Αρχική Κόσμος Η πανδημία βγάζει στο «σφυρί» την νέα ταινία Τζέιμς Μποντ; – Η...

Η πανδημία βγάζει στο «σφυρί» την νέα ταινία Τζέιμς Μποντ; – Η Apple, το Netflix και τα 600 εκατ. δολάρια

Η Apple, το Netflix και άλλες πλατφόρμες streaming διερεύνησαν τη πιθανότητα εξαγοράς του «No Time to Die», της νέας ταινίας Τζέιμς Μποντ, που αρχικά είχε προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες τον περασμένο Απρίλιο και μετά πολλών αναβολών λόγω πανδημίας, θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες την Άνοιξη 2021 (καλώς εχόντων των πραγμάτων).

Σύμφωνα με πληροφορίες, η MGM, το στούντιο πίσω από την ταινία, έχασε 30 – 50 εκατ. δολάρια εξαιτίας των αναβολών.

Το θέμα -που είναι πρώτη είδηση στο Χόλιγουντ αυτές τις μέρες-, έφερε στη δημοσιότητα το δίκτυο Bloomberg. Άλλα στούντιο, όπως η Paramount και η Sony, έχουν εξασφαλίσει κέρδη δεκάδων εκατομμυρίων πωλώντας σε πλατφόρμες streaming ταινίες όπως τα φιλμ «Greyhound», «Coming 2 America» και «Without Remorse», ενώ οι αίθουσες συνεχίζουν να βρίσκονται σε δεινή κατάσταση καθώς η πανδημία είναι σε έξαρση.

«Δεν σχολιάζουμε φήμες. Η ταινία δεν είναι προς πώληση. Η κυκλοφορία της έχει αναβληθεί για τον Απρίλιο του 2021, προκειμένου να διασφαλιστεί η κινηματογραφική εμπειρία», δήλωσε εκπρόσωπος της MGM στο Variety, αρνούμενος να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει την είδηση.

Επικαλούμενο πηγές στελεχών από διαφορετικά στούντιο το Variety αναφέρει σε δημοσίευμα ότι η MGM διερεύνησε την πιθανότητα πώλησης της νέας ταινίας Μποντ, της τελευταίας με πρωταγωνιστή τον Ντάνιελ Κρεγκ, μόνο για την αμερικανική αγορά, ωστόσο υπό την προϋπόθεση υψηλού τιμήματος.

Σύμφωνα με τις διαρροές, το στούντιο ήταν σε αναζήτηση συμφωνίας της τάξης των 600 εκατομμυρίων δολαρίων.

Δεν έχει γίνει σαφές εάν οι παραγωγοί των ταινιών Μποντ, Μπάρμπαρα Μπρόκολι και Μάικλ Τζ. Γουίλσον που έχουν τον έλεγχο του franchise μέσω της εταιρείας τους Eon, θα συνυπέγραφαν τη συμφωνία.

Επίσης, η Universal Pictures, η οποία έχει τα δικαιώματα διανομής στο εξωτερικό του «No Time to Die», θα έπρεπε με τη σειρά της να αποζημιωθεί.

Εκτός των άλλων, η πώληση του «No Time to Die» σε πλατφόρμα είναι εξ ορισμού πρόκληση για τα logistics. Η ταινία κόστισε σε επίπεδο παραγωγής περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια και έχει συνάψει -ως είθισται- μία σειρα συμφωνιών σε επίπεδο διαφήμισης για να καλύψει τα έξοδα παραγωγής- συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών Land Rover, Omega και Heineken. Οι εταιρείες περίμεναν ότι η ταινία θα βγει στις αίθουσες και ίσως δεν είναι ικανοποιημένες με την προοπτικής της κυκλοφορίας της μόνο σε πλατφόρμες.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της πώλησης του «Coming 2 America» στην Amazon, που έγινε σε συνεργασία με τους διαφημιστικούς εταίρους της, McDonald’s και Crown Royal.

Πηγή: Variety

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Βρετανία: Σκότωσε την ζαμπλουτη σύζυγό του για να εισπράξει την ασφάλεια ζωής

Ένας άνδρας έπνιξε την πάμπλουτη σύζυγό του στις διακοπές τους στην Δανία, με κίνητρο την περιουσία της, αλλά και τα χρήματα από την ασφάλεια...

Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος ψάχνει οκτώ άτομα να ταξιδέψουν μαζί του στο φεγγάρι, δωρεάν

Η αποστολή, που ονομάζεται DearMoon, έχει προγραμματιστεί για το 2023. «Θέλω να λάβουν μέρος άνθρωποι κάθε είδους» λέει ο Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος, Yusaku Maezawa σε ένα βίντεο...

ΟΑΕΔ: Τα 7 ανοικτά προγράμματα με 37.600 επιδοτούμενες νέες θέσεις εργασίας

Συνολικά 2.197 νέες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2021, μέσω των νέων και βελτιωμένων προγραμμάτων απασχόλησης του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), σημειώνοντας...

Ελλάδα: Το Facebook απαντά στις καταγγελίες για λογοκρισία

Απάντηση σχετικά με τις καταγγελίες δημοσιογράφων και φωτορεπόρτερ για φαινόμενα λογοκρισίας στην πλατφόρμα έδωσε το Facebook, μετά τα πολλά ποστ που αναφέρονταν στις διαδηλώσεις...

Υπόθεση-σοκ με πατέρα που σκότωσε τους δύο γιους του και αυτοκτόνησε

Ένας πατέρας από το Μισούρι των ΗΠΑ σκότωσε τα παιδιά του και έδωσε μετά τέλος στη ζωή του, με τις αρχές να επιβεβαιώνουν το...