Αρχική Κόσμος Nestlé: Σε ποιo προϊόν – έκπληξη o κορωνοϊός εκτόξευσε τις πωλήσεις

Nestlé: Σε ποιo προϊόν – έκπληξη o κορωνοϊός εκτόξευσε τις πωλήσεις

Φαντάζει απίθανο, αλλά είναι αλήθεια: Η Nestlé SA είδε τις πωλήσεις ζωοτροφών να εκτοξεύονται κατά 10% στη διάρκεια του 2020. Η αύξηση αυτή είναι η μεγαλύτερη της τελευταίας δεκαετίας.

Η πανδημία του κορωνοϊού με τα συνεχή lockdown έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς να υιοθετήσουν κατοικίδιο. Οι πωλήσεις ζωοτροφών και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης για τους τετράποδους και όχι μόνο φίλους μας πήραν φωτιά. Αυτός ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η Nestlé αύξησε συνολικά τα έσοδά της κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ, αναφέρει ωστόσο, πως η Nestlé απέχει πολύ από τους ρυθμούς ανάπτυξης που σημείωνε πριν από 5 χρόνια. Η μετοχή της υποχώρησε έως και 1% την Πέμπτη, ενώ η πτώση που είδε το προηγούμενο έτος άγγιξε το 7,2%. Τα έσοδα από το εμφιαλωμένο νερό έχουν μειωθεί αισθητά εξαιτίας των παρατεταμένων lockdown που επιβάλλονται στις περισσότερες χώρες.

Αδυναμία στην Κίνα

Ένα ακόμη αδύνατο σημείο που καλείται να αντιμετωπίσει τώρα η εταιρεία είναι το μέτωπο της Κίνας, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς της εταιρείας. Τα έσοδα μειώθηκαν σημαντικά εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για βρεφικά σκευάσματα. Ο Σνάιντερ δήλωσε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί περισσότερο σε προϊόντα premium, τα οποία τώρα αποτελούν σχεδόν το 1/3 των συνολικών πωλήσεών της. Ακόμη εκτιμά ότι η αύξηση των πωλήσεων πιθανότατα θα επιταχυνθεί φέτος. Θα μπορούσε να υπερβεί ακόμη και το 4%. Όσον αφορά στα προϊόντα ζωοτροφών της, στις περισσότερες χώρες η Nestlé είναι η μεγαλύτερη δύναμη αντιπροσωπεύοντας το 20% έως το 30% των προϊόντων που πωλούνται για τα κατοικίδια.

Ο Ceo της εταιρείας, αναφέρει: «Η παγκόσμια πανδημία δεν μας επιβράδυνε. Η διατροφική μας εμπειρία, οι ψηφιακές δυνατότητες, η αποκεντρωμένη δομή και η καινοτομία μας επέτρεψαν να προσαρμοστούμε γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές και τάσεις των καταναλωτών. Προωθήσαμε τον μετασχηματισμό του χαρτοφυλακίου μας, συνεχίσαμε να χτίζουμε το Nestlé Health Science σε έναν ισχυρό σταθμό διατροφής και επεκτείναμε την παρουσία μας σε επιχειρήσεις που απευθύνονταν απευθείας στους καταναλωτές.»

Στόχος της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων στον κόσμο είναι η συνεχιζόμενη αύξηση των οργανικών πωλήσεων προς ένα μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, η συνεχής βελτίωση του λειτουργικού κέρδους και η αύξηση των υποκείμενων κερδών ανά μετοχή.

Πηγή: bloomberg/ newmoney.gr

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εξιχιάστηκε η ληστεία σε σπίτι υπερήλικα με λεία 800.000 ευρώ

Σεσημασμένος για συνολικά 13 ληστείες και μία απόπειρα ανθρωποκτονίας συνελήφθη για ένοπλη ληστεία που είχε σημειωθεί τον Οκτώβριο του 2019 σε...

Όλοι στον αγώνα για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα

Δήλωση Θανάση ΠετράκουΓια μια ακόμη φορά οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες και φορείς της Ηλείας πήραν την πρωτοβουλία και ανέδειξαν τη μεγάλη σημασία...

Ρεύμα: Της ήρθε λογαριασμός 1.357 ευρώ, με τα 1.073 να είναι η ρήτρα αναπροσαρμογής

Σε απόγνωση βρίσκονται οι καταναλωτές λόγω των εξωφρενικών λογαριασμών στο ρεύμα, αρκετοί εκ των οποίων αναγκάζονται να στραφούν στη Δικαιοσύνη προκειμένου...

Αναστάτωση στη Βρετανία: Πελάτες σούπερ μάρκετ κατέρρευσαν με αναπνευστικά προβλήματα

Σούπερ μάρκετ στο Μπέρμιγχαμ εκκενώθηκε το πρωί της Παρασκευής (20/5) καθώς πελάτες κατέρρευσαν μετά από αναπνευστικά προβλήματα.Οι Αρχές κλήθηκαν περίπου στις...

Πάτρα: Απαράδεκτες δηλώσεις για την Ρούλα – «Την ήξεραν όλοι οι ποδοσφαιριστές του τοπικού πρωταθλήματος»

Η Ρούλα Πισπιρίγκου και ο Μάνος Δασκαλάκης βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων της έρευνας για τον θάνατο των τριών παιδιών τους στην Πάτρα.Οι αποκαλύψεις που γίνονται...