Αρχική Οικονομία Οικονόμου- Eπιδότηση για καύσιμα: Ποια θα είναι τα κριτήρια

Οικονόμου- Eπιδότηση για καύσιμα: Ποια θα είναι τα κριτήρια

«Γίνεται κάθε προσπάθεια να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα για να είναι ενισχυμένη και ουσιαστική η βοήθεια σε όλους τους κλάδους», είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, το πρωί της Τρίτης, στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1.

Όπως ανέφερε ο Γιάννης Οικονόμου, θα υπάρξει:

  1. «συνέχιση της υποστήριξης για τους λογαριασμός ρεύματος και φυσικού αερίου και γίνεται προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν πιο ενισχυμένη και ουσιαστική η βοήθεια
  2. Ενίσχυση οικονομική των πιο ευάλωτων και αδύναμων συμπολιτών μας, για να αντιμετωπίσουν το κύμα της ακρίβειας
  3. Παρέμβαση στα καύσιμα, ώστε εκείνος που πηγαίνει και βάζει καύσιμα, να πληρώνει σε τιμή μικρότερη από εκείνη που αναγράφεται στην αντλία. Θα υπάρχουν και εκεί εισοδηματικά κριτήρια, πιο διευρυμένα από τα κριτήρια που θα υπάρχουν για την οικονομική ενίσχυση των πιο ευάλωτων», χωρίς να διαψεύδει ότι το εισοδηματικό όριο για το εν λόγω μέτρο θα είναι της τάξης των 25.000-30.000 ευρώ ετησίως. 

«Δεν θα είναι ούτε δύσκολος ούτε σαν άσκηση «πυρηνικής φυσικής» ούτε πολύπλοκος ο τρόπος που θα δίνεται αυτή η ενίσχυση. Ο κόσμος θα πληρώνει ικανοποιητικά φθηνότερα τα καύσιμα από όσο αναγράφεται στην αντλία, αυτό πρέπει να συγκρατήσουν αυτήν την στιγμή οι πολίτες», προσέθεσε ο κ. Οικονόμου, αναφέροντας πως αύριο ή μεθαύριο θα υπάρξει η επίσημη ανακοίνωση των νέων μέτρων στήριξης για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης και των ανατιμήσεων.

Όπως προσέθεσε ο κ. Οικονόμου, «η κατάσταση είναι δύσκολη για όλους, περάσαμε και περνάμε μέσα από Συμπληγάδες, τα προβλήματα είναι μεγάλα για όλους, όμως οι δυνατότητες που έχουμε είναι περιορισμένες και πρέπει κάνοντας επεμβάσεις να στηρίξουμε πολίτες όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, χωρίς να τινάξουμε την οικονομία στον αέρα».

«Επιχειρούμε να κάνουμε μια παρέμβαση και στα επαγγελματικά, διότι και αυτός ο κόσμος που παράγει πιέζεται. Ότι είναι δυνατόν να γίνει, θα γίνει», σημείωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος.

Απαντώντας στην κριτική πως το Κράτος λόγω της ανόδου στις τιμές των καυσίμων και των ευθέως ανάλογων φόρων έχει σημαντικά αυξημένα έσοδα από τις πωλήσεις καυσίμων, ο κ. Οικονόμου απάντησε πως «δεν πρέπει να υπάρχει έσοδα και τα έχει να κάθονται. Ήδη, τα μέτρα είναι και πέρα από τα όρια, έχουμε προβεί σε έκτακτες επιδοτήσεις 2,5 δις, έχουμε προχωρήσει σε μειώσεις φόρων βασισμένες σε μια συγκεκριμένη δημοσιονομική ισορροπία, που έχει ανατραπεί. Η κατάσταση είναι ασυνήθιστη και έχει ξεφύγει, δεν μπορούμε να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και πρέπει να σταθούμε στο πλευρό του κόσμου», προσθέτοντας ωστόσο πως θα πρέπει να υπολογίζονται και άλλες παράμετροι που αφορούν την δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.

Νωρίτερα, μιλώντας στην ίδια εκπομπή, ο τέως Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Πρατηριούχβν – Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργος Ασμάτολου, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο άλλες ευρωπαϊκές χώρες προχωρούν στην επιδότηση πολιτών για την μείωση του κόστους καυσίμων για τους καταναλωτές, ενώ σημείωσε πως οι τιμές των καυσίμων έχουν μειωθεί σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα κατά περίπου 10 λεπτά ανά λίτρο.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Φλαμανδοί Γίγαντες: Αυτά είναι τα μεγαλύτερα κουνέλια του κόσμου

Με το βάρος του στις περισσότερες περιπτώσεις να ξεπερνά τα δέκα κιλά, ο Φλαμανδός Γίγαντας αποτελεί με διαφορά τη ράτσα με...

Ξύπνησαν «ιούς ζόμπι» 50.000 ετών στους παγετώνες

Καθώς ο πλανήτης θερμαίνεται και οι παγετώνες λιώνουν, απελευθερώνονται πάσης φύσεως υλικά που παρέμεναν παγωμένα εδώ και αιώνες.Αυτό περιλαμβάνει μια σειρά από μικρόβια που...

Αμύθητη αρχαιολογική ανακάλυψη: Η πιο παλιά εκδοχή της Οδύσσειας μπροστά στα μάτια μας

Πρόκειται για την σπουδαιότερη αρχαιολογική ανακάλυψη της δεκαετίας στην Ελλάδα Με τόσο πλούσιο ιστορικό παρελθόν και «βιογραφικό» που ξεκίνησε να «γράφεται» πριν χιλιάδες...

Ασφαλιστικό – Αυξήσεις: Πώς διαμορφώνονται οι συντάξεις βάσης (Παραδείγματα)

Στα 520 εκ. ευρώ υπολογίζει η κυβέρνηση τις οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία, οι οποίες θα διεκπεραιωθούν – τακτοποηθούν το 2023. Το...

Ακίνητα: Τα πάρκινγκ στις πιλοτές «μπλοκάρουν» τις μεταβιβάσεις

Μια πληγή από τις δεκαετίες του ’70, του ’80 αλλά και τις αρχές του ’90 εξακολουθεί να παραμένει ανοιχτή και να προκαλεί – ακόμη και...