Αρχική Ελλάδα Η σπάνια Mercedes-Benz που σάπιζε στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά –Τι απέγινε;

Η σπάνια Mercedes-Benz που σάπιζε στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά –Τι απέγινε;

Για περισσότερα από 40 χρόνια η τελευταία Mercedes 300 SL που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα, βρισκόταν εγκαταλελειμμένη στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά…

Για τους κατοίκους του Πειραιά, το όνομα του Κρίτωνα Δηλαβέρη δεν είναι άγνωστο. Πέρα από τα δημόσια αξιώματα τα οποία είχε υπηρετήσει ο επιφανής επιχειρηματίας με καταγωγή από τα Κύθηρα, είχε δημιουργήσει -μεταξύ άλλων- μια βιομηχανία πλινθο-κεραμοποιίας, εκεί όπου σήμερα βρίσκεται ένα πάρκο έκτασης 10 στρεμμάτων.

Μετά το θάνατό του, ολόκληρη η περιουσία του Κρίτωνα Δηλαβέρη πέρασε στον Δήμο Πειραιά, ωστόσο, όπως σε όλες τις περιπτώσεις έτσι και σε αυτήν η πλήρης αξιοποίησή της επετεύχθη σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά.

Δεν αναφερόμαστε μόνον στην ακίνητη περιουσία η οποία περιήλθε στα χέρια της δημοτικής αρχής του Πειραιά αλλά και της κινητής, καθώς ο Κρίτων Δηλαβέρης ήταν ο ιδιοκτήτης της τελευταίας Mercedes-Benz 300 SL που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1960.

Mercedes 300 SL

Η μπλε Mercedes-Benz 300 SL Roadster είχε την τύχη και την ατυχία να παραμείνει μετά τον θάνατο του επιφανή επιχειρηματία σε ακινησία. Μάλιστα από το 1974 και έπειτα, οι πινακίδες κυκλοφορίας είχαν κατατεθεί στην εφορία, με το γερμανικό τετράτροχο να παραμένει ακινητοποιημένο σε κάποιο parking του Δήμου Πειραιά.

Χρειάστηκε, λοιπόν, να φτάσουμε έως το 2011 ώστε να ληφθούν όλες οι απαραίτητες αποφάσεις και να ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης του αυτοκινήτου. Με τιμή εκκίνησης τα 240.000 ευρώ, η Mercedes-Benz 300 SL με τα μόλις 97.172 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.

Mercedes 300 SL

Για την ιστορία και μόνο αξίζει να αναφέρουμε ότι στο Δήμο Πειραιά κατατέθηκαν οκτώ εγγυητικές επιστολές και ισάριθμες προσφορές, με τη μεγαλύτερη να φτάνει τα 405.000 ευρώ.

Μπορεί, λοιπόν, η αξία της Mercedes-Benz 300 SL του Κρίτωνα Δηλαβέρη να ξεπέρασε τις προσδοκίες, ωστόσο, το σπάνιο roadster δεν έμεινε σε ελληνικά χέρια καθώς νικητής από τη διαδικασία της δημοπρασίας βγήκε ο Γερμανός Ράιαν Χίλντεμπραντ, ο οποίος απέκτησε το ιστορικό αυτοκίνητο.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Με γεώτρηση στα 4.000 μέτρα κάτω από τη γη, οι Γάλλοι αλλάζουν το τοπίο στην ενέργεια

Σε βάθος 4.000 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της γης πρόκειται να φτάσει το γεωτρύπανο της Renault με σκοπό να αντλήσει...

Διπλασιάστηκε η τουριστική κίνηση στην Ελλάδα την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου

Αύξηση κατά 78% καταγράφεται στα έσοδα σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της ΕλλάδοςΑύξηση κατά 78,3% εμφάνισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου σε...

Πρόγραμμα «Σπίτι μου»: Στεγαστικά δάνεια μόνο για παλαιές κατοικίες

Μόνο για την αγορά παλαιών ακινήτων θα ισχύει η επιδότηση των τόκων των στεγαστικών δανείων που θα καταβάλει το κράτος, στο...

Αττική Οδός: Στα 2,5 ευρώ τα διόδια – Τι προβλέπει η νέα σύμβαση παραχώρησης

Στα χέρια των υποψήφιων επενδυτών πέρασε η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, η προβλέπει μεταξύ άλλων χαμηλότερο αντίτιμο στα διόδια...

Έρχεται η σούπερ χριστουγεννιάτικη φορολοταρία-Ποιοι θα κερδίσουν από 100.000 ευρώ

Το ποσό των 100.000 ευρώ θα κερδίσουν οι τυχεροί φορολογούμενοι της κλήρωσης που θα γίνει πριν τα Χριστούγεννα από την ΑΑΔΕ.Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με...