Αρχική Κόσμος Έρευνα κατά της Google ξεκινά η Κομισιόν

Έρευνα κατά της Google ξεκινά η Κομισιόν

Για τις τεχνολογίες διαφήμισης στο διαδίκτυο

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη έρευνας εναντίον του κολοσσού του διαδικτύου Google για πρακτικές κατά του ανταγωνισμού στις τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο.

Η Google “είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας τροφοδοσίας σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Φοβόμαστε μήπως καταστήσει την άσκηση του ανταγωνισμού (…) πιο δύσκολη για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες”, ανέφερε σε ανακοίνωση η Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Η Google παρέχει πολλές υπηρεσίες τεχνολογίας που παίζουν έναν ρόλο ενδιάμεσου ανάμεσα στους διαφημιστές και τους συντάκτες για την προβολή διαφημιστικών ανακοινώσεων στους διαδικτυακούς ιστότοπους ή σε εφαρμογές για κινητά.

“Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός — ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές– προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα”, εξήγησε η Βεστάγκερ.

Η έρευνα της Επιτροπής θα έχει ως επίκεντρο τη διαφημιστική προβολή, τομέα στον οποίο η Google προτείνει αρκετές υπηρεσίες.

“Η έναρξη μιας επίσημης έρευνας δεν προδικάζει το αποτέλεσμά της”, υπογράμμισαν οι Βρυξέλλες. Καμία νομική προθεσμία δεν προβλέπεται για το κλείσιμο μιας τέτοιας διαδικασίας, με τη διάρκεια των ερευνών να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα κυρίως με την πολυπλοκότητα των υποθέσεων.

“Θα συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε με εποικοδομητικό τρόπο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις της και να καταδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας για τις επιχειρήσεις και τους Ευρωπαίους καταναλωτές”, δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

“Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μέρα τα διαφημιστικά προϊόντα μας προκειμένου να φθάσουν σε νέους πελάτες και για να χρηματοδοτήσουν τους διαδικτυακούς ιστοτόπους τους. Τα επιλέγουν γιατί είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά”, ανέφερε.

Το 2019, οι δαπάνες που κατευθύνθηκαν στη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο στην ΕΕ ανέρχονταν περίπου σε 20 δισεκ. ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Gargalinoionline στο Google News και στο Facebook

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη πριν από τα 62 – Οι 27 τυχερές κατηγορίες

Τη δυνατότητα να συνταξιοδοτηθούν φέτος πριν από τα 62 έτη με πλήρη ή μειωμένη σύνταξη έχουν συνολικά 27 κατηγορίες ασφαλισμένων στον...

Η Κίνα κατασκευάζει εκατοντάδες σιλό πυρηνικών πυραύλων, οι ΗΠΑ ανησυχούν

Το Πεντάγωνο εξέφρασε εκ νέου την ανησυχία του για το πυρηνικό οπλοστάσιο της Κίνας μετά τη δημοσιοποίηση εκθέσεων που θέλουν το...

Τι θα αντιμετωπίσουν οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί

Τροπολογία σε νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατέθεσε η κυβέρνηση, όπου μεταξύ άλλων προβλέπει τον τρόπο προσέλευσης των εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων...

Τον «κώδωνα του κινδύνου» για το ηλεκτρονικό τσιγάρο κρούει ο ΠΟΥ

Ο Οργανισμός επισημαίνει τους κινδύνους για την υγεία και ζητά αυστηρή ρύθμισή τουΤο ηλεκτρονικό τσιγάρο και άλλα παρόμοια προϊόντα είναι επικίνδυνα...

Πέρασε το αυτοκίνητό του για Uber και το πλήρωσε με τη ζωή της

Σε ισόβια καταδικάστηκε την Τρίτη ένας άντρας από τη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ για την απαγωγή και τον φόνο μιας φοιτήτριας...