Αρχική Οικονομία Κραυγή αγωνίας από τους εμπόρους παιχνιδιών ενόψει Χριστουγέννων

Κραυγή αγωνίας από τους εμπόρους παιχνιδιών ενόψει Χριστουγέννων

Ο κίνδυνος να χαθεί να «χαθεί» ο χριστουγεννιάτικος τζίρος που για τον κλάδο αποτελεί το 50- 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών, προβληματίζει τους ιδιοκτήτες καταστημάτων παιχνιδιών.

Όπως επισημαίνει στο insider.gr ο Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών και Αμαξών, ήδη ο κλάδος μετράει ζημιές για τον Νοέμβριο που τα καταστήματα παραμένουν κλειστά ενώ υπό άλλες συνθήκες θα είχαν αρχίσει να «κινούνται» σε ρυθμούς Χριστουγέννων.

«Εάν ανοίξουμε 1 Δεκεμβρίου οι ζημιές αυτές θα μετριαστούν, εάν βέβαια πάμε αργότερα, τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα. Και φυσικά μένει να δούμε και πώς θα ανοίξουμε, με ποιους περιορισμούς» τονίζει χαρακτηριστικά.

Ο κ. Παπαδόπουλος επισημαίνει παράλληλα ότι ήδη μέσα στο 2020 οι επαγγελματίες είχαν ένα «χαμένο» Πάσχα που λόγω της πανδημίας η βουτιά στον τζίρο είχε φτάσει έως και το 90%, ενώ προβληματίζονται και ενόψει των Αποκρεών του 2021 που δεν θα είναι σαν τις προηγούμενες χρονιές.

Ζητούν να επιτραπεί η παραλαβή από το κατάστημα

Με επιστολή που απέστειλε τις προηγούμενες μέρες στον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, ο ΣΕΒΠΠΑ ζητά να επιτραπεί η λειτουργία της υπηρεσίας click & collect (παραγγελία ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και παραλαβή από το κατάστημα).

Όπως επισημαίνει ο ΣΕΒΠΠΑ, η συγκεκριμένη υπηρεσία δίνει την δυνατότητα εξυπηρέτησης των καταναλωτών μόνο έξω από τα φυσικά καταστήματα, με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (μάσκες κτλ) και χωρίς συνωστισμό.

«Με αυτόν τον τρόπο το κέρδος των καταστημάτων θα είναι η αποφυγή των καθυστερήσεων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών, γεγονός που αντιμετώπισαν στην προηγούμενη καραντίνα και τα πασχαλινά δώρα δεν έφτασαν ποτέ» τονίζει, επισημαίνοντας ότι αντίστοιχη υπηρεσία λειτουργείςκαι σε πολλές χώρες της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, το αίτημα του Συνδέσμου, εξετάζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης ενόψει των γιορτών.

Ο ίδιος σημειώνει ότι οι υπηρεσίες κούριερ με τις οποίες αυτή τη στιγμή, παραδίδονται οι παραγγελίες παιχνιδιών μπορούν να καλύψουν μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό της τάξεως του 5% με 10%. Παράλληλα τονίζει ότι η διαδικασία που απαιτείται προκειμένου να διεκπεραιωθεί μία online παραγγελία απαιτεί πολλαπλάσιο χρόνο σε σχέση με μια αγορά σε ένα φυσικό κατάστημα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν αρκετοί καταναλωτές.

insider.gr

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εγκατάλειψη μωρού στο Αρχαιολογικό Μουσείο: Με αυτή τη φωτογραφία του βρέφους αναζητούν τον δράστη

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό του προσώπου που εγκατέλειψε ένα μωρό το πρωί της ΚυριακήςΦωτογραφία...

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 46χρονος από κορωνοϊό – Αρνήθηκε τη μεταφορά του στο νοσοκομείο

Ένας 46χρονος από το Πλαγιάρι της Ανατολικής Θεσσαλονίκης έχασε τη ζωή του απο κορωνοϊό. Ο άνδρας φέρεται να ήταν γνωστός αρνητής...

Γλυκά Νερά -Αποκάλυψη: Τι είχε προγραμματίσει η Καρολάιν;

Νέες αποκαλύψεις ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την υπόθεση δολοφονίας της Καρολάιν στο σπίτι της στα Γλυκά Νερά.Η επιστήθια...

Δημ. Καφαντάρης: Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ από (κίτρινης) καρδιάς!!!

 Με την επιστολή μου αυτή θα ήθελα να ενώσω και τη δική μου φωνή, εκφράζοντας και τις δικές μου ευχαριστίες μαζί με την...

Στην Τουρκία άνοιξαν… 200 σαμπάνιες για την τραγουδίστρια Χουλιά την ώρα που η οικονομία τους καταρρέει!

Η Χουλιά Αβσάρ εμφανίστηκε στη σκηνή γνωστού καζίνο, μετά από απουσία τριών χρόνων, φορώντας μια κατάμαυρη τουαλέτα – Στο κοινό, Άραβες,...