Τα τέσσερα ζώα, με τα ονόματα «Αμλετ», «Ομελέτα», «Έμπονι» και «’Αϊβορι», εκπαιδεύθηκαν να χρησιμοποιούν ένα χειριστήριο για να κατευθύνουν τον κέρσορα στην οθόνη και να τον μετακινούν μέχρι να προσκρούσει σε έναν εικονικό τοίχο.

Κάθε φορά που το κατάφερναν, έπαιρναν τροφή. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Περντιού, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ψυχολογίας «Frontiers in Psychology», σύμφωνα με το BBC και τον Guardian, δήλωσαν ότι αποτελεί «καθόλου μικρό επίτευγμα» πως οι χοίροι κατανόησαν τη σχέση ανάμεσα στο χειριστήριο και στο βιντεοπαιχνίδι.