Αρχική Πολιτική Ο Τατούλης ζητεί την απόσυρση του spot για τον τουρισμό

Ο Τατούλης ζητεί την απόσυρση του spot για τον τουρισμό

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους Πελοποννήσιους πολίτες και επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού, θεώρησα καθήκον μου να αποστείλω επιστολή στον θεσμικό εκπρόσωπο της Πολιτείας, αρμόδιο Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, με αίτημα την άμεση απόσυρση του νέου σποτ που παρουσίασε η Περιφερειακή Αρχή για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου.

Τα προηγούμενα χρόνια ως Περιφερειάρχης, εγώ και οι συνεργάτες μου εφαρμόσαμε την πολιτική της εξωστρέφειας, έχοντας εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα όπως η ΤΕΜΕΣ και η AEGEAN.

Με σκληρή δουλειά και αγάπη για τον τόπο μας, καταφέραμε όλοι μαζί η Πελοπόννησος να μπει στο χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού, ως ένας ανερχόμενος προορισμός, ο οποίος προσφέρει πλειάδα εμπειριών, σύγχρονες υποδομές, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, δίπλα στον εγνωσμένο φυσικό της πλούτο, τη βαθιά της παράδοση και τα παγκόσμιας φήμης μνημεία πολιτισμού.

Το πιο σημαντικό ήταν το χτίσιμο ενός ισχυρού “brand name”, διεθνώς προβεβλημένου και βραβευμένου, την ταυτότητα της Πελοποννήσου “Μυθική Πελοπόννησος-Mythical Peloponnese”.

Το νέο τουριστικό σποτ που είδε το φως της δημοσιότητας για την προβολή του προορισμού “Πελοπόννησος” πλήττει ανεπανόρθωτα τη δυναμική, σύγχρονη και πολλά υποσχόμενη τουριστική εικόνα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Το συγκεκριμένο σποτ δημιουργεί ενδοπεριφερειακή και διαπεριφερειακή σύγκρουση ανάμεσα σε Ελληνικούς προορισμούς, προσβάλλει την Πελοπόννησο και την Ελλάδα, απαξιώνοντας εντελώς την εθνική στρατηγική και απέχει από τους κανόνες και τους όρους του σύγχρονου “marketing”, που επιβάλλουν έρευνες “marketing” και “branding” και όχι αποσπασματικές δράσεις, πριν τη δημοσιοποίηση οποιασδήποτε διαφημιστικής καμπάνιας για τον τουρισμό.

Η Πελοπόννησος παρουσιάζεται και προβάλλεται στο συγκεκριμένο σποτ ως μία υπανάπτυκτη Περιφέρεια, στέλνοντας λανθασμένα μηνύματα στον επισκέπτη για την παράδοση, την κουλτούρα και τον πολιτισμό του τόπου μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Πελοπόννησος σε επίπεδο Επικράτειας είναι η πρώτη Περιφέρεια σε παροχές ποιοτικού τουρισμού, με δεδομένο ότι λειτουργούν δύο από τα μεγαλύτερα “destination resorts” σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης.

Τα “likes” για τα “likes” δεν φέρνουν τουρίστες και ένα φλύαρο χιουμοριστικό βίντεο θα μπορούσε να αποτελεί περιεχόμενο για μια σελίδα στο “youtube”, σε καμία περίπτωση όμως το κεντρικό βίντεο διαφημιστικής καμπάνιας ενός προορισμού από θεσμικό αυτοδιοικητικό φορέα.

Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ οφείλουν να προστατεύσουν το διχασμό και τη δυσφήμηση της Πελοποννήσου και της Ελλάδας και άμεσα να αναλάβουν πρωτοβουλία για την απόσυρση αυτού του ντροπιαστικού διαφημιστικού σποτ.

19.8.2021

“ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ”
ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ
».

Θυμηθείτε το spot:

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Αμερικανικό σινιάλο για τις έρευνες φυσικού αερίου

Ισχυρό σινιάλο για την υλοποίηση του ελληνικού project της έρευνας και αξιοποίησης των κοιτασμάτων φυσικού αερίου δίνει η επανατοποθέτηση της αμερικανικής πετρελαϊκής ExxonMobil στις...

Βρετανία: Μητέρα πέθανε σε πτήση – Παρέμεινε για 8 ώρες δίπλα στα παιδιά της

Γυναίκα από τη Βρετανία επέστρεφε με την οικογένειά της στη χώρα της αφού είχαν ζήσει για 15 χρόνια στο Χονγκ Κονγκ....

Χίος: Απειλούσε να σκοτώσει με καραμπίνα την πρώην σύντροφό του

Συναγερμός σήμανε χθες στη Χίο, όταν μια γυναίκα τηλεφώνησε στην Αστυνομία και κατήγγειλε ότι ο πρώην σύντροφός της βρισκόταν έξω από το σπίτι της...

Φωτιά σε ιστιοφόρο ανοιχτά των Αντίπαξων – Επέβαιναν επτά Ιταλοί

Φωτιά, από άγνωστη αιτία, ξέσπασε σε ιστιοφόρο ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά των Αντίπαξων. Στο σκάφος επέβαιναν επτά Ιταλοί.Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι...

Ευχαριστήριο της Π.Υ. Γαργαλιάνων

Ειδήσεις Μεσσηνία. Ειδήσεις και επικαιρότητα ζωντανά από Μεσσηνία, Πελοπόννησο, Ελλάδα και Κόσμο. Άρθρα, συνεντεύξεις, απόψεις για πολιτική, αθλητισμό, υγεία, πολιτισμό, τεχνολογία, οικονομία, lifestyle κ.α.Πηγή:...