Η ενίσχυση αυτή αποσκοπεί στον περιορισμό των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19, αλλά και της ραγδαίας αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης,
Στην ΚΥΑ καθορίζονται με σαφήνεια η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση των ενισχύσεων, ενώ όσον αφορά στην κατανομή της ενίσχυσης και τους δικαιούχους προβλέπονται τα εξής:
·Για τις επιχειρήσεις αστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ, η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 2.697.186 ευρώ, ενώ ο συνολικός αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων που δικαιούνται την έκτακτη ενίσχυση, ενταγμένων σε αστικά ΚΤΕΛ, την Κ.Ε.Κ.Π.Α.Π.Υ.Α.Σ. ΚΩ και ΡΟΔΑ, ανέρχεται σε 1.054.
·Για τις επιχειρήσεις υπεραστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ: η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 16.484.394 ευρώ. Ο συνολικός αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων που δικαιούνται την έκτακτη ενίσχυση, ενταγμένων σε υπεραστικά ΚΤΕΛ, ανέρχεται σε 4.766.
·Για τους μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις που εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων, η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 98.420 ευρώ και ο αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων εξυπηρέτησης άγονων γραμμών νήσων, που δικαιούνται την έκτακτη ενίσχυση, ανέρχεται σε 52.
«Η Κυβέρνηση ενισχύει εμπράκτως τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ απέναντι στις πρωτοφανείς αντιξοότητες που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια, τόσο με την εκδήλωση της πανδημίας όσο και με τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης στο κόστος του μεταφορικού έργου», ανέφερε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος.
Πηγή: gargalianoionline.gr