Αρχική Πολιτική Πετράκος, Δρούγκας: Ώρα ευθύνης και δράσης για το σιδηρόδρομο

Πετράκος, Δρούγκας: Ώρα ευθύνης και δράσης για το σιδηρόδρομο

Δήλωση των περιφερειακών συμβούλων της Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου, Θανάση Πετράκου και Δημοσθένη Δρούγκα

Η εξαγγελία του αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΕ κ. Θανάση Κοτταρά ότι υπάρχει πρόθεση για σιδηροδρομική σύνδεση της Αρχαίας Ολυμπίας με τα αεροδρόμια Αράξου και «Ελευθέριος Βενιζέλος» καθώς και τα λιμάνια Κατακόλου, Πατρών και Πειραιά αναδεικνύει, εκτός από το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν έχει ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου σε ολόκληρη την Πελοπόννησο,και τις μεγάλες ευθύνες του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Παναγιώτη Νίκα, των βουλευτών της Μεσσηνίας και των Δημάρχων.

Με δεδομένο μάλιστα ότι ο άξονας Καλό Νερό – Τσακώνα και από τον κ. Νίκα και από την κυβέρνηση πάει στις ελληνικές καλένδες, χωρίς κανένας από τους θεσμικούς φορείς και παράγοντες της Μεσσηνίας να διαμαρτύρεται έντονα, επιβάλλεται να υπάρξει συστράτευση και ενεργοποίηση όλων ώστε ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας να γίνει κανονικού πλάτους, ηλεκτροκίνητος και να φτάσει μέχρι την Καλαμάτα.

Εμείς αυτό το θέτουμε από την πρώτη στιγμή της παρουσίας μας στο ΠεΣυΠ, όπως και τηνκανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κόρινθος – Ναύπλιο. Ο δε επικεφαλής της παράταξής μας θέτει τα ζητήματα αυτά από το 2000!

Θα θέσουμε για μια ακόμη φορά το θέμα με ερώτησή μας στο ΠεΣυΠ και ελπίζουμε να υπάρξουν πράγματι ουσιαστικές ενέργειες και από τον Περιφερειάρχη και την Περιφερειακή Αρχή αλλά και από όλους τους θεσμικούς φορείς και παράγοντες.

Η επέκταση και η ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου και μετά την Ολυμπία στο τμήμα Ολυμπία – Κυπαρισσία – Ζευγολατιό – αεροδρόμιο Καλαμάτας- Καλαμάτα  είναι κάτι παραπάνω από σημαντικότατο έργο για την Τριφυλία πρώτα απ όλα που κινδυνεύει με απομόνωση  και ολόκληρη τη Μεσσηνία, όπως είναι και το τμήμα Κόρινθος – Ναύπλιο για την Κορινθία και την Αργολίδα.

Επιμένουμε ως προτεραιότητα για  αυτά τα δυο τμήματα διότι είναι τεχνικά εύκολα χωρίς φυσικά να παύουμε να διεκδικούμε και τον εκσυγχρονισμό του εναπομείνοντος τμήματος  Αργος – Μεγαλόπολη –Ζευγολατιό είτε ως κανονικού πλάτους είτε με σύγχρονα τραίνα μετρικής γραμμής.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

ΗΠΑ: Καταρρίφθηκε το κινεζικό κατασκοπευτικό μπαλόνι (βίντεο)

Το κινεζικό κατασκοπευτικό μπαλόνι καταρρίφθηκεαπό τις ΗΠΑ, ανέφερε ένας φωτορεπόρτερ του πρακτορείου Reuters.Σύμφωνα με την πηγή αυτήν, αφού χτυπήθηκε, το μπαλόνι...

Γυναίκα έκανε τεστ DNA και της «φόρτωσαν» ανεξιχνίαστη δολοφονία που έγινε πριν από 36 χρόνια

Ένα τεστ DNA μπορεί να δώσει πολλές απαντήσεις, για αρκετά ανεξήγητα προβλήματα. Αυτό όμως που συνέβη στην συγκεκριμένη κοπέλα είναι πραγματικά...

Θεσσαλονίκη: Το μυστήριο με τα κρεμασμένα αθλητικά παπούτσια σε καλώδια της ΔΕΗ

Αθλητικά παπούτσια αιωρούνται σε καλώδια της ΔΕΗ στην Αγίου Δημητρίου, απέναντι από το ΥΜΑΘ,  στην Θεσσαλονίκη.Το φαινόμενο αυτό δεν είναι καινούργιο, σύμφωνα με το...

Ισπανία: Δικαστήριο δικαίωσε άνδρα που κυκλοφορεί γυμνός στους δρόμους

Το δικαίωμά του να κυκλοφορεί γυμνός στους δρόμους μιας πόλης της Βαλένθια υπερασπίστηκε ένας 29χρονος άνδρας, με το δικαστήριο να ακυρώνει το πρόστιμο που...

Tα δυστυχήματα με Phantom που συγκλόνισαν την Ελλάδα από το 1977 έως σήμερα

Ο χαμός τους βύθισε στο πένθος τις οικογένειές τους και σύσσωμη την Πολεμική Αεροπορία. Ο Μιχαήλ Τουρούτσικας είναι ο 23ος νεκρός...