Αρχική Κόσμος Google: «Στοπ» σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορωνοϊό, το 2020

Google: «Στοπ» σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορωνοϊό, το 2020

Η Google δημοσίευσε τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020).

Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορωνοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Έξαλλοι οι Τούρκοι με τα τεστ DNA που τους βγάζουν… Έλληνες

Διαμαρτύρονται για “δαιμονοποίηση” των ΤούρκωνΣε μποϊκοτάζ του Ancestry.com καλεί τους Τούρκους μια διαδικτυακή ερευνητική ομάδα της γειτονικής χώρας.Το Turkish DNA Project είναι μια...

Το πιστόλι που σκότωσε τον Billy the Kid, βγαίνει σε δημοπρασία για 2 εκατ. δολάρια

Henry MacCarty -γνωστός ως Billy the Kid-, σκοτώθηκε σε ηλικία μόλις 21 ετών. Έμεινε στην ιστορία ως ο πιο θρυλικός από...

ΑΠΘ: Υπερδιασπορά του κοροναϊού τα Σαββατοκύριακα στις παραλίες

Τον κίνδυνο διασποράς του SARS-CoV-2 σε παραθεριστικούς προορισμούς κοντά στη Θεσσαλονίκη, από φορείς του ιού που τα σαββατοκύριακα κινούνται εκτός πόλης,...

8+1 επιλογές για την εξόφληση χρεών – Αναλυτικά όλες οι λεπτομέρειες των ρυθμίσεων

«Εξατομικευμένες» δόσεις και ευρεία γκάμα επιλογών θα έχει πλέον κάθε πολίτης με «ανοιχτούς» λογαριασμούς προς την Εφορία και όχι μόνο: 8+1 διαφορετικά «μοντέλα» τακτοποίησης...

Οι 5 πιο ισχυροί στρατοί στον πλανήτη για το 2021

Κάθε χρόνο πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο να αφιερώνουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια στον αμυντικό προϋπολογισμό τους, πέντε όμως είναι αυτές...