Το σκηνικό εκτυλίχθηκε σε έναν μοναδικό χώρο, το παλιό αμαξοστάσιο του τραμ (Depot), το οποίο παραμένει αναξιοποίητο εδώ και δεκαετίες. Το συγκρότημα κτιρίων, που σχεδιάστηκε από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Πιέτρο Αριγκόνι, είχε εγκαταλειφθεί μετά την παύση λειτουργίας του τραμ το 1957. Η είσοδος για το κοινό απαιτούσε κάποια εξοικείωση με την περιοχή, καθώς αυτός ο ιστορικός χώρος δεν είναι άμεσα προσβάσιμος.
Η εκδήλωση περιλάμβανε μια σειρά από δημοσκοπήσεις με τις θεατές να σηκώνουν φωσφοριζέ βραχιόλια για να εκφράσουν τη γνώμη τους, δείχνοντας τη συμμετοχή τους στις προτάσεις που διατυπώνονταν. Η στήριξη της ιδέας να μεταφερθούν οι υπουργικές υπηρεσίες στη Θεσσαλονίκη βρήκε το κοινό να εκφράζει τη συμφωνία του με το κίτρινο βραχιόλι, ενώ το μπλε ένδειξε τη διαφωνία.
Η ραπ κοινότητα της Θεσσαλονίκης είχε την ευκαιρία να ενωθεί και να αναδείξει τις προκλήσεις και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης. Οι ιστορίες, οι εικόνες και οι εμπειρίες που μοιράστηκαν οι καλλιτέχνες δημιούργησαν ένα σύμπαν που αποτύπωσε τη βαθιά σύνδεση τους με την πόλη και την τέχνη τους.
Ο χώρος του Ντεπώ έχει προγραμματιστεί να μετατραπεί σε πολιτιστικό κέντρο τα επόμενα χρόνια, μια προοπτική που απομένει να διαπιστωθεί αν θα πραγματοποιηθεί. Το «2310» μπορεί να ειδωθεί ως ένα ντοκουμέντο για την σύγχρονη ιστορία της Θεσσαλονίκης, ή ένας φόρος τιμής στη ραπ σκηνή, αποτυπώνοντας το αίσθημα ματαίωσης που συναντούν οι κάτοικοι της πόλης.
Πηγή: kathimerini.gr