Αρχική Πολιτική Η παράκαμψη της Πύλου και η παράκαμψη της Γιάλοβας πρέπει να ενταχθούν...

Η παράκαμψη της Πύλου και η παράκαμψη της Γιάλοβας πρέπει να ενταχθούν στην υπάρχουσα σύμβαση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
11.2.2022
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις σε ό,τι αφορά την ανακοίνωση του προσωρινού αναδόχου για τη μελέτη και την κατασκευή του οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη αναδείχθηκε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που αφορά την εξαίρεση από το συγκεκριμένο έργο της παράκαμψης της Πύλου και της παράκαμψης της Γιάλοβας.
Η απόφαση του Υπουργείου, το οποίο αγνόησε την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, να εξαιρέσει τα δύο ανωτέρω έργα από το σύνολο του οδικού άξονα αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη της Νοτιοδυτικής Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου γενικότερα. Επισημαίνουμε ότι και τα δύο ανωτέρω έργα διαθέτουν εγκεκριμένους περιβαλλοντολογικούς όρους και υψηλή μελετητική ωριμότητα.
Η παράταξη της «Νέας Πελοποννήσου» ως Περιφερειακή Αρχή εισηγήθηκε την έγκριση των περιβαλλοντολογικών όρων για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σύγχρονου οδικού άξονα που περιελάμβανε την παράκαμψη της Πύλου αλλά και την παράκαμψη της Γιάλοβας. Από την πρώτη στιγμή επίσης ο Πέτρος Τατούλης και τα στελέχη της προηγούμενης Περιφερειακής Αρχής εξέφρασαν τη ξεκάθαρη σύμφωνη γνώμη τους για την υλοποίηση του έργου με τη διαδικασία μέσω ΣΔΙΤ, όπως αποφασίσθηκε στο Αναπτυξιακό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη το 2018 αλλά και στις συνεχείς συναντήσεις του πρ.Περιφερειάρχη και των συνεργατών του με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και με στελέχη της προηγούμενης Κυβέρνησης.
Οφείλουμε όλοι να διατυπώσουμε με σαφήνεια την πολιτική μας άποψη για το συγκεκριμένο θέμα και σε καμία περίπτωση να μην αποδεχτούμε την εξαίρεση της παράκαμψης Πύλου και Γιάλοβας από το έργο ΣΔΙΤ.
Η παράκαμψη της Πύλου και η παράκαμψη της Γιάλοβας πρέπει να ενταχθούν στην υπάρχουσα σύμβαση. Είναι ο μοναδικός τρόπος για να αποφύγουμε επιπλέον καθυστερήσεις και η μοναδική διαδικασία που υπηρετεί το Δημόσιο Συμφέρον. Οποιαδήποτε άλλη άποψη διατυπώνεται και «μαγειρεύεται» σε κλειστές συναντήσεις περί συμφωνιών για χρηματοδότηση μελετών του τμήματος παράκαμψης Πύλου με αόριστο το χρόνο κατασκευής και με αόριστο το χρηματοδοτικό φορέα καθώς και για την υλοποίηση μεμονωμένου έργου για την παράκαμψη της Γιάλοβας με επιπλέον χρηματοδότηση, δημιουργεί προϋποθέσεις επισφάλειας της ολοκλήρωσης του έργου, αποτελεί άλλοθι για την επιπλέον καθυστέρηση του και επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό του.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Πως το κλέψιμο μιας αγελάδας οδήγησε στην ίδρυση της Hyundai

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1967 στη Νότια Κορέα και πλέον έχει 75 χιλιάδες εργαζόμενους σε όλον τον κόσμο, έχοντας τη δυνατότητα...

Ποια κρίση; Διπλασιάστηκαν οι υπερπλούσιοι στην Ελλάδα – Ποια είναι η πλουσιότερη γυναίκα

Την ώρα που εκατομμύρια Έλληνες αγωνιούν για τις αυξημένες τιμές στην ενέργεια και τα τρόφιμα, 64.000 ζουν μια πλούσια και πολυτελή ζωή αδιαφορώντας για...

Παν. Τζαβάρας: Ρυθμιστές της αυτοδυναμίας τα κόμματα εκτός Βουλής

Οι επερχόμενες εκλογές του 2023, οι δέκατες ένατες της περιόδου της Μεταπολίτευσης, έχουν κάποια τεχνικά και πολιτικά χαρακτηριστικά που τις καθιστούν...

Έκτακτο επίδομα 600 ευρώ τα Χριστούγεννα – Η επίσημη απόφαση για δικαιούχους

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία που αφορά στο έκτακτο επίδομα, ύψους 600 ευρώ, στο ένστολο προσωπικό του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη...

Βέλγιο: Ένα χωριό 165 κατοίκων κέρδισε το τζχακ ποτ στο λαχείο και πήρε 143 εκατ. ευρώ

Τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίτερα για 165 Βέλγους σε ένα μικρό χωριό του βελγικού βορρά ονόματι Όλμεν, οι οποίοι κέρδισαν στη λαχειοφόρο...