Αρχική Ελλάδα Η σπάνια Mercedes-Benz που σάπιζε στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά –Τι απέγινε;

Η σπάνια Mercedes-Benz που σάπιζε στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά –Τι απέγινε;

Για περισσότερα από 40 χρόνια η τελευταία Mercedes 300 SL που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα, βρισκόταν εγκαταλελειμμένη στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά…

Για τους κατοίκους του Πειραιά, το όνομα του Κρίτωνα Δηλαβέρη δεν είναι άγνωστο. Πέρα από τα δημόσια αξιώματα τα οποία είχε υπηρετήσει ο επιφανής επιχειρηματίας με καταγωγή από τα Κύθηρα, είχε δημιουργήσει -μεταξύ άλλων- μια βιομηχανία πλινθο-κεραμοποιίας, εκεί όπου σήμερα βρίσκεται ένα πάρκο έκτασης 10 στρεμμάτων.

Μετά το θάνατό του, ολόκληρη η περιουσία του Κρίτωνα Δηλαβέρη πέρασε στον Δήμο Πειραιά, ωστόσο, όπως σε όλες τις περιπτώσεις έτσι και σε αυτήν η πλήρης αξιοποίησή της επετεύχθη σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά.

Δεν αναφερόμαστε μόνον στην ακίνητη περιουσία η οποία περιήλθε στα χέρια της δημοτικής αρχής του Πειραιά αλλά και της κινητής, καθώς ο Κρίτων Δηλαβέρης ήταν ο ιδιοκτήτης της τελευταίας Mercedes-Benz 300 SL που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1960.

Mercedes 300 SL

Η μπλε Mercedes-Benz 300 SL Roadster είχε την τύχη και την ατυχία να παραμείνει μετά τον θάνατο του επιφανή επιχειρηματία σε ακινησία. Μάλιστα από το 1974 και έπειτα, οι πινακίδες κυκλοφορίας είχαν κατατεθεί στην εφορία, με το γερμανικό τετράτροχο να παραμένει ακινητοποιημένο σε κάποιο parking του Δήμου Πειραιά.

Χρειάστηκε, λοιπόν, να φτάσουμε έως το 2011 ώστε να ληφθούν όλες οι απαραίτητες αποφάσεις και να ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης του αυτοκινήτου. Με τιμή εκκίνησης τα 240.000 ευρώ, η Mercedes-Benz 300 SL με τα μόλις 97.172 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.

Mercedes 300 SL

Για την ιστορία και μόνο αξίζει να αναφέρουμε ότι στο Δήμο Πειραιά κατατέθηκαν οκτώ εγγυητικές επιστολές και ισάριθμες προσφορές, με τη μεγαλύτερη να φτάνει τα 405.000 ευρώ.

Μπορεί, λοιπόν, η αξία της Mercedes-Benz 300 SL του Κρίτωνα Δηλαβέρη να ξεπέρασε τις προσδοκίες, ωστόσο, το σπάνιο roadster δεν έμεινε σε ελληνικά χέρια καθώς νικητής από τη διαδικασία της δημοπρασίας βγήκε ο Γερμανός Ράιαν Χίλντεμπραντ, ο οποίος απέκτησε το ιστορικό αυτοκίνητο.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Η αστυνομία «έκοψε» πρόστιμο στο αυτοκίνητο των 490 χλμ./ώρα

Κατάπληκτοι από την ομορφιά του μοντέλου έμειναν οι Γάλλοι αστυνομικοί που ακινητοποίησαν μια Bugatti Chiron Super Sport 300+. Ένα από τα...

Απορρίπτει η Κίνα τις κατηγορίες της NASA ότι έχει πρόθεση να «καταλάβει» το φεγγάρι

«Ορισμένοι Αμερικανοί αξιωματούχοι ενοχοποιούν και συκοφαντούν συνεχώς την κανονική και λογική διαστημική δραστηριότητα της Κίνας. Η Κίνα αντιτίθεται σθεναρά σε τέτοιες...

Τροχαία: Ποια ηλικιακή ομάδα εμπλέκεται με μεγαλύτερη συχνότητα σε ατυχήματα

Οι οδηγοί μέχρι 30 ετών είναι αυτοί που εμπλέκονται με μεγαλύτερη συχνότητα σε τροχαία ατυχήματα. Το 26,8% των οδηγών που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα...

Εξοικονομώ: Ποια θα είναι η συνέχεια του προγράμματος

Στο πρόγραμμα Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή θα συνεχιστεί  το πρόγραμμα «Εξοικονομώ» που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, ενώ  θα χρηματοδοτηθούν παρεμβάσεις Greco...

Μύκονος: Έκλεψαν από δύο Πορτογάλους τσάντες, κοσμήματα και ρολόγια των 300.000 ευρώ

Αντικείμενα μεγάλης αξίας, όπως ρολόι “Richard Miller” των 159.000 ευρώ, 9 τσάντες Louis Vuitton των 20.000 ευρώ, μπρασελέ με διαμάντια αξίας...