Αρχική ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ Νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και την απόδοση του...

Νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και την απόδοση του click away την περίοδο του 2ου lock down

Mπορεί τα eshops και οι αγορές από τους καταναλωτές να καθυστέρησαν να αναπτυχθούν στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά πλέον η Ελληνική ηλεκτρονική αγορά έχει ανέβει ραγδαία και συναγωνίζεται στα ίσα και αυτό το κομμάτι του εμπορίου τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Μάλιστα μετά το πρώτο lock down όλο και περισσότερες επιχειρήσεις (κυρίως μικρομεσαίες), προέβησαν στην δημιουργία eshops, αφουγκράζοντας τις νέες ανάγκες που παρουσιάστηκαν στο λιανεμπόριο λόγο πανδημίας.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν προνόησαν το δεύτερο κύμα της πανδημίας μένοντας πίσω τρέχοντας να προλάβουν την κατασκευή eshop για να μπορέσουν να σώσουν ότι μπορούν έστω και την τελευταία στιγμή, ακόμα και μέσα από τα σόσιαλ μίντια για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέσω click away μετά και τις πρόσφατες ανακοινώσεις της κυβέρνησης όσον αφορά το εμπόριο.

Έτσι λοιπόν σύμφωνα με έρευνα του marketsales.gr, ενός χαρακτηριστικού ηλεκτρικού πολυκαταστήματος στο δεύτερο κύμα κορωνοϊού παρουσιάστηκε ακόμα περισσότερη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές της τάξεως του 51% με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

Αν και παραδοσιακά οι γυναίκες κατείχαν τη μερίδα του λέοντος στις ηλεκτρονικές αγορές, πλέον η πίτα είναι μοιρασμένη σε ποσοστό 49,2% γυναίκες και 50,8% ανδρικό αγοραστικό κοινό. Αυτό προέκυψε λόγο της μεγάλης αύξησης των πωλήσεων στα αθλητικά είδη, όργανα γυμναστικής και τεχνολογίας κυρίως από ανδρικό αγοραστικό κοινό, ενώ μεγάλη πτώση είχαν τα προϊόντα της κατηγορίας μόδας (παπούτσια, ρούχα, αρώματα, αξεσουάρ) όπου επί το πλείστον είναι γυναίκες το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Όσον αφορά τις αγορές εποχιακών και πιο συγκεκριμένα χριστουγεννιάτικα προϊόντα είχαμε πτώση -42%.

Πιο συγκεκριμένα αύξηση παρουσίασαν:
– Ηοbby – αθλητισμός 70,8%
– Τεχνολογία 55,2%
– Υγεια – ομορφιά 42,7%
– Σπίτι – Κήπος 36,3%
– Εργαλεία – Εξοπλισμός 29,8%

Οι αγορές πέρα από την αύξηση λόγο κλειστών καταστημάτων πριν την ανακοίνωση λειτουργίας των καταστημάτων με click Away, τροποποιήθηκαν λόγο των συνθηκών του δεύτερου εγκλεισμού και των καιρικών συνθηκών, εδώ βλέπουμε μία αύξηση στις πωλήσεις λευκών ειδών (σεντόνια, κουβέρτες, παπλώματα κτλ).

Οι ηλικίες 25-34 έκαναν τις περισσότερες αγορές σε ποσοστό 33,5%, ενώ ακολουθούν οι 35-44 σε ποσοστό 27,5%, 18-24 σε ποσοστό 15,5%, 45-54 σε ποσοστό 12,5%, 55-64 σε ποσοστό 5,5% και τέλος από 65+ σε ποσοστό 5,5%.

Οι αγορές ανά πόλη διαμορφώθηκαν ως εξής::1. Αθήνα 38,5%, 2. Θεσσαλονίκη 14,4%, 3. Λάρισα 8,9%, 4. Πάτρα 8,1%, 5. Ηράκλειο 7%, 6. Υπόλοιπες πόλης 23,1%.

Όσον αφορά τις αγορές με click away δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερη κινητικότητα, παρ’ ότι υπάρχει πλέον μεγάλη καθυστέρηση από τις εταιρείες courier λόγο φόρτου εργασίας σε βαθμό μη υπολογίσιμο για να πάρουν τα μέτρα τους για να μην μπλοκαριστεί το σύστημα. Κίνηση στο click away παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και ιδιαίτερα στις 22 με 24 Δεκεμβρίου κυρίως σε παιχνίδια, αθλητικά είδη, και προϊόντα τεχνολογίας. Οι τηλεργασία είναι ο λόγος της αύξησης στις αγορές προϊόντων τεχνολογίας και των αξεσουάρ τους.

Μετά και την άφιξη του εμβολίου στην χώρα μας πρέπει να κάνουμε λίγο ακόμα υπομονή για να μπούμε σε κάποια σχετική κανονικότητα και να αρχίσουν να ρεφάρουν οι μικρές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης που πλήγηκαν πολύ λόγο των συνθηκών που επικρατούν, και παράλληλη αύξηση αγορών στις κατηγορίες μόδας, αξεσουάρ, καλλυντικών που επλήγησαν περισσότερο.

Πρέπει να διαβάσετε

O άνθρωπος που πληρώνεται αδρά για να μην κάνει τίποτα – Έχει βγάλει ήδη 280.000 δολάρια

«Πόσο θα ήθελα να μην κάνω τίποτα», είναι μια ευχή που ο καθένας μας έχει μουρμουρίσει, λίγο πριν χωθεί ξανά στην εβδομαδιαία του ρουτίνα. Προφανώς,...

Leasing και όχι αγορά αυτοκινήτου επιλέγουν όλο και περισσότεροι Έλληνες

Ποιες εταιρείες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο Η εγχώρια αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων εξελίσσεται σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής...

Neom: Η φουτουριστική mega city αλά Blade Runner – Το μεγαλύτερο οικοδόμημα που χτίστηκε ποτέ (Βίντεο)

Φανταστείτε έναν οριζόντιο ουρανοξύστη μήκους 105 μιλίων, λεπτό σαν μολύβι που διασχίζει ψηλά βουνά και άνυδρη έρημο και θα...

Πρόστιμο 700 ευρώ για χιλιάδες Έλληνες οδηγούς -Το επικίνδυνο λάθος που κάνουν

Συνθήκες ζούγκλας επικρατούν στο αστικό δίκτυο της χώρας μας, με δεκάδες χιλιάδες οδηγούς να προβαίνουν σε παράνομες ενέργειες πίσω...

Πακέτο 2,1 δισ. ευρώ για την πολιτική προστασία – Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα «ΑΙΓΙΣ» [λίστα]

Ποσό ύψους 2,1 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση και διαχείριση φυσικών καταστροφών διαθέτει η ελληνική κυβέρνηση για...