Αρχική Ελλάδα Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην Ευρώπη: Πώς θα κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό...

Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην Ευρώπη: Πώς θα κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό στους δρόμους μας

Η χώρα μας δεσμεύεται για νέους τύπους κυκλοφορίας οχημάτων, όπως η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και η δοκιμή των Robotaxis στα κέντρα των πόλεων.

Ο Υπουργός Μεταφορών της χώρας μας επιβεβαίωσε τη δέσμευσή του για την ένταξη αυτόνομων αυτοκίνητων, με ειδική νομοθετική ρύθμιση για αυτά. Προς το παρόν, η κυβέρνηση θα επιτρέψει μόνο πιλοτικές δοκιμές, φτάνοντας μέχρι και το επίπεδο 4 στην αυτόνομη οδήγηση.

Autonomous driving 2

Οι νομικές ρυθμίσεις για την αυτόνομη οδήγηση εξαπλώνονται σταδιακά σε όλη την Ευρώπη. Πρώτη ήταν η Γερμανία και ακολούθησαν η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αν και οι Βρετανοί βρίσκονται επί του παρόντος σε φάση μελέτης για να εγκρίνουν έναν συγκεκριμένο νόμο το 2025. Τώρα όμως, η χώρα μας ανακοίνωσε επίσημα τη δέσμευσή της για αυτόνομα αυτοκίνητα, που με συγκεκριμένο νόμο που θα φτάσει μέχρι και το επίπεδο 4 αυτής της τεχνολογίας.

Η Ελλάδα δεν έχει προχωρήσει πολύ σε αυτόν τον τεχνολογικό τομέα, κάτι που επιβεβαίωσε ο Έλληνας Υπουργός Μεταφορών μέσω της Επίσημης Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Αρχικά, η χώρα μας θα επιτρέψει στους κατασκευαστές που το επιθυμούν να πραγματοποιήσουν πιλοτικές δοκιμές αυτής της τεχνολογίας στο οδικό δίκτυο, αλλά με περιορισμούς. Και αυτό γιατί θέλει να βεβαιωθεί ότι αυτός ο τύπος κυκλοφορίας δεν ενέχει κανέναν κίνδυνο, γι’ αυτό και εγκρίνει τις δοκιμές αυστηρά για ερευνητικούς σκοπούς.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι η Ελλάδα δεν έχει περιορισμούς στις δοκιμές των αυτόνομων αυτοκίνητων επιπέδου 3, και προχωράει ένα βήμα παραπέρα με το επόμενο επίπεδο της κλίμακας. Αυτό θα επιτρέψει σε εταιρείες στόλων να δοκιμάσουν αυτόνομα οχήματα επιπέδου 4, όπως λεωφορεία και οχήματα μικροκινητικότητας, για την μεταφορά ανθρώπων σε ιστορικά μηνμεία κ.α.

Robotaxi

Τα αποτελέσματα αυτών των πιλοτικών δοκιμών θα χρησιμεύσουν για τον καθορισμό του νομοσχεδίου που αφορά την αυτόνομη οδήγηση. Προς το παρόν, αυτός ο τύπος αυτόνομου λεωφορείου θα μπορεί να εκτελεί διαδρομές σε μια πολύ συγκεκριμένη και καθορισμένη διαδρομή, είτε είναι αστική είτε περιαστική, να συνυπάρχει με την υπόλοιπη κυκλοφορία και να κινείται με μέγιστη ταχύτητα έως και 30 χλμ./ώρα .

Η ελληνική κυβέρνηση θα έχει άμεση επαφή με τους κατασκευαστές και τις εταιρείες των robotaxis, για την σωστή και εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Μπακαλιάρος σκορδαλιά: Γιατί έχει συνδεθεί με την 25η Μαρτίου

Υπάρχουν διάφορες θεωρίες για τον λόγο που ο μπακαλιάρος σκορδαλιά είναι τόσο δημοφιλής, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά οι περισσότεροι συμφωνούν ότι ο μπακαλιάρος σκορδαλιά...

Δάνεια: Πόσο επιβαρύνει τους δανειολήπτες η νέα αύξηση των επιτοκίων της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας

Σε απόγνωση βρίσκονται οι δανειολήπτες μετά την νέα αύξηση των επιτοκίων που έχει επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τον μηνιαίο τους προϋπολογισμό.Όσο τυπικοί...

Ρόμπερτ Μενέντεζ: Η Τουρκία δεν αξίζει να αγοράσει τα F-16

Νέα σκληρή επίθεση κατά της Τουρκίας εξαπέλυσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων της αμερικανικής Γερουσίας, Ρόμπερτ Μενέντεζ. Η νέα επίθεση...

Πού ψηφίζω στις εκλογές 2023 – Δες ΕΔΩ στο gov.gr

Με βάση τις αιτήσεις που θα υποβληθούν, καταρτίζονται ειδικοί εκλογικοί κατάλογοι και ψηφίζετεΔείτε πού ψηφίζετε στις εκλογές 2023 μέσα από την...

ΚΟΚ: Γιατί δεν πρέπει να γεμίζουμε μέχρι πάνω το πορτ-μπαγκάζ

Πολλοί οδηγοί, ειδικά όταν ετοιμάζονται για ένα μεγάλο ταξίδι, γεμίζουν ασφυκτικά το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου, αρκετές φορές έως την οροφή, στην προσπάθειά...