Αρχική Κόσμος Google: «Στοπ» σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορωνοϊό, το 2020

Google: «Στοπ» σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορωνοϊό, το 2020

Η Google δημοσίευσε τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020).

Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορωνοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Banksy: Τιμή-ρεκόρ για το μισοκατεστραμμένο «Κορίτσι με το Μπαλόνι» – Πουλήθηκε σχεδόν 22 εκατ. ευρώ

«Το Κορίτσι με το Μπαλόνι», ένα από τα πιο γνωστά έργα του καλλιτέχνη, η αυτοκαταστροφή του οποίου κατά τη διάρκεια της πώλησής του σε...

Επίθεση με βιτριόλι – Μαρτυρία από συγκρατούμενη της Έφης – Η αλαζονεία, το παρατσούκλι και το περιστατικό με τον πατέρα

Από τις εικόνες του κλειστού κυκλώματος που την «πρόδωσαν», αλλά και τα πλάνα από τις εμφανίσεις της στο δικαστήριο είναι δύσκολο...

Οδηγός επιβίωσης για το κτηματολόγιο – 20 ερωτήσεις και απαντήσεις

Οι ιδιοκτήτες ακινήτων μπορούν από τις αρχές του χρόνου να καταφεύγουν σε διαμεσολαβητές για να επιλύουν κτηματολογικές διαφορές πληρώνοντας 25 ευρώ...

Ρόδος: Σφίγγει ο κλοιός για τον βιαστή της 8χρονης

«Ο σύντροφός της το έκανε», λένε οι παππούδεςΣε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα για την υπόθεση βιασμού του 8χρονου κοριτσιού στη Ρόδο, ενώ...

Βρετανία: Πέθανε ο βουλευτής David Amess των Συντηρητικών που δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι

Κατέληξε ο Βρετανός βουλευτής του Συντηρητικού Κόμματος του πρωθυπουργού, Μπόρις Τζόνσον, ο οποίος δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι μέσα σε εκκλησία. Ο...