Αρχική Οικονομία Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές – Πόσα ξοδεύουν

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές – Πόσα ξοδεύουν

Στα 869 ευρώ αυξήθηκε ο μέσος όρος των χρημάτων που ξόδεψαν οι Έλληνες στις online αγορές το α΄ εξάμηνο του 2022, από 806 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021. Όπως προκύπτει από έρευνα της Pricefox.gr με βάση στοιχεία της Focus Bari το πρώτο εξάμηνο του 2022 οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν στην 5η θέση σε ότι αφορά τους λόγους χρήσης του διαδικτύου, υποχωρώντας κατά δύο θέσεις σε σχέση με την περίοδο της πανδημίας.

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές

Οι άντρες δαπανούν περισσότερα χρήματα για ηλεκτρονικές αγορές

Οι άντρες συνέχισαν να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες καθώς κατά μέσο όρο στο εξάμηνο οι ηλεκτρονικές αγορές τους κινήθηκαν στα 933 ευρώ με το αντίστοιχο ποσό για τις γυναίκες να κυμαίνεται στα 811 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τις ηλικιακές κλίμακες, άνδρες και γυναίκες μεταξύ 25-34 ετών ήταν εκείνες που ξόδεψαν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές το εξάμηνο φτάνοντας τα 1.031 ευρώ.

Οι κάτοικοι της πρωτεύουσας ξόδεψαν το ίδιο διάστημα με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές σε επίπεδο εξαμήνου, 1.065 ευρώ, με τους Θεσσαλονικείς να ακολουθούν στα 866 ευρώ και το υπόλοιπο της Ελλάδας να κινείται σε έναν μέσο όρο της τάξεως των 736 ευρώ.

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές

Σε ό,τι αφορά τις επικρατέστερες κατηγορίες ειδών στις online αγορές στην Ελλάδα, τα ρούχα, τα παπούτσια, τα ηλεκτρονικά είδη, τα καλλυντικά και οι ηλεκτρικές συσκευές παρέμειναν στην κορυφή του «καλαθιού» των e-αγορών.

Ωστόσο, σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε μια μικρή πτώση σε όλες αυτές τις κατηγορίες καθώς πλέον περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν αγορές σε φυσικά καταστήματα μετά και το πέρας της πανδημίας και των lockdown.  Οι μεγάλες αλλαγές και αυξήσεις παρατηρούνται σε online κρατήσεις ξενοδοχείων (+177%), αεροπορικών εισιτηρίων (+133%), εισιτηρίων διασκέδασης όπως σινεμά και θέατρο (+231%). Η ασφάλεια αυτοκινήτου online παραμένει την Ελλάδα σε ποσοστά της τάξεως του 10%.
Πόσο χρόνο αφιερώνουν οι Έλληνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το πρώτο εξάμηνο του 2022 οι Έλληνες ξόδευαν κατά μέσο όρο 86 λεπτά την μέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για ελαφρώς μειωμένη διάρκεια σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο που ήταν 97 λεπτά. Οι νεότερες ηλικίες ξόδευαν ακόμη και 2 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα.

Από τα social media, το Facebook, παρά την μικρή πτώση σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2021, διατηρήθηκε στην κορυφή με το Viber να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Αύξηση καταγράφηκε και στους χρήστες TikTok με το μερίδιο του να ξεπερνά το 30%.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Επίδομα συνταξιούχων Πάσχα 2023: Νέα εξέλιξη – Σήμερα το «Δώρο», τι ώρα μπαίνει

Στα ΑΤΜ θα σπεύσουν ξανά σήμερα οι συνταξιούχοι που θέλουν να δουν πόσα τελικά χρήματα θα πάρουν σαν άτυπο «Δώρο Πάσχα...

Βιασμός ανήλικου στην Κρήτη: Σοκαρισμένοι όσοι γνώριζαν τον 66χρονο λυράρη -«Να τιμωρηθεί παραδειγματικά»

Σοκαρισμένη και αγανακτισμένη είναι η κοινωνία της Κρήτης, από την υπόθεση βιασμού και μαστροπείας εις βάρος ανήλικου αγοριού, με κατηγορούμενο έναν...

Θρίλερ στη Βουλιαγμένη: Πώς έχασε τη ζωή της η 33χρονη Πολωνέζα στη βίλα γνωστού επιχειρηματία

Πέπλο μυστηρίου καλύπτει τις συνθήκες του θανάτου της33χρονης πολωνέζας, που βρέθηκε νεκρή στην πολυτελή οικία γνωστού επιχειρηματία στη Βουλιαγμένη. Η Αστυνομία...

Εκλογές 2023: Τα ποσοστά που «ξεκλειδώνουν» την αυτοδυναμία

Τον στόχο της αυτοδυναμίας επιχειρεί να επαναφέρει η ΝΔ ενόψει των εκλογών 2023 προκειμένου να συσπειρώσει τη βάση της μετά το...

Φρίκη στην Πολωνία: Ζούσε για 13 χρόνια με το μουμιοποιημένο πτώμα της μητέρας του

Ένας 76χρόνος άνδρας στην Πολωνία ζούσε για 13 χρόνια, με το μουμιοποιημένο πτώμα της μητέρας του.Ο Μαριάν φαίνεται ότι έσκαψε τον...