
Τα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνονται στην Ελλάδα, με τις υποδομές να βρίσκονται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Ειδικά για το εθνικό οδικό δίκτυο, εικόνες σαν τις παρακάτω μαρτυρούν πως ένα ταξίδι με ηλεκτρικό μπορεί να εξελιχθεί σε πολύωρη ταλαιπωρία.
Χωρίς καμία αμφιβολία το τελευταίο διάστημα γίνεται ένας αγώνας δρόμου προκειμένου να κατασκευαστούν περισσότεροι σταθμοί φόρτισης εντός και εκτός πόλεων προκειμένου η ηλεκτροκίνηση να καταστεί βιώσιμη σε πραγματικές συνθήκες. Προς αυτή την κατεύθυνση, ο γνωστός σε όλους μας Σείριος παίρνει ξανά ζωή και μετατρέπεται στο μεγαλύτερο υβριδικό σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, γεγονός που αναμένεται να αλλάξει τα έως τώρα δεδομένα.

Με φόντο την καλοκαιρινή περίοδο που παραδοσιακά συνοδεύεται με αυξημένη έξοδο οχημάτων στα εθνικά οδικά της χώρας, φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στην ομάδα «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα» δείχνουν τη μεγάλη αναμονή που έχουν οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων στον ΣΕΑ Ανταλάντης, όπου η παρουσία ενός μόνο ταχυφορτιστή δημιουργεί – όπως φαίνεται – μεγάλα προβλήματα. Οι εικόνες που βλέπετε με τους οδηγούς να περιμένουν υπομονετικά να πάρουν σειρά είναι τραβηγμένες μόλις χθες (04/06), ένα Σάββατο δηλαδή όχι έξοδου, που αν μη τι άλλο δεν είδαμε πολλά αυτοκίνητα στους δρόμους του εθνικού μας δικτύου.

Θέλουμε να πιστεύουμε πως οι επενδύσεις για ενίσχυση των υποδομών που αφορούν την ηλεκτροκίνηση θα προχωρήσουν με εντατικότερους ρυθμούς στο προσεχές διάστημα, ώστε να λυθούν τα οποία προβλήματα παρατηρούνται. Άλλωστε, το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον συγκεκριμένο τύπο οχημάτων παραμένει υψηλά, με αφορμή και το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που προβλέπει αυξημένες επιδοτήσεις κατά 30% Άλλωστε, έρευνες δείχνουν ότι μέσα στα προσεχή έτη, αναμένεται η έλευση 130 εκ. ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που θα απαιτήσει την ύπαρξη τουλάχιστον 65 εκ. σημείων φόρτισης – 9 εκ. εκ των οποίων δημόσια- όταν σήμερα το ευρωπαϊκό δίκτυο απαρτίζεται από μόλις 374.000.
Πηγή: gargalianoionline.gr