Αρχική Οικονομία Social media: Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers – Το «μαύρο» χρήμα...

Social media: Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers – Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Τα social media αποτελούν μία πραγματική δεξαμενή χρήματος με τηλεοπτικούς αστέρες και celebrities καθώς κερδίζουν κάθε μέρα εκατομμύρια ευρώ

Διάσημα πρόσωπα που μπορεί να προέρχονται είτε από το χώρο της ηθοποιίας, είτε του μόντελινγκ ή οποιουδήποτε άλλου χώρου αναρτούν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζοντας προϊόντα.

Το οικονομικό επιτελείο έχει διαπιστώσει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις διαφημίσεων υπάρχει σημαντική διακίνηση «μαύρου» χρήματος και φοροδιαφυγής, οπότε εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος αναμένεται να πυκνώσουν οι έλεγχοι στους Έλληνες influencers.

Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Σύμφωνα με με έκθεση τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers έχουν αυξηθεί δραματικά.

Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.

Όπως σημειώνει το Business Insider, οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, αν και ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.

Στο «μικροσκόπιο» της συγκεκριμένης μελέτης μπήκε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα σχετικά ποσοστά από το 2014 έως το 2019.

Κατά τους ερευνητές:

  • Το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019.
  • Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε ιστολόγιο έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019.
  • Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019.
  • Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019,
  • Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019.
  • Για τα μπλογκ το κόστος μιας διαφημιστικής ανάρτησης αυξήθηκε από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Αυτός είναι ο ισχυρότερος κινητήρας στον κόσμο

Εκατομμύρια Nm ροπή και δεκάδες χιλιάδες ίππους αποδίδει ο ισχυρότερος κινητήρας σε παραγωγή στο κόσμο, ο οποίος είναι… δίχρονος!Δίχρονος, υπετροφοδοτούμενος και...

Τζον Φ. Κένεντι: Ο Μπάιντεν αναβάλλει τον αποχαρακτηρισμό των απόρρητων αρχείων για τη δολοφονία του

Ο αποχαρακτηρισμός των νέων απόρρητων αρχείων για τη δολοφονία στο Ντάλας, το 1963, του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ Τζον Φ. Κένεντι...

Λαμία: Εφηβος αυτοτραυματίστηκε για να τον… λυπηθεί η πρώην του

Είναι γνωστό ότι ο έρωτας μπορεί να παρασύρει τον άνθρωπο ακόμα και στις πιο ακραίες πράξεις, αλλά όχι κι έτσι! Ενας...

Τέλη Κυκλοφορίας 2022: Πότε θα αναρτηθούν και τι θα πληρώσουμε

Αναλυτικά παραδείγματαΔεν αναμένονται ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με πέρυσι στην πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2022, που αναμένεται να αναρτηθούν...

Χουλουσί Ακάρ: «Αν η Ελλάδα δεν εξοπλίζεται κατά της Τουρκίας, τότε εναντίον ποιου;»

Επανάφερε τις τουρκικές αξιώσεις σε βάρος των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων ο Χουλουσί Ακάρ.Ο τούρκος υπουργός Άμυνας, σε δηλώσεις του, για τη...