

Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για:

-Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου,

-Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης):

4) Πέντε χρόνια για μια απάντηση πέντε λεπτών.

Καταγγελία για:

-Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης:

5) Έκαναν λάθος πριν δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων

6) Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού.

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail

-Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου Υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλοντος

7) Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο

-Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

-Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

8) Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555

9) Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;

Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας

10) Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:

-αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Έρχονται πρόστιμα για αισχροκέρδεια στις αλυσίδες, «έκαναν 40 ευρώ και τις πήραμε 70 ευρώ»

Πολλές καταγγελίες έχουν φτάσει στην Γραμματεία Εμπορίου για αισχροκέρδεια στην πώληση χιοναλυσίδων, τις ημέρες του χιονιά. Αυτό αποκάλυψε ο ο πρ....

Η ΕΛΑΣ αποκάλυψε μεγάλη απάτη σε βάρος φαρμακοποιών σε όλη την Ελλάδα

Μεγάλη απάτη, ύψους 640.000 ευρώ, με θύματα κυρίως φαρμακοποιούς από όλη τη χώρα, αποκαλύφθηκε από έρευνα της Αστυνομίας.Συνολικά εξιχνιάστηκαν 19 περιπτώσεις...

Σεισμός στην Τουρκία: Πάνω από 7.800 οι νεκροί συνολικά

Η ΕΜΑΚ έσωσε ακόμα ένα αγόρι και μια γυναίκα από τα χαλάσματα Η ελληνική αποστολή στην Τουρκία συνεχίζει το έργο διάσωσης, με πολύ...

Γιατί το 9% στην Ελλάδα δεν χρησιμοποιεί το διαδίκτυο – Οι δύο λόγοι

Σε κρίσιμα ζητήματα του «ελληνικού διαδικτύου», όπως το ψηφιακό χάσμα, οι χρήσεις και η πληροφοριακή/ψυχαγωγική αξία του διαδικτύου, τα μέσα κοινωνικής...

“Φωτιά” τα ενοίκια – Παραμένουν με τους γονείς οι νέοι

Άνω των 500 ευρώ 6 στα 10 ακίνητα κατάλληλα για νέους – Το 91% επιλέγει να μένει με τους γονείςΗ αύξηση...