Αρχική Οικονομία ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails

-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας

-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ

-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού

2)Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία! 

Καταγγελία για:

-Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid

-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω

3) «Μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης

Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για:

-Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου,

-Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης):

4) Πέντε χρόνια για μια απάντηση πέντε λεπτών.

Καταγγελία για:

-Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης:

5) Έκαναν λάθος πριν δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων

6) Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού.

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail

-Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου Υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλοντος

7) Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο

-Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

-Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

8) Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555

9) Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;

Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας

10) Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:

-αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Για ποιο λόγο παιδιά στην Αμερική κατανάλωναν 200 μπανάνες εβδομαδιαίως

Το 1920 ένας γιατρός στην Αμερική είχε την ιδέα ότι τα παιδιά εώς 15 ετών πρέπει να καταναλώνουν 200 μπανάνες την...

Απόκοσμοι ήχοι από το βόρειο Σέλας ακούγονται ακόμα κι αν δεν είναι ορατό (βίντεο)

Το βόρειο σέλας είναι είναι ένα εντυπωσιακό φωτεινό ουράνιο φαινόμενο που παρατηρείται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας και είναι ορατό στους...

Δημοσκόπηση: Θετικά κρίνουν οι πολίτες το ταξίδι Μητσοτάκη στις ΗΠΑ – «Καμπανάκι» με φόντο το κύμα ακρίβειας

Σκηνικό νέων ισορροπιών διαμορφώνεται στην πολιτική σκηνή, μέσα από τις μεταβολές που δημιουργεί τόσο το πακέτο των μέτρων κατά της ακρίβειας και της ενεργειακής...

Fuel Pass: H προϋπόθεση για παράταση στο επίδομα βενζίνης

Ανοίγει ο δρόμος για παράταση στο Fuel Pass για επίδομα βενζίνης σε δικαιούχους. Το μέτρο λήγει μέχρι τέλος Ιουνίου. Ωστόσο, ο...

Φλωρεντία: Κάλεσε την αστυνομία επειδή του φάνηκε ακριβός ο καφές

Ο καφές στην Ιταλία είναι ιερό πράγμα, πόσω μάλλον όταν ακριβαίνει και η απόλαυσή του γίνεται ένοχη. Ένας πελάτης του Ditta...