Αρχική Πολιτική Πελοπόννησος: Πάρτε μέτρα για ασφαλή γρήγορη και αξιοπρεπή μεταφορά των μαθητών

Πελοπόννησος: Πάρτε μέτρα για ασφαλή γρήγορη και αξιοπρεπή μεταφορά των μαθητών

Η Κυβέρνηση προχώρησε στο άνοιγμα των σχολείων, με χειρότερους όρους σε σχέση με πέρσι, με πρωτόκολλα λάστιχο που δεν προστατεύουν την υγεία των μαθητών και εκπαιδευτικών. Και η Περιφέρεια δεν ψελλίζει ούτε μια κουβέντα αντίθεσης σε αυτές τις επιλογές!

Μάλιστα στη μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο, που την κύρια ευθύνη την έχει η Περιφέρεια, τρέχουν διαγωνισμοί δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ με τέτοιους όρους, λες και δεν έχουμε πανδημία, λες και δεν κολλάνε τα παιδιά μας κορονοϊό!

Κυρίαρχα κριτήρια στη διαμόρφωση των δρομολογίων, στην κατάρτιση των όρων των διαγωνισμών, δεν είναι η ασφαλής, γρήγορη και με αξιοπρέπεια μεταφορά των μαθητών, αλλά οι λογικές του κόστους – οφέλους, της οικονομικότητας, της μείωσης των δαπανών. Τα μνημόνια υποτίθεται ότι τελείωσαν, αλλά το πετσόκομμα των δαπανών για τη μεταφορά των μαθητών παραμένει άθικτο.

Αποτέλεσμα, πολύωρα δρομολόγια αφού ένα λεωφορείο σε πολλές περιπτώσεις διανύει δεκάδες χιλιόμετρα, μπαινοβγαίνοντας από την εθνική οδό σε αρκετά χωριά, ή αναγκάζοντας γονείς να μεταφέρουν τα παιδιά τους, ή «παστώνοντας» μαθητές σαν τις «σαρδέλες» σε αρκετές περιπτώσεις, σε λεωφορεία ή ταξί, ακόμα και μαθητές ΑμΕΑ!

Στερείται ακόμα και το δικαίωμα στη μόρφωση παιδιών φτωχών λαϊκών οικογενειών, αφού αποκλείονται μαθητές από την δωρεάν μεταφορά τους από και προς το σχολείο. Είναι δεκάδες οι διαγωνισμοί με άγονα δρομολόγια γιατί οι ιδιώτες – επιχειρηματίες θεωρούν ασύμφορη την μεταφορά, πολλές φορές και δικαιολογημένα.

Γνωρίζουν αυτή τη κατάσταση, την παρακολουθούν και αντί να λύσουν τα όποια προβλήματα, καταφεύγουν σε πρωτόγονο αντικομουνισμό, όπως έκανε Αντιπεριφερειάρχης σε πρόσφατη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, που στην απαίτησή μας να λυθεί το πρόβλημα μεταφοράς 25 μαθητών Ρομά από τον καταυλισμό στη Γλυκειά Ναυπλίου στο σχολείο αντέτεινε: «τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να επιβάλουμε, ζούμε σε ελεύθερα και όχι ανελεύθερα καθεστώτα»!

Ναι πράγματι, ζούμε σε «ελεύθερο καθεστώς» όπου η βούληση του ιδιώτη επιχειρηματία είναι ιερή και απαραβίαστη και ας είναι η άδεια κυκλοφορίας και εκμετάλλευσης ΔΗΜΟΣΙΑ!

Να ζούμε σε «ελεύθερο καθεστώς» όπου το μικρό παιδί από την Ελαία στη Γορτυνία ξυπνά από τις 5.30 το πρωί για να πάει στο σχολείο, το παιδί του κτηνοτρόφου από τη Μεσορράχη Κυνουρίας το ίδιο, διανύει χειμώνα καλοκαίρι δύο χιλιόμετρα με τα πόδια, ξεροσταλιάζει στο κεντρικό δρόμο να έρθει να το πάρει το ταξί, να το πάει στα Προσήλια, άλλο ξεροστάλιασμα εκεί μέχρι να έρθει το λεωφορείο, να το μεταφέρει στο σχολείο στο Άστρος. Και όλα αυτά, πρωί – μεσημέρι, χειμώνα – καλοκαίρι, με κρύο, βροχές ή λιοπύρι.

Είναι δυο, δυστυχώς όχι τα μοναδικά, παραδείγματα.

Ναι δεν ζούμε σε ένα πραγματικά ελεύθερο σοσιαλιστικό καθεστώς, όπου η μόρφωση ήταν και θα είναι ΔΗΜΟΣΙΑ – ΚΑΘΟΛΙΚΗ – ΔΩΡΕΑΝ και ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!

Είναι ανάγκη να γίνει αναλυτική συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο και ειδικότερα, τι θα γίνει με τα άγονα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Μας λέγανε ότι δεν υπάρχουν μαθητές Ρομά, από τον καταυλισμό στη Γλυκειά Ναυπλίου και βρέθηκαν 25 μαθητές, ναι 25 όταν μπήκε λεωφορείο. Έτσι καταλαβαίνουν την ένταξη των ευάλωτων ομάδων πολιτών στην κοινωνική ζωή; Δεν βλέπουν την γκετοποίηση;

Να απαντηθεί γιατί δεν εφαρμόζεται η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για δυο το πολύ άτομα στο ταξί που μεταφέρει μαθητές ΑμΕΑ, για μεταφορά των μαθητών με ταξί στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.

Να σπάσουν δρομολόγια ώστε να μην συγχρωτίζονται οι μαθητές και να εξασφαλίζεται η ασφαλής, γρήγορη και αξιοπρεπής μεταφορά τους από και προς το σχολείο.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

O άνθρωπος που πληρώνεται αδρά για να μην κάνει τίποτα – Έχει βγάλει ήδη 280.000 δολάρια

«Πόσο θα ήθελα να μην κάνω τίποτα», είναι μια ευχή που ο καθένας μας έχει μουρμουρίσει, λίγο πριν χωθεί ξανά στην εβδομαδιαία του ρουτίνα. Προφανώς,...

Leasing και όχι αγορά αυτοκινήτου επιλέγουν όλο και περισσότεροι Έλληνες

Ποιες εταιρείες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο Η εγχώρια αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων εξελίσσεται σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής...

Neom: Η φουτουριστική mega city αλά Blade Runner – Το μεγαλύτερο οικοδόμημα που χτίστηκε ποτέ (Βίντεο)

Φανταστείτε έναν οριζόντιο ουρανοξύστη μήκους 105 μιλίων, λεπτό σαν μολύβι που διασχίζει ψηλά βουνά και άνυδρη έρημο και θα...

Πρόστιμο 700 ευρώ για χιλιάδες Έλληνες οδηγούς -Το επικίνδυνο λάθος που κάνουν

Συνθήκες ζούγκλας επικρατούν στο αστικό δίκτυο της χώρας μας, με δεκάδες χιλιάδες οδηγούς να προβαίνουν σε παράνομες ενέργειες πίσω...

Πακέτο 2,1 δισ. ευρώ για την πολιτική προστασία – Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα «ΑΙΓΙΣ» [λίστα]

Ποσό ύψους 2,1 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση και διαχείριση φυσικών καταστροφών διαθέτει η ελληνική κυβέρνηση για...