Αρχική Ελλάδα «MyAttica»: Εφαρμογή προσωποποιημένης επικοινωνίας πολιτών με την περιφέρεια της Αττικής

«MyAttica»: Εφαρμογή προσωποποιημένης επικοινωνίας πολιτών με την περιφέρεια της Αττικής

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντος και προσωποποιημένη εξυπηρέτησης των πολιτών γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.

Η δημιουργία της εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής  (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή.

Ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφερόμενος στην νέα υπηρεσία επισήμανε: «Οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας δίνουν την προστιθέμενη αξία στις εξειδικευμένες υπηρεσίες που αξιοποιούνται προς διευκόλυνση όλων μας. Με την εφαρμογή «MyAttica» η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι και ένας από τους βασικούς στόχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: η άμεση διασύνδεση των υπηρεσιών της με τον τελικό αποδέκτη, δηλαδή όλους του πολίτες.»

Πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή 

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica» στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εργασιακό νομοσχέδιο: Αυτά είναι τα πέντε σημεία «κλειδιά» – Τι αλλάζει και ποιους αφορά

Το «πράσινο φως» έλαβε το εργασιακό νομοσχέδιο το βράδυ της Παρασκευής 22/9, όταν υπερψηφίστηκε – όπως ήταν αναμενόμενο – στην Ολομέλεια της Βουλής. Με τίτλο...

Συναγερμός ενόψει της νέας κακοκαιρίας – Δείτε τους χάρτες με τις περιοχές που θα «χτυπήσει» ανά ημέρα

Νέο κύμα κακοκαιρίας έρχεται από τη Δευτέρα, με τα φαινόμενα να διαρκούν τρεις ημέρες επηρεάζοντας πολλές περιοχές της χώρας. Ειδικότερα, η επιδείνωση του καιρού με...

Παραλίγο τραγωδία στη Φθιώτιδας: 29χρονος ΑμεΑ έπεσε με το αναπηρικό καροτσάκι του στη θάλασσα

Ένα σοβαρό ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στη Φθιώτιδα και πιο συγκεκριμένα στο λιμάνι των Ραχών, όταν 29χρονος...

ΗΠΑ: Ακρωτηριάστηκε 14χρονος στα χέρια και στα πόδια -Είχε συμπτώματα που μοιάζουν με γρίπη

Σοκ προκαλεί στις ΗΠΑ η επέμβαση ακρωτηριασμού ενός 14χρονου στα χέρια και τα πόδια μετά από διάγνωση πνευμονίας και...

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Ψήφισαν 55.500 μέχρι τις 12 μ.μ. – 10.000 περισσότεροι από την προηγούμενη Κυριακή

Τουλάχιστον 272 ψήφοι το λεπτό σημειώνονται στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., που γίνονται σήμερα (24/09), για την ανάδειξη νέας...