Αρχική Κόσμος Έρευνα κατά της Google ξεκινά η Κομισιόν

Έρευνα κατά της Google ξεκινά η Κομισιόν

Για τις τεχνολογίες διαφήμισης στο διαδίκτυο

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη έρευνας εναντίον του κολοσσού του διαδικτύου Google για πρακτικές κατά του ανταγωνισμού στις τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο.

Η Google “είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας τροφοδοσίας σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Φοβόμαστε μήπως καταστήσει την άσκηση του ανταγωνισμού (…) πιο δύσκολη για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες”, ανέφερε σε ανακοίνωση η Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Η Google παρέχει πολλές υπηρεσίες τεχνολογίας που παίζουν έναν ρόλο ενδιάμεσου ανάμεσα στους διαφημιστές και τους συντάκτες για την προβολή διαφημιστικών ανακοινώσεων στους διαδικτυακούς ιστότοπους ή σε εφαρμογές για κινητά.

“Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός — ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές– προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα”, εξήγησε η Βεστάγκερ.

Η έρευνα της Επιτροπής θα έχει ως επίκεντρο τη διαφημιστική προβολή, τομέα στον οποίο η Google προτείνει αρκετές υπηρεσίες.

“Η έναρξη μιας επίσημης έρευνας δεν προδικάζει το αποτέλεσμά της”, υπογράμμισαν οι Βρυξέλλες. Καμία νομική προθεσμία δεν προβλέπεται για το κλείσιμο μιας τέτοιας διαδικασίας, με τη διάρκεια των ερευνών να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα κυρίως με την πολυπλοκότητα των υποθέσεων.

“Θα συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε με εποικοδομητικό τρόπο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις της και να καταδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας για τις επιχειρήσεις και τους Ευρωπαίους καταναλωτές”, δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

“Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μέρα τα διαφημιστικά προϊόντα μας προκειμένου να φθάσουν σε νέους πελάτες και για να χρηματοδοτήσουν τους διαδικτυακούς ιστοτόπους τους. Τα επιλέγουν γιατί είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά”, ανέφερε.

Το 2019, οι δαπάνες που κατευθύνθηκαν στη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο στην ΕΕ ανέρχονταν περίπου σε 20 δισεκ. ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Gargalinoionline στο Google News και στο Facebook

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Ξεπέρασε το 12% ο πληθωρισμός τον Ιούνιο – Σε υψηλά επίπεδα 29 ετών

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο εναρμονισμένος πληθωρισμός στην Ελλάδα ανήλθε στο 12% τον Ιούνιο. Καθώς η σχετική μέτρηση...

Οι swingers επιστρέφουν στην Ελλάδα: 177 ζευγάρια σε… ερωτικό 6ήμερο σε ξενοδοχείο στην Κρήτη

Στην Κρήτη βρίσκονται ήδη 177 ζευγάρια, τα οποία πληρώνουν αδρά για να κάνουν πράξη τις ερωτικές τους φαντασιώσεις σε πεντάστερο ξενοδοχείο στη Σταλίδα, το οποίο θα μετατραπεί στον...

Βιετνάμ: Το «Κορίτσι της Ναπάλμ» τελείωσε τις δερματικές θεραπείες μετά από 50 χρόνια

Η γυναίκα, της οποίας η φωτογραφία να καίγεται και να ουρλιάζει από τον πόνο έγινε η εικόνα του πολέμου του Βιετνάμ,...

Σοβαρό ατύχημα για 30χρονο στην Κρήτη – Τραυματίστηκε με αλυσοπρίονο στα γεννητικά όργανα

Μάχη για τη ζωή του δίνει ένας 30χρονος από την Κρήτη, ο οποίος υπέστη έναν σοκαριστικό τραυματισμό με αλυσοπρίονο στα γεννητικά...

Ο Πέτρος Τατούλης κάνει λόγο για αδιαφάνεια και κατασπατάληση δημοσίου χρήματος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»“Ο κ.Νίκας μη έχοντας πλέον κανένα πολιτικό επιχείρημα και βρισκόμενος σε πανικό διαπιστώνοντας τη δυναμική που παρουσιάζει ο Πέτρος Τατούλης και...