Αρχική Οικονομία ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails

-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας

-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ

-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού

2)Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία! 

Καταγγελία για:

-Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid

-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω

3) «Μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης

Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για:

-Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου,

-Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης):

4) Πέντε χρόνια για μια απάντηση πέντε λεπτών.

Καταγγελία για:

-Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης:

5) Έκαναν λάθος πριν δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων

6) Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού.

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail

-Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου Υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλοντος

7) Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο

-Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

-Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

8) Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555

9) Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;

Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας

10) Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:

-αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Άγρια δολοφονία 55χρονης: Την αποκεφάλισε μέρα μεσημέρι ο σύντροφός της

Σοκάρει τις ΗΠΑ η είδηση του αποκεφαλισμού της 55χρονης γυναίκας μέρα μεσημέρι στη Μινεάπολη, από τον σύντροφό της. Όπως αναφέρει η...

Καύσωνας: Αυτά είναι τα μέτρα προστασίας των εργαζόμενων – Που προβλέπεται μείωση ή παύση εργασιών 12.00 -16.00

Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Εργασίας την εγκύκλιο με τα αναλυτικά μέτρα προστασίας για τους εργαζόμενους ενόψει του κύματος καύσωνα που...

Εξοικονομώ: Τι επιδοτεί το νέο πρόγραμμα

Πέντε κατηγορίες παρεμβάσεων για εξοικονόμηση ενέργειας στις κατοικίες επιδοτούνται με το νέο «Εξοικονομώ» που, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Περιβάλλοντος και...

Πελοπόννησος: 7 πρόστιμα για μη χρήση μάσκας

Εντατικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα από τις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του...

«Π. Μαντάς: αυξημένες επικουρικές συντάξεις για όλους τους νέους, φέρνει η κυβέρνηση μετά το καλοκαίρι»

«Για πρώτη φορά τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια, επιχειρείται μια τεράστια συστημική αλλαγή στην επικουρική ασφάλιση στον τόπο μας. Μια...