Ο παραγωγός Δημήτρης Βασιλειάδης, που έχει επανακυκλοφορήσει το δίσκο τρεις φορές, σχολιάζει ότι η διαδικασία επανέκδοσης ήταν δύσκολη λόγω της απώλειας των μητρών του άλμπουμ από πυρκαγιά. Ήταν ειδικά δύσκολα να εντοπιστούν κόπιες στην Ελλάδα, καθώς είναι πολύ λιγότερες σε σχέση με το εξωτερικό, όπου μια κόπια του 1967 μπορεί να πωληθεί για 2.000-3.000 ευρώ.
Η δημιουργία του δίσκου σχετίζεται με τρεις βασικούς παράγοντες, σύμφωνα με τον Πλέσσα: τη φιλία του με τον Κάρολο Φιξ, την υποστήριξη της εταιρείας Pan-Vox και τη συνεργασία του με τον Βασίλη Φωτόπουλο, ο οποίος σχεδίασε το εξώφυλλο. Το συγκρότημα που τον πλαισίωνε, οι Orbiters, περιλάμβανε ταλαντούχους μουσικούς, ενώ ο Πλέσσας ανέλαβε τα πλήκτρα.
Στην περιγραφή του βιβλίου του, ο Δημήτρης Βασιλειάδης τονίζει την αρμονική σύνθεση παραδοσιακού και μοντέρνου ήχου, αναδεικνύοντας την τολμηρότητα του Πλέσσα να πειράζει και να επαναστατεί κατά των κατεστημένων σχημάτων των δημοτικών τραγουδιών. Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, συνεργάτης του Πλέσσα, προσθέτει ότι η ικανότητά του να αφομοιώνει μελωδίες και να δημιουργεί τραγούδια γρήγορα ήταν μοναδική.
Η κηδεία του Μίμη Πλέσσα πραγματοποιήθηκε στις 3 μ.μ. στο Α΄ Κοιμητήριο Αθηνών, αναγνωρίζοντας την σπουδαία του συμβολή στη μουσική.
Πηγή: kathimerini.gr