
Η εταιρεία του Έλον Μασκ είναι ταυτόχρονα η αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη κεφαλαιακή αξία, που ανέρχεται στα 843 δισ. δολάρια, παρά το γεγονός ότι η παραγωγή της Tesla ουδώλως μπορεί να συγκριθεί με αυτήν «παραδοσιακών» κατασκευαστών όπως οι Toyota, Volkswagen και General Motors.
Και ενώ η μετοχή της εταιρείας συνεχίζει να διαπραγματεύεται σε δυσθεώρητα ύψη, οι αναλυτές στρέφουν πλέον το ενδιαφέρον τους στο στόχο της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων που θα ανακοινώσει ο ίδιος ο Μασκ.
Αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι ο στόχος αυτός θα κυμανθεί περί τις 900.000 ηλεκτρικά οχήματα – έναντι 500.000 το 2020 – προεξοφλώντας ότι θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση και όσο απομακρύνεται η πανηδμία θα πληθαίνουν εκείνοι που θέλουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.
Σημειώνεται ότι η αμοιβή του Μασκ από την Tesla είναι απόρροια της επίτευξης μιας σειράς στόχων αναφορικά με την κεφαλαιοποίηση και την οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε τρίμηνο του παρέχεται η δυνατότητα να αγοράσει 8,4 εκατ.μετοχές της Tesla έναντι 70 δολαρίων έκαστη, ήοι με έκπτωση της τάξεως του 90% συγκριτικά με την τρέχουσα αξία τους.
Με την αξία της μετοχής να ανέρχεται στα 899 δολάρια την Τρίτη 26 Ιανουαρίου, αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε από την αγορά των μετοχών να έχει κέρδος 7 δισ. δολαρίων ανά τρίμηνο.
Για το τρίμηνο που έληξε το Δεκέμβριο του 2020, οι αναλυτές αναμένουν ότι τα έσοδα της Tesla θα διαμορφωθούν στα 10,3 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 40%.
Πηγή: gargalianoionline.gr