Αρχική Κόσμος Google: «Στοπ» σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορωνοϊό, το 2020

Google: «Στοπ» σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορωνοϊό, το 2020

Η Google δημοσίευσε τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020).

Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορωνοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Φρίκη στο Οχάιο: 23χρονη σκότωσε τη μητέρα της χτυπώντας την με τηγάνι και μαχαιρώνοντάς την στον λαιμό

Μια 23χρονη γυναίκα από το Οχάιο σκότωσε τη μητέρα της χτυπώντας τη με ένα τηγάνι και μαχαιρώνοντάς τη δεκάδες...

Μαθητής στην Κρήτη έβγαλε σουγιά και έσκισε το παντελόνι συμμαθήτριάς του

Πρωτοφανές επεισόδιο σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας στο 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Ηρακλείου, όπου 17χρονος μαθητής έβγαλε σουγιά...

Φρίκη μεταξύ ανηλίκων: 12χρονη έσβησε τσιγάρο στο στήθος 13χρονης

Ακόμα μια καταγγελία για βία ανάμεσα σε ανήλικα παιδιά στην Θεσσαλονίκη έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Όπως καταγγέλει στο...

Κακοκαιρία Elias: Νέα επικαιροποίηση του έκτακτου δελτίου – Σε πολύ σημαντική αναβαθμίζεται η βροχόπτωση

Το Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων που εκδόθηκε στις 25-09-2023/0100 επικαιροποιείται σύμφωνα με τα τελευταία προγνωστικά στοιχεία. Το σύστημα...

Κλιματική κρίση: Νέο ρεκόρ συρρίκνωσης των πάγων στην Ανταρκτική

Ο σχηματισμός πάγου στην Ανταρκτική έφθασε στο ανώτατο φετινό επίπεδο και η μέγιστη έκταση δεν ήταν τόσο μικρή από...