Αρχική Οικονομία Social media: Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers – Το «μαύρο» χρήμα...

Social media: Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers – Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Τα social media αποτελούν μία πραγματική δεξαμενή χρήματος με τηλεοπτικούς αστέρες και celebrities καθώς κερδίζουν κάθε μέρα εκατομμύρια ευρώ

Διάσημα πρόσωπα που μπορεί να προέρχονται είτε από το χώρο της ηθοποιίας, είτε του μόντελινγκ ή οποιουδήποτε άλλου χώρου αναρτούν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζοντας προϊόντα.

Το οικονομικό επιτελείο έχει διαπιστώσει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις διαφημίσεων υπάρχει σημαντική διακίνηση «μαύρου» χρήματος και φοροδιαφυγής, οπότε εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος αναμένεται να πυκνώσουν οι έλεγχοι στους Έλληνες influencers.

Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Σύμφωνα με με έκθεση τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers έχουν αυξηθεί δραματικά.

Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.

Όπως σημειώνει το Business Insider, οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, αν και ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.

Στο «μικροσκόπιο» της συγκεκριμένης μελέτης μπήκε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα σχετικά ποσοστά από το 2014 έως το 2019.

Κατά τους ερευνητές:

  • Το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019.
  • Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε ιστολόγιο έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019.
  • Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019.
  • Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019,
  • Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019.
  • Για τα μπλογκ το κόστος μιας διαφημιστικής ανάρτησης αυξήθηκε από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Ποιοι φορείς του Δημοσίου έχουν τα μεγαλύτερα «φέσια» σε ιδιώτες

Στα 2,5 δισ. το χρέοςΣχεδόν 2,5 δισ. ευρώ εξακολουθεί να οφείλει το κράτος στους ιδιώτες έως και τον περασμένο Ιούλιο, όπως...

Σάλος στις Φιλιππίνες για τους 433 νικητές σε τζακποτ λοτταρίας και τους “περίεργους” αριθμούς

Έκπληξη αλλά και πολλές υποψίες προκάλεσε η είδηση πως στο Grand Lotto των Φιλιππίνων με κέρδη 4εκατ. δολαρίων βρέθηκαν 433 νικητές...

Κέρκυρα: Θανάσιμος τραυματισμός αστυνομικού μετά από πτώση τεσσάρων μέτρων

Αν και το ΕΚΑΒ έφτασε άμεσα, εντούτοις ήταν αργά για τον 47χρονοΘανάσιμα τραυματίστηκε 47χρονος, αστυνομικός, όταν σε εργασίες που έκανε στο σπίτι του, σε...

Ο αστεροειδής που εξαφάνισε τους δεινόσαυρους προκάλεσε τσουνάμι ύψους 1.500 μέτρων

Ο αστεροειδής που εξαφάνισε τους δεινόσαυρους προκάλεσε τρομερό παγκόσμιο τσουνάμι αρχικού ύψους 1.500 μέτρων, αναφέρουν ερευνητές.Ειδικότερα, ο μεγάλος αστεροειδής που έπεσε...

Πιλότος ελικοπτέρου της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζει να πετάει παρά τη διάγνωση σοβαρών ψυχολογικών προβλημάτων

Οι γιατροί ζήτησαν να μην συμμετέχει ο αστυνομικός στις πτήσεις των ελικοπτέρων, όμως εκείνος συνεχίζει να πετάει.Μια απίστευτη υπόθεση στο εσωτερικό...