Αρχική Οικονομία ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails

-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας

-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ

-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού

2)Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία! 

Καταγγελία για:

-Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid

-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω

3) «Μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης

Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για:

-Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου,

-Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης):

4) Πέντε χρόνια για μια απάντηση πέντε λεπτών.

Καταγγελία για:

-Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης:

5) Έκαναν λάθος πριν δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων

6) Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού.

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail

-Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου Υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλοντος

7) Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους

Καταγγελία για:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο

-Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

-Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

8) Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555

9) Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;

Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας

10) Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:

-αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Επιστολική ψήφος: Πάνω από 11.000 αιτήσεις – Υψηλό ενδιαφέρον εντός και εκτός Ελλάδας

Στην εφαρμογή epistoliki.ypes.gov.gr, που ενεργοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα, εγγράφονται οι πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους και που επιθυμούν να ασκήσουν το εκλογικό...

Σοκ: Έριξε στην 4χρονη κόρη του καυτό νερό και της έσπασε τα πλευρά

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν...

Τέμπη: Έσπασε τη σιωπή της η μητέρα του Γεράσιμου – «Είναι σε κώμα μετά από έναν χρόνο»

Πέρασε ένας χρόνος από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και ο επιζών του πρώτου βαγονιού παραμένει σε κώμα ακόμα...

Τέλη κυκλοφορίας 2024: Τέλος χρόνου για την πληρωμή

Σύμφωνα με το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η νέα ημερομηνία είναι οριστική και δεν θα δοθεί καμία περαιτέρω...

Αγία Βαρβάρα: Ποινική δίωξη στον 69χρονο και στη γυναίκα του για τη δολοφονία του γαμπρού τους

Ποινική δίωξη στον δράστη του εγκλήματος στην Αγία Βαρβάρα αλλά και στην σύζυγο του, άσκησε ο Εισαγγελέας...