Αρχική Ελλάδα Οι πρώτες καταθέσεις στη δίκη για την ναυτική τραγωδία του Norman Atlantic:...

Οι πρώτες καταθέσεις στη δίκη για την ναυτική τραγωδία του Norman Atlantic: «Προορισμος μας ήταν η κόλαση»

Τα όσα τραγικά σημειώθηκαν τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου 2014 όταν ξέσπασε φωτιά στο πλοίο Norman Atlantic, που απέπλευσε απο την Πάτρα με προορισμό τη Βενετία, περιέγραψαν στο δικαστήριο οι μάρτυρες του δυστυχήματος με τους δώδεκα νεκρους και τους ακόμα 10 αγνοούμενους.

«Ξεκινήσαμε για ένα χριστουγεννιάτικο ταξίδι στη Βενετία και κάναμε ένα ταξίδι με προορισμό την κόλαση» είπε χαρακτηριστικά στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά ο πρώτος διασωθείς από την τραγωδία, Ανδρέας Οικονόμου.

«Με ξύπνησε η κόρη μου και είπε «μπαμπά, φωτιά!». Ο διάδρομος ήταν γεμάτος καπνό, δεν άκουσα καμία προειδοιποίηση. Πού να πας; Δεξιά ή αριστερά; Εγώ και η κόρη μου ήμασταν ξυπόλυτοι, η γυναίκα μου χωρις μπουφάν. Περπατούσαμε πιασμένοι και ακούγαμε κρότους» συμπλήρωσε, όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα..

«Δεν υπηρχε καμία οδηγία. Το μυαλό μου «πάγωσε». Σκεφτόμουν μόνο πώς να μην κάνω κάποιο λάθος και χαθούμε και οι τρεις» συνέχισε την περιγραφή του ο κ. Οικονόμου προσθέτοντας ότι σωσίβια τους μούρασε συνεπιβάτης τους που έσπασε ένα από τα κιβώτια.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο η φωτιά προκλήθηκε από την υπερθέρμανση φορτηγού ψυγείου με ζωντανά ψάρια το οποίο δεν ήταν ηλεκτρικά συνδεδεμένο.

«Μιλάμε για έναν πύργο της Βαβέλ. Υπήρχε πλήρης ασυνεννοησία και φοβάμαι ότι η άγνοια του ρόλου του καθενός την κρίσιμη ώρα δημιούργησε σύγχυση» κατέθεσε, άλλος ένας διασωθείς, ο κ. Σπύρος Ζαχαράτος.

Ο μάρτυρας Γιώργος Αντωνάκης τόνισε ότι μόλις τρια μέλη του πληρώματος φορούσαν στολή και ξεχώριζαν από τους επιβάτες.

Ο οδηγός Λεωνίδας Κωνσταντινίδης κατέθεσε ότι δεν τον εμπόδισε κανείς να κατέβει εν πλω στο γκαράζ για να κοιμηθει στο όχημά του με αποτέλεσμα εκεί να τον βρει η φωτιά με δύο άλλους συναδέλφους του να καταθέτουν ότι τοα οχήματά τους δεν συνδέθηκαν με το ηλεκτρικό ρεύμα (γιατί δεν έφταναν οι πρίζες ή ήταν μη λειτουργικές) και ότι με υπόδειξη του πληρώματος κράτησαν ανοιχτή την μηχανή για να μην χαλάσει το φορτιό παρά τους κινδύνους.

Για την υπόθεση κατηγορούνται 11 Έλληνες μέλη του πληρώματος αλλά και στελέχη της ΑΝΕΚ οι οποίοι αντιμετωπίζουν μεταξύ άλλων κατηγορίες για ανθρωποκτονία και εμπρησμό από αμέλεια.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Δημόπουλος: Ισως κάνουμε Πάσχα στα χωριά μας

Το γεγονός ότι παρά τα μέτρα τα κρούσματα δεν μειώνονται προβληματίζει τους επιστήμονες Στους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό αλλά και στο ερώτημα αν...

Χαμός με τα πρωκτικά τεστ στην Κίνα!

Υποχρεωτικά σε όλους τους ταξιδιώτες που φτάνουν στην χώρα κατέστησε τα πρωκτικά τεστ η Κίνα. Το Πεκίνο ισχυρίζεται ότι η διαδικασία – η οποία...

Παγώνη: Σε οριακή κατάσταση τα νοσοκομεία – Τα μέτρα μπορούν να αποδώσουν

Για την πολύ δύσκολη κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία, με τους ασθενείς με κορωνοϊό που συνεχώς αυξάνονται όσο και με τους non covid ασθενείς, μίλησε...

F-15E: Απόλυτος καταστροφέας, μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 15 κατευθυνόμενες βόμβες

Αν και πρωτοπέταξε το 1972 και «ανέλαβε υπηρεσία» το 1976, το αμερικανικό μαχητικό παντώς καιρού F-15 όχι μόνο συνεχίζει να αποτελεί μια από τις...

Σεισμός στην Ελασσόνα: «Νέο ρήγμα, σπάνιο φαινόμενο που έγινε τελευταία φορά το 2014»

Έκπληξη και ανησυχία προκάλεσε χθες στους σεισμολόγους ο νέος ισχυρός μετασεισμός, που άγγιξε τα 6 Ρίχτερ, στην Ελασσόνα. «Πρόκειται για κύριο σεισμό που θα έχει...