Αρχική Κόσμος Έρευνα κατά της Google ξεκινά η Κομισιόν

Έρευνα κατά της Google ξεκινά η Κομισιόν

Για τις τεχνολογίες διαφήμισης στο διαδίκτυο

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη έρευνας εναντίον του κολοσσού του διαδικτύου Google για πρακτικές κατά του ανταγωνισμού στις τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο.

Η Google “είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας τροφοδοσίας σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Φοβόμαστε μήπως καταστήσει την άσκηση του ανταγωνισμού (…) πιο δύσκολη για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες”, ανέφερε σε ανακοίνωση η Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Η Google παρέχει πολλές υπηρεσίες τεχνολογίας που παίζουν έναν ρόλο ενδιάμεσου ανάμεσα στους διαφημιστές και τους συντάκτες για την προβολή διαφημιστικών ανακοινώσεων στους διαδικτυακούς ιστότοπους ή σε εφαρμογές για κινητά.

“Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός — ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές– προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα”, εξήγησε η Βεστάγκερ.

Η έρευνα της Επιτροπής θα έχει ως επίκεντρο τη διαφημιστική προβολή, τομέα στον οποίο η Google προτείνει αρκετές υπηρεσίες.

“Η έναρξη μιας επίσημης έρευνας δεν προδικάζει το αποτέλεσμά της”, υπογράμμισαν οι Βρυξέλλες. Καμία νομική προθεσμία δεν προβλέπεται για το κλείσιμο μιας τέτοιας διαδικασίας, με τη διάρκεια των ερευνών να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα κυρίως με την πολυπλοκότητα των υποθέσεων.

“Θα συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε με εποικοδομητικό τρόπο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις της και να καταδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας για τις επιχειρήσεις και τους Ευρωπαίους καταναλωτές”, δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

“Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μέρα τα διαφημιστικά προϊόντα μας προκειμένου να φθάσουν σε νέους πελάτες και για να χρηματοδοτήσουν τους διαδικτυακούς ιστοτόπους τους. Τα επιλέγουν γιατί είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά”, ανέφερε.

Το 2019, οι δαπάνες που κατευθύνθηκαν στη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο στην ΕΕ ανέρχονταν περίπου σε 20 δισεκ. ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Gargalinoionline στο Google News και στο Facebook

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Μητσοτάκης για Αττική Οδό: 2000 ευρώ για κάθε ΄όχημα

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε σε σύσκεψη στην οποία μετείχαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης...

Κακοκαιρία «Ελπίδα» – Αττική Οδός: Εγκλωβισμένοι οδηγοί κοιμούνται στο πάτωμα ξενοδοχείου

Οι εικόνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας από ξενοδοχείο της Κάντζας είναι σοκαριστικέςΕικόνες ντροπής καταγράφονται σε ξενοδοχείο που μεταφέρθηκαν οι...

ΗΠΑ: Δύο σφαίρες στο κεφάλι 8χρονης μετανάστριας αντί για το «αμερικανικό όνειρο»

Κοριτσάκι οκτώ ετών (φωτογραφία, επάνω), που είχε μεταναστεύσει πρόσφατα στις ΗΠΑ, σκοτώθηκε το σαββατοκύριακο στο Σικάγο κατά τη διάρκεια ανταλλαγής πυρών ανάμεσα σε μέλη...

Πώς η “Ελπίδα” έγινε “Μήδεια”: Βούλιαξε στο χιόνι ο κρατικός μηχανισμός – Ερχονται καμπάνες για το φιάσκο στην Αττική Οδό

H κακοκαιρία “Ελπίς” στο πέρασμά της έσβησε με μιας τις μηχανές του κρατικού μηχανισμού που φάνηκε απροετοίμαστος για να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή κακοκαιρία.Οι μνήμες...

Φορολογικές δηλώσεις: Από το Μάρτιο θα υποβληθούν – Σε 8 δόσεις ο φόρος

Φορολογικές δηλώσεις: Το Μάρτιο αναμένεται να ξεκινήσει η φετινή υποβολή των φορολογικών δηλώσεων. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, «ο...