Αρχική Οικονομία Λιανικό εμπόριο: Αυτές είναι οι 25 καλύτερες εταιρείες για το 2020

Λιανικό εμπόριο: Αυτές είναι οι 25 καλύτερες εταιρείες για το 2020

Amazon και Alibaba στην κορυφή και το new entry από τη Βραζιλία

Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, καθώς τα παρατεταμένα lockdown που ανάγκασαν τα φυσικά καταστήματα να «κατεβάσουν ρολά», οδήγησαν όλο και περισσότερους καταναλωτές στην εναλλακτική λύση των ηλεκτρονικών αγορών.

Ως εκ τούτου, η Amazon του Τζεφ Μπέζος, ισχυροποίησε τη θέση της και εξακολουθεί να είναι  η κορυφαία εταιρεία e-commerce διεθνώς. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το TradingPlatforms.com, η Amazon έκλεισε το 2020 με κεφαλαιοποίηση 1,63 τρισ. δολαρίων.

Στη δεύτερη θέση η Alibaba του Τζακ Μα

Η κεφαλαιοποίηση της Amazon ξεπέρασε το 1 τρισ. δολ στα μέσα του 2020 και συνέχισε τις ισχυρές επιδόσεις της. Η δεύτερη υψηλότερη κεφαλαιοποίηση της αγοράς ανήκει σε έναν άλλο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, την Alibaba με 629,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι εντυπωσιακές επιδόσεις της Amazon οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν σε όλον τον κόσμο λόγω της πανδημίας. Η κεφαλαιοποίηση της Amazon σημείωσε αύξηση 78,4% σε ετήσια βάση.

Εν τω μεταξύ, η Alibaba είχε ένα πιο ταραχώδες λόγω της περιπέτειας του ιδρυτή της Τζακ Μα στα τέλη του προηγούμενου έτους. Αυτό προκάλεσε μείωση του ρυθμού ανάπτυξης κατά 20,8% από το τρίτο τρίμηνο του 2020. Παρ ‘όλα αυτά, η Alibaba παρουσίασε αύξηση στον τζίρο της κατά 10,6% σε ετήσια βάση.

Το 77% της κεφαλαιοποίησης στον κλάδο του λιανεμπορίου -στο σύνολο των 25 καλύτερων- ήταν από διαδικτυακούς λιανοπωλητέ.

Το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο έγινε αναπόσπαστο μέρος της νέας κανονικότητας καθώς τα φυσικά καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.

Σύμφωνα με αναλυτές του GlobalData.com: «Η ικανότητα αυτών των εταιρειών να αξιοποιήσουν τις δυνάμεις τους στο δίκτυο διανομής των προϊόντων και να προσφέρουν αδιάλειπτη και έγκαιρη εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας τους βοήθησε επίσης να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των επενδυτών».

Οι καταναλωτές των Walmart, Nike, Lowe’s, Fast Retailing, Target και Dollar General παρουσίασαν ετήσια αύξηση τζίρου πάνω από 20%, λόγω των προσπαθειών τους να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία.

Η βραζιλιάνικη εταιρεία λιανικού εμπορίου Luiza Magazine ήταν το μόνο «new entry» στη λίστα των 25 καλύτερων, έπειτα από την εντυπωσιακή αύξηση του ανώτατου ορίου κεφαλαιοποίησης κατά 60,2% σε ετήσια βάση.

Πηγή: tradingplatforms.com

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Πλειστηριασμοί: Σε αναμονή 700.000… σφυράκια

Κόβουν ταχύτητα οι ρυθμίσεις μέσω εξωδικαστικού μηχανισμού λόγω μιας νομικής εκκρεμότητας, για την οποία κλήθηκε να αποφασίσει ο Αρειος ΠάγοςΣτον πάγο...

Σούπερ μάρκετ: Είναι παράνομη η μείωση της ποσότητας στις συσκευασίες; – Οι απαντήσεις του υπουργείου Ανάπτυξης

Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα τον τελευταίο καιρό από τους πελάτες των σούπερ μάρκετ είναι η μείωση της ποσότητας στις συσκευασίες. Για το...

Ουκρανία: Ο πόλεμος των μισθοφόρων

Σε αυτή τη φάση του ατέρμονου και διαρκώς μεταβαλλόμενου πολέμου στην Ουκρανία, «μητέρα όλων των μαχών» θεωρείται εκείνη στο στρατηγικής σημασίας Μπαχμούτ.Σε αυτό το...

Αποκάλυψη: Διάλογοι «φωτιά» αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ με νονούς της νύχτας

Συνομιλίες υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με μαφιόζους και νονούς της νύχτας, αποκαλύπτει «Το Bήμα της Κυριακής». Στα χέρια της εφημερίδας βρίσκεται...

Καλαμάτα: 23χρονος Ρομά έκλεψε κουμπαρά φιλανθρωπικού σκοπού

Ένας 23χρονος Ρομά δε δίστασε να κλέψει χθες από καφετέρια στην οδό Αθηνών κουμπαρά συλλόγου στον οποίο συγκεντρώνονταν χρήματα για φιλανθρωπικό...