Αρχική Ελλάδα Οι 4 «λέξεις – κλειδιά» που δεν χρησιμοποιήθηκαν στα Τέμπη

Οι 4 «λέξεις – κλειδιά» που δεν χρησιμοποιήθηκαν στα Τέμπη

Οι διάλογοι πριν και μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη αποκαλύπτουν πολλά στοιχεία για τις παραλείψεις που έγιναν από την πλευρά του σταθμάρχη τη μοιραία νύχτα.

Σήμερα, ο πρώην διευθυντής ασφαλείας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Χρήστος Ρετσινάς σχολίασε τους ηχογραφημένους διαλόγους το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, που είδαν το φως της δημοσιότητας, λέγοντας πως δεν χρησιμοποιήθηκαν 4 λέξεις.

«Όταν κάνεις κυκλοφορία, είτε είσαι σταθμάρχης, είτε είσαι μηχανοδηγός, υπάρχουν λέξεις κλειδιά “κανονικά και άνοδος” “αντίθετα και κάθοδος”. Κανένας δεν τις είπε. Άρα δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας».

Όσο για το κλίμα χαλαρότητας που διαφαίνεται σε αυτούς τους διαλόγους υπογράμμισε πως «αυτό είναι ευθύνη των εταιρειών. Ποτέ δεν υπήρχε πρωτόκολλο επικοινωνίας αλλά και να υπήρχε δεν θα το ακολουθούσαν».

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών» σημείωσε «όταν έχουμε τέτοιες συμπεριφορές να πηγαίνουν απευθείας στο πειθαρχικό και να απολύονται»

Σχολιάζοντας το ότι ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το κινητό του τηλέφωνο με πιθανούς μηχανοδηγούς της εμπορικής, επισήμανε έλλειμα στη λειτουργία της εταιρείας καθώς όπως είπε «θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα στους μηχανοδηγούς της Hellenic Train να μπορούν να επικοινωνήσουν με τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο».

Όπως είπε χαρακτηριστικά «η ουσία είναι ότι αυτά τα πολυδιαφημισμένα τρένα που ήρθαν, δεν είναι συμβατά με το σύστημα»

Για τον έναν από τους δύο άλλους σταθμάρχες που φέρεται να έφυγε νωρίτερα και να μην παρέμεινε έως τις 23:00, στον σταθμό στη Λάρισας σημείωσε πως «δεν ήταν έμπειρος. Ήταν ένας από τους συμβασιούχους που είναι με μπλοκάκι και δεν πληρώνονται υπερωρίες. Κανονικά σχόλαγε στις 22:00»

Για τον δεύτερο όμως τον μόνιμο και έμπειρο σταθμάρχη σχολίασε πως «Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00. Εγώ θα καθόμουν μία ώρα παραπάνω για να διώξω τα τρένα»

Ο Χ. Ρετσινάς, για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη επανέλαβε πως «δεν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου» και πως «είναι παραμύθια οι δικαιολογίες του για το κλειδί»

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Εσπασε το «φράγμα» των 100.000 ψήφων, εκτιμήσεις για 140 – 160.000 μέχρι το τέλος

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η ψηφοφορία στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για την ανάδειξη νέας ηγεσίας ανάμεσα στον Στέφανο...

Φλόριντα: Τεράστιος αλιγάτορας κυκλοφορούσε με ένα πτώμα στο στόμα (βίντεο)

Τεράστιος αλιγάτορας κυκλοφορούσε στην πόλη Λάργκο της Φλόριντα, μεταφέροντας το άψυχο σώμα ενός ανθρώπου. Μάρτυρας εντόπισε το τεράστιο...

Νέες ταυτότητες: Ξεκινούν τη Δευτέρα τα ραντεβού στο gov.gr, ποιοι πολίτες εξαιρούνται

«Ανεβαίνει» αύριο Δευτέρα στο gov.gr η ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου θα μπορούν πλέον να εισέρχονται οι πολίτες και να υποβάλλουν αίτημα για την έκδοση νέου...

Εργασιακό νομοσχέδιο: Αυτά είναι τα πέντε σημεία «κλειδιά» – Τι αλλάζει και ποιους αφορά

Το «πράσινο φως» έλαβε το εργασιακό νομοσχέδιο το βράδυ της Παρασκευής 22/9, όταν υπερψηφίστηκε – όπως ήταν αναμενόμενο – στην Ολομέλεια της Βουλής. Με τίτλο...

Συναγερμός ενόψει της νέας κακοκαιρίας – Δείτε τους χάρτες με τις περιοχές που θα «χτυπήσει» ανά ημέρα

Νέο κύμα κακοκαιρίας έρχεται από τη Δευτέρα, με τα φαινόμενα να διαρκούν τρεις ημέρες επηρεάζοντας πολλές περιοχές της χώρας. Ειδικότερα, η επιδείνωση του καιρού με...