Αρχική Κόσμος Super Bowl: Ρεκόρ διαφημίσεων παρά τις ηχηρές απουσίες – 5,5 εκατ. δολάρια...

Super Bowl: Ρεκόρ διαφημίσεων παρά τις ηχηρές απουσίες – 5,5 εκατ. δολάρια για διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων!

Το 55ο Super Bowl πέρασε στην ιστορία όχι μόνο για τη νίκη των Buccaneers ή για το γεγονός ότι ο Τομ Μπρέιντι κέρδισε τον 7ο τίτλο της καριέρας του στην 10η συμμετοχή του (ρεκόρ και στα δύο), αλλά γιατί η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στην «σκιά» της πανδημίας που έπληξε τις ΗΠΑ όσο ελάχιστες χώρες στον κόσμο. Τίποτα όμως δεν στάθηκε ικανό να στερήσει από τους Αμερικανούς την αγαπημένη τους «παράδοση», που αν και προσαρμοσμένη στα σημεία των καιρών παρέμεινε και φέτος το κορυφαίο τηλεοπτικό πρόγραμμα με την μεγαλύτερη τηλεθέαση, τις περισσότερες διαφημίσεις και τον ακριβότερο διαφημιστικό χρόνο.

Το κόστος ενός διαφημιστικού σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων αλήλθε φέτος στα 5,5 εκατ. δολάρια, ποσό αστρονομικό μεν, «φθηνότερο» ωστόσο από τον μέσο όρο των 5,6 εκατ. δολαρίων που έχει υπολογιστεί ότι αξίζει ο πολύτιμος διαφημιστικός χρόνος της διοργάνωσης, σύμφωνα με την Statista.

Υπολογίζεται ότι το δίκτυο CBS έχει ορίσει το κόστος του τηλεοπτικού αέρα στα 186.000 δολάρια το δευτερόλεπτο! Ποσό που υπερβαίνει τον αντίστοιχο διαφημιστικό χρόνο άλλων κορυφαίων διοργανώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες ή η απονομή των Βραβείων Όσκαρ, αλλά για τον οποίο οι διαφημιζόμενοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθιά το χέρι στη τσέπη κάθε χρόνο.

Ήταν ωστόσο από τους υψηλότερους των τελευταίων ετών, συγκριτικά με τα 5,3 εκατ. δολάρια του 2019, τα 5 εκατ. του 2016, του 2017 και του 2018 και ασυζητητί μεγαλύτερος από τα 2,2 εκατ. δολάρια του 2002.

Κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο στη διάρκεια της διοργάνωσης προβάλλονται περί τα 80 με 100 διαφημοστικά σποτ. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, η εκτόξευση του διαφημιστικού κόστους στα ύψη οδήγησε σε μία σχετική μείωση τις διαφημίσεις, με τον αριθμό των σποτ που προβλήθηκαν πέρυσι να μην υπερβαίνει τα 70.

Ωστόσο, o τελικός του 2021 δεν έμεινε ανεπηρέαστος από την πανδημία. Μεγάλη απούσα η «βασίλισσα» των διαφημιστικών μπρέικ η Budweiser, που απείχε από τον διαφημοστικό χρόνο του Super Bowl για πρώτη φορά μετά από 37 χρόνια. Η αγαπημένη ζυθοποιεία των Αμερικανών ανακοίνωσε ότι λόγο των έκτακτων συνθηκών επιλέγει να χρηματοδοτήσει την καμπάνια των εμβολιασμών, υπογραμμίζοντας ότι αυτό που προέχει και για την ίδια επιχειρηματικά στην παρούσα φάση είναι να ανοίξουν και παλι η εστίαση και τα μπαρ και οι οι πελάτες των προϊόντων της να είναι καλά στην υγεία τους για να μπορούν να τα καταναλώσουν.

Σε ανάλογο μήκος κύματος η Coca Cola, η Huyndai και η αλυσίδας παραγωγής πίτσας Little Caersars. Οι περισσότεροι από τους «απόντες» εξήγησαν μέσω ανακοινώσεων την απόφασή τους, αποδίδοντάς την στην πανδημία και τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκάλεσε.

Στον αντίποδα πάντως, υπήρξαν εταιρείες που έμειναν και φέτος πιστές στην παράδοση, όπως οι Toyota, Amazon, Cheetos, M&M’s, ακόμη και η αμφιλεγόμενη πλατφόρμα χρηματιστηριακών συναλλαγών Robinhood.

[πηγή]

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Forbes: Οι 400 πλουσιότεροι Αμερικανοί – Στην κορυφή ο Έλον Μασκ

Μετά το εκρηκτικό 2021, φέτος οι 400 πλουσιότεροι άνθρωποι των ΗΠΑ -όπως και πολλοί ακόμη Αμερικανοί- επλήγησαν από την εκτίναξη του πληθωρισμού και την...

Αυτές οι χώρες θα βγουν αλώβητες εάν συμβεί μια παγκόσμια καταστροφή

Έρευνα εξέτασε τις παραμέτρους όσον αφορά στην επιβίωση από μία πιθανή κατάρρευση του παγκόσμιου πολιτισμού και πέντε χώρες αναδείχθηκαν ικανές να...

Ηράκλειο: Στη φυλακή ο 46χρονος που κατηγορείται για βιασμό της 13χρονης κόρης της συντρόφου του

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο 46χρονος άνδρας που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση της 13χρονης κόρης της συντρόφου του στο Ηράκλειο Κρήτης.Ο 46χρονος αντιμετωπίζει...

Τι συνέβη στην Ελλάδα την τελευταία φορά που κηρύχθηκε επιστράτευση

Τις τελευταίες ώρες όλο και περισσότεροι Έλληνες αναζητούν μέσω της Google τη λέξη επιστράτευση. Σύμφωνα, μάλιστα, με τα επίσημα στοιχεία της πλατφόρμας και των...

Ποιοι μπορούν να λάβουν διπλό επίδομα θέρμανσης

Σύμφωνα με το enikonomia.gr, απόφαση της ΑΑΔΕ  ανοίγει το “παράθυρο” στα νοικοκυριά  που έχουν ενήλικα μη εξαρτώμενα τέκνα (παιδιά άνω των...