Αρχική Οικονομία Λιανικό εμπόριο: Αυτές είναι οι 25 καλύτερες εταιρείες για το 2020

Λιανικό εμπόριο: Αυτές είναι οι 25 καλύτερες εταιρείες για το 2020

Amazon και Alibaba στην κορυφή και το new entry από τη Βραζιλία

Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, καθώς τα παρατεταμένα lockdown που ανάγκασαν τα φυσικά καταστήματα να «κατεβάσουν ρολά», οδήγησαν όλο και περισσότερους καταναλωτές στην εναλλακτική λύση των ηλεκτρονικών αγορών.

Ως εκ τούτου, η Amazon του Τζεφ Μπέζος, ισχυροποίησε τη θέση της και εξακολουθεί να είναι  η κορυφαία εταιρεία e-commerce διεθνώς. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το TradingPlatforms.com, η Amazon έκλεισε το 2020 με κεφαλαιοποίηση 1,63 τρισ. δολαρίων.

Στη δεύτερη θέση η Alibaba του Τζακ Μα

Η κεφαλαιοποίηση της Amazon ξεπέρασε το 1 τρισ. δολ στα μέσα του 2020 και συνέχισε τις ισχυρές επιδόσεις της. Η δεύτερη υψηλότερη κεφαλαιοποίηση της αγοράς ανήκει σε έναν άλλο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, την Alibaba με 629,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι εντυπωσιακές επιδόσεις της Amazon οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν σε όλον τον κόσμο λόγω της πανδημίας. Η κεφαλαιοποίηση της Amazon σημείωσε αύξηση 78,4% σε ετήσια βάση.

Εν τω μεταξύ, η Alibaba είχε ένα πιο ταραχώδες λόγω της περιπέτειας του ιδρυτή της Τζακ Μα στα τέλη του προηγούμενου έτους. Αυτό προκάλεσε μείωση του ρυθμού ανάπτυξης κατά 20,8% από το τρίτο τρίμηνο του 2020. Παρ ‘όλα αυτά, η Alibaba παρουσίασε αύξηση στον τζίρο της κατά 10,6% σε ετήσια βάση.

Το 77% της κεφαλαιοποίησης στον κλάδο του λιανεμπορίου -στο σύνολο των 25 καλύτερων- ήταν από διαδικτυακούς λιανοπωλητέ.

Το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο έγινε αναπόσπαστο μέρος της νέας κανονικότητας καθώς τα φυσικά καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.

Σύμφωνα με αναλυτές του GlobalData.com: «Η ικανότητα αυτών των εταιρειών να αξιοποιήσουν τις δυνάμεις τους στο δίκτυο διανομής των προϊόντων και να προσφέρουν αδιάλειπτη και έγκαιρη εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας τους βοήθησε επίσης να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των επενδυτών».

Οι καταναλωτές των Walmart, Nike, Lowe’s, Fast Retailing, Target και Dollar General παρουσίασαν ετήσια αύξηση τζίρου πάνω από 20%, λόγω των προσπαθειών τους να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία.

Η βραζιλιάνικη εταιρεία λιανικού εμπορίου Luiza Magazine ήταν το μόνο «new entry» στη λίστα των 25 καλύτερων, έπειτα από την εντυπωσιακή αύξηση του ανώτατου ορίου κεφαλαιοποίησης κατά 60,2% σε ετήσια βάση.

Πηγή: tradingplatforms.com

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εφορία: Πώς θα “σαρώνει” κάθε συναλλαγή στην αγορά – Στόχος η είσπραξη ΦΠΑ σε real time από το κράτος

Σχεδόν 500.000 ταμειακές μηχανές θα πρέπει να συνδεθούν με τα… κεντρικά του Υπουργείου Οικονομικών ώστε αυτό να ενημερώνεται για κάθε συναλλαγή...

Τρόμος στην Βραζιλία: Αλιγάτορας κυνηγάει να δαγκώσει άνδρα που μπήκε σε απαγορευμένη λίμνη (Video)

Τον χάρο με τα μάτια του είδε ένας άνδρας σε μια λίμνη στην Βραζιλία καθώς ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με έναν...

Εμβόλιο – 1 στους 5 Έλληνες δηλώνει διστακτικός ή αρνητής

Στο 81% έφτασε η αναλογία των Ελλήνων που έχουν κάνει ή οπωσδήποτε θα κάνουν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική...

Αντώνης Σαμαράς για Φώφη Γεννηματά: Έδειξε αξιοπρέπεια – Σήμερα είναι μια βαριά μέρα για όποιον καταλαβαίνει

αριά μέρα χαρακτήρισε τη σημερινή ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ο οποίος βρέθηκε στη Μητρόπολη Αθηνών για το τελευταίο αντίο στη...

Επίθεση με βιτριόλι – Οι γυναίκες με τις άσπρες μάσκες που βρέθηκαν στο πλευρό της Ιωάννας

Ειδήσεις Μεσσηνία. Ειδήσεις και επικαιρότητα ζωντανά από Μεσσηνία, Πελοπόννησο, Ελλάδα και Κόσμο. Άρθρα, συνεντεύξεις, απόψεις για πολιτική, αθλητισμό, υγεία, πολιτισμό, τεχνολογία, οικονομία, lifestyle κ.α.Πηγή:...