Αρχική Ελλάδα Ενισχυμένες κατά 7% οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων -Τα τρία είδη που...

Ενισχυμένες κατά 7% οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων -Τα τρία είδη που ξεπουλάνε

Ανοδο 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών φαρμακείων στο πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 69 εκατ. ευρώ. Η μέση τιμή αξίας του ηλεκτρονικού καλαθιού αυξήθηκε κατά 9% και διαμορφώνεται στα 43,70 ευρώ σε σχέση με τα 42,90 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2022.

Τι ψωνίζουν περισσότερο στα online φαρμακεία

Σημειώνεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον ευρωπαϊκό κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου. Μάλιστα, η ΚΥΑ της 20ης Απριλίου 2022 καθορίζει ότι στην χώρα μας απαγορεύεται να πωλούνται τα ΜΗΣΥΦΑ online, και μπορούν να διατίθεται μόνο στα φυσικά φαρμακεία

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών σε επίπεδο τριμήνου αναδεικνύονται οι εξής: +7% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +2% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες και +2% σε βρεφικά και παιδικά είδη. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν τα προϊόντα υγείας κατά 31%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα για το αγοραστικό κοινό

Όπως προκύπτει από την τριμηνιαία έκθεση της Convert Group, για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχει συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι, αφού σε ποσοστό έπεσε στο 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 43% που ήταν για στην αντίστοιχη περσινή περίοδο

Στα marketing κανάλια, σε επίπεδο τριμήνου, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση επιφέροντας το 45% των συνολικών συναλλαγών, και σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Ακόμη, οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, είναι υπεύθυνες με την σειρά τους για το 15% των συναλλαγών, ενώ τα οργανικά αποτελέσματα για το 14%.

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμηση τους προς τις mobile & tablet συσκευές για την πραγματοποίηση των online αγορών τους με ένα ποσοστό 67% έναντι των συσκευών desktop & laptops (32%). Αναφορικά με την πραγματοποίηση των παραγγελιών, προτιμώνται οι πρωινές και μεσημεριανές ώρες (9:00-12:00 και 12:00-15:00), ενώ η Δευτέρα και η Τρίτη αποτελούν τις πιο δημοφιλείς ημέρες.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

ΗΠΑ: Λεωφορείο με μαθητές έπεσε σε χαράδρα – Δύο νεκροί και πολλοί τραυματίες, εκ των οποίων πέντε σε κρίσιμη κατάσταση

Το λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν μέλη της φιλαρμονικής ορχήστρας του λυκείου Φαρμινγκντέιλ, εξετράπη της πορείας του και έπεσε σε χαράδρα περίπου 15 μέτρων Δύο νεκροί...

Μαρουσάκης: Κακοκαιρία 5 ημερών από την Κυριακή

Σύμφωνα με τη σημερινή πρόγνωση του καιρού από τον Κλέαρχο Μαρουσάκη, η κακοκαιρία θα πλήξει σημαντικά και τη Θεσσαλία....

«Καμπανάκι» για την μετάλλαξη Pirola που ήρθε στην Ελλάδα – «Ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να προσέχει»

Δεν έκρυψε την ανησυχία της η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη για την αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού αλλά και...

Η Γερμανία ξεκινά το μεγαλύτερο πιλοτικό πρόγραμμα τετραήμερης εργασίας

Το 2022, το Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχε στο μεγαλύτερο πιλοτικό πρόγραμμα τετραήμερης εργασίας στον κόσμο. Τώρα είναι η σειρά της...

Χαλκίδα: Συνελήφθη παπάς διευθυντής ορφανοτροφείου – Απειλούσε 12χρονο με βέργα

Χειροπέδες πέρασαν αστυνομικοί του τμήματος Χαλκίδας σε ιερέα, διευθυντή ορφανοτροφείου, ο οποίος απειλούσε ένα 12χρονο αγοράκι με...