Περισσότερα από 363 ευρώ το χρόνο, σε σχέση με πέρυσι χρειάζεται ο οδηγός ενός μεσαίου Ι.Χ. με αμόλυβδη βενζίνη, για τις μετακινήσεις του. Οι αυξήσεις, ανατιμήσεις κλπ των τελευταίων εβδομάδων έχουν φέρει σε απόγνωση τους ιδιοκτήτες. Αν το όχημα «καίει» ντήζελ η αύξηση υπολογίζεται στα 22 ευρώ.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Μega, για ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων πέρυσι χρειαζόταν για γέμισμα 85,14 ευρώ και φέτος με τις νέες τιμές 105,90 ευρώ. Μια διαφορά 20,76 ευρώ σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ 60 λίτρων. Η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων στην Αττική να είναι στα 1,74 ευρώ το λίτρο (σύμφωνα με τις μετρήσεις που έγιναν στις 31 Οκτωβρίου) ενώ πέρσι την ίδια εποχή κόστιζε 1,41 ευρώ το λίτρο.
Με άλλα λόγια, αν σε ετήσια βάση, ένα αυτοκίνητο 1.500 κυβικών που θα διανύσει με απλή αμόλυβδη βενζίνη 15.000 km, από τα 1.489 ευρώ που χρειάζονταν πέρυσι, ανεβαίνει φέτος στα 1.852 ευρώ, δηλαδή 363 ευρώ περισσότερα, μετά τις αυξήσεις του τελευταίου διαστήματος.
Όσον αφορά, το πετρέλαιο κίνησης, τον Οκτώβριο του 2020, η μέση τιμή έφτανε στο 1,132. Κι έναν χρόνο μετά, σκαρφάλωσε στο 1,499 ευρώ. Έτσι, από τα 67,92 ευρώ που χρειαζόταν πέρυσι για να γεμίσει ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων, σήμερα φτάσαμε στα 89,94. Διαφορά δηλαδή κάτι περισσότερο από 22 ευρώ.
Α.Χ.
Πηγή: gargalianoionline.gr