Αρχική Οικονομία Social media: Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers – Το «μαύρο» χρήμα...

Social media: Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers – Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Τα social media αποτελούν μία πραγματική δεξαμενή χρήματος με τηλεοπτικούς αστέρες και celebrities καθώς κερδίζουν κάθε μέρα εκατομμύρια ευρώ

Διάσημα πρόσωπα που μπορεί να προέρχονται είτε από το χώρο της ηθοποιίας, είτε του μόντελινγκ ή οποιουδήποτε άλλου χώρου αναρτούν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζοντας προϊόντα.

Το οικονομικό επιτελείο έχει διαπιστώσει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις διαφημίσεων υπάρχει σημαντική διακίνηση «μαύρου» χρήματος και φοροδιαφυγής, οπότε εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος αναμένεται να πυκνώσουν οι έλεγχοι στους Έλληνες influencers.

Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Σύμφωνα με με έκθεση τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers έχουν αυξηθεί δραματικά.

Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.

Όπως σημειώνει το Business Insider, οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, αν και ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.

Στο «μικροσκόπιο» της συγκεκριμένης μελέτης μπήκε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα σχετικά ποσοστά από το 2014 έως το 2019.

Κατά τους ερευνητές:

  • Το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019.
  • Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε ιστολόγιο έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019.
  • Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019.
  • Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019,
  • Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019.
  • Για τα μπλογκ το κόστος μιας διαφημιστικής ανάρτησης αυξήθηκε από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Για ποιο λόγο παιδιά στην Αμερική κατανάλωναν 200 μπανάνες εβδομαδιαίως

Το 1920 ένας γιατρός στην Αμερική είχε την ιδέα ότι τα παιδιά εώς 15 ετών πρέπει να καταναλώνουν 200 μπανάνες την...

Απόκοσμοι ήχοι από το βόρειο Σέλας ακούγονται ακόμα κι αν δεν είναι ορατό (βίντεο)

Το βόρειο σέλας είναι είναι ένα εντυπωσιακό φωτεινό ουράνιο φαινόμενο που παρατηρείται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας και είναι ορατό στους...

Δημοσκόπηση: Θετικά κρίνουν οι πολίτες το ταξίδι Μητσοτάκη στις ΗΠΑ – «Καμπανάκι» με φόντο το κύμα ακρίβειας

Σκηνικό νέων ισορροπιών διαμορφώνεται στην πολιτική σκηνή, μέσα από τις μεταβολές που δημιουργεί τόσο το πακέτο των μέτρων κατά της ακρίβειας και της ενεργειακής...

Fuel Pass: H προϋπόθεση για παράταση στο επίδομα βενζίνης

Ανοίγει ο δρόμος για παράταση στο Fuel Pass για επίδομα βενζίνης σε δικαιούχους. Το μέτρο λήγει μέχρι τέλος Ιουνίου. Ωστόσο, ο...

Φλωρεντία: Κάλεσε την αστυνομία επειδή του φάνηκε ακριβός ο καφές

Ο καφές στην Ιταλία είναι ιερό πράγμα, πόσω μάλλον όταν ακριβαίνει και η απόλαυσή του γίνεται ένοχη. Ένας πελάτης του Ditta...