Αρχική Κόσμος «Φωτιά» το κόστος επισκευής ενός ηλεκτροκίνητου ΙΧ μετά από μετωπική σύγκρουση

«Φωτιά» το κόστος επισκευής ενός ηλεκτροκίνητου ΙΧ μετά από μετωπική σύγκρουση

Tο μέσο κόστος επισκευής για ένα μικρό, μη πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV) που έχει εμπλακεί σε μετωπική σύγκρουση είναι 26,6% υψηλότερο από ότι για ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης της ίδιας κατηγορίας.

Αυτή η διαφορά αυξήθηκε στο 53,3% όταν συγκρίθηκε το κόστος επισκευής μεταξύ ηλεκτρικoύ και μικρού πολυτελούς SUV εσωτερικής καύσης.

Αυτό οφείλεται στο υψηλότερο κόστος των εξειδικευμένων ανταλλακτικών, στα υψηλότερα ποσοστά εργασίας των μηχανικών που έχουν ειδική γνώση για να επισκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα, στις καθυστερήσεις στη διαθεσιμότητα εξαρτημάτων και στον μεγαλύτερο κίνδυνο διαγραφής των ηλεκτρικών οχημάτων από τους ασφαλιστές, εάν οι μπαταρίες αποδειχθούν ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την συμβουλευτική εταιρεία τεχνολογίας CCC Intelligent Solutions που έχει έδρα το Σικάγο των ΗΠΑ, έδειξαν ότι το 50% των αξιώσεων για αντικατάσταση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λόγω του υψηλού κόστους της μπαταρίας, θεωρήθηκαν ως συνολική απώλεια του αυτοκινήτου. Η ασφάλιση για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι συνήθως υψηλότερη, με την ασφαλιστική LeasePlan να προτείνει 12% υψηλότερη τιμή ασφάλισης σε σχέση με τα οχήματα που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Επίσης, ένα μεγάλο μέρος του κόστους της ασφάλειας οφείλεται στην κατασκευή των ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία έχουν ακριβότερα και ελαφρύτερα υλικά, όπως αλουμίνιο και ανθρακονήματα, καθώς και στον σχεδιασμό τους, ο οποίος έχει στόχο να διαχέει την ενέργεια που προέρχεται από σύγκρουση με διαφορετικό τρόπο, αφού δεν υπάρχει κινητήρας στο μπροστινό μέρος για να απορροφήσει την κρούση.

Η φόρτιση εγκυμονεί πρόσθετους κινδύνους στα θέματα ασφάλισης των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως ευθύνη έναντι τρίτων εάν κάποιος σκοντάψει σε καλώδιο την στιγμή που φορτίζεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και υποστεί τραυματισμό. Παράλληλα θα πρέπει να υπάρξει ασφαλιστική κάλυψη για τη φόρτιση των καλωδίων, των συνδέσμων και των φορτιστών.

Δοκιμές που διεξήχθησαν από το ερευνητικό ινστιτούτο Allianz Center for Technology Automotive διαπίστωσαν ότι τα σχέδια των κατασκευαστών προστατεύουν σε μεγάλο βαθμό τα εξαρτήματα υψηλής τάσης των EV σε περίπτωση σύγκρουσης και προειδοποιούν εάν η μπαταρία πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί.

Ενώ τα EV αποδεικνύεται ότι έχουν χαμηλότερο κόστος σέρβις και συντήρησης, λόγω λιγότερων κινούμενων εξαρτημάτων, η ασφαλιστική Allianz προτείνει αύξηση ασφαλίστρων, καθώς όλο και περισσότερα εξαρτήματα είναι συνδεδεμένα με αισθητήρες, γεγονός που καθιστά την αντικατάσταση πιο δαπανηρή και πιο χρονοβόρα.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Επαναπατρίζονται 29 πολύτιμες αρχαιότητες στην Ελλάδα

Μαρμάρινα και χάλκινα ειδώλια ανθρώπων και ζώων, μαρμάρινα, αργυρά, χάλκινα και πήλινα αγγεία, χρυσά και χάλκινα κοσμήματα, τμήμα τοιχογραφίας, που βρίσκονταν στην Συλλογή της...

Παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης για την αντιμετώπιση της ανεργίας

Γιάννης Λάσκαρης-Επικεφαλής συνδυασμού Επανεκκίνηση για τον Δήμο ΜεσσήνηςΈνα σοβαρό πρόβλημα που αποτελεί την βασική αιτία της πληθυσμιακής αφαίμαξης και της εγκατάλειψης...

Ντόναλντ Τραμπ: Ετοιμάζει σόου – Θέλει να πάει στο δικαστήριο με χειροπέδες

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ υποστήριξε ότι εφόσον αναγκαστεί να πάει στο δικαστήριο και να παραδοθεί στις Αρχές για να του...

Τρένα: Πώς έγινε η επιστροφή στις ράγες – Στα πίσω βαγόνια οι επιβάτες

Από τα ξημερώματα της Τετάρτης ξεκίνησαν τα δρομολόγια των τρένων, κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες.Τα ξημερώματα της Τετάρτης, τρεις εβδομάδες μετά την...

Περιοδεία του ΚΚΕ στους Ρομά της Αγίας Τριάδας

Η άθλια κατάσταση που επικρατεί σε καταυλισμούς Ρομά στη χώρα δείχνει ότι οι σοσιαλιστικές χώρες, παρά τα προβλήματά τους, είχαν πριν από 35 χρόνια...