Αρχική Κόσμος Super Bowl: Ρεκόρ διαφημίσεων παρά τις ηχηρές απουσίες – 5,5 εκατ. δολάρια...

Super Bowl: Ρεκόρ διαφημίσεων παρά τις ηχηρές απουσίες – 5,5 εκατ. δολάρια για διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων!

Το 55ο Super Bowl πέρασε στην ιστορία όχι μόνο για τη νίκη των Buccaneers ή για το γεγονός ότι ο Τομ Μπρέιντι κέρδισε τον 7ο τίτλο της καριέρας του στην 10η συμμετοχή του (ρεκόρ και στα δύο), αλλά γιατί η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στην «σκιά» της πανδημίας που έπληξε τις ΗΠΑ όσο ελάχιστες χώρες στον κόσμο. Τίποτα όμως δεν στάθηκε ικανό να στερήσει από τους Αμερικανούς την αγαπημένη τους «παράδοση», που αν και προσαρμοσμένη στα σημεία των καιρών παρέμεινε και φέτος το κορυφαίο τηλεοπτικό πρόγραμμα με την μεγαλύτερη τηλεθέαση, τις περισσότερες διαφημίσεις και τον ακριβότερο διαφημιστικό χρόνο.

Το κόστος ενός διαφημιστικού σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων αλήλθε φέτος στα 5,5 εκατ. δολάρια, ποσό αστρονομικό μεν, «φθηνότερο» ωστόσο από τον μέσο όρο των 5,6 εκατ. δολαρίων που έχει υπολογιστεί ότι αξίζει ο πολύτιμος διαφημιστικός χρόνος της διοργάνωσης, σύμφωνα με την Statista.

Υπολογίζεται ότι το δίκτυο CBS έχει ορίσει το κόστος του τηλεοπτικού αέρα στα 186.000 δολάρια το δευτερόλεπτο! Ποσό που υπερβαίνει τον αντίστοιχο διαφημιστικό χρόνο άλλων κορυφαίων διοργανώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες ή η απονομή των Βραβείων Όσκαρ, αλλά για τον οποίο οι διαφημιζόμενοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθιά το χέρι στη τσέπη κάθε χρόνο.

Ήταν ωστόσο από τους υψηλότερους των τελευταίων ετών, συγκριτικά με τα 5,3 εκατ. δολάρια του 2019, τα 5 εκατ. του 2016, του 2017 και του 2018 και ασυζητητί μεγαλύτερος από τα 2,2 εκατ. δολάρια του 2002.

Κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο στη διάρκεια της διοργάνωσης προβάλλονται περί τα 80 με 100 διαφημοστικά σποτ. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, η εκτόξευση του διαφημιστικού κόστους στα ύψη οδήγησε σε μία σχετική μείωση τις διαφημίσεις, με τον αριθμό των σποτ που προβλήθηκαν πέρυσι να μην υπερβαίνει τα 70.

Ωστόσο, o τελικός του 2021 δεν έμεινε ανεπηρέαστος από την πανδημία. Μεγάλη απούσα η «βασίλισσα» των διαφημιστικών μπρέικ η Budweiser, που απείχε από τον διαφημοστικό χρόνο του Super Bowl για πρώτη φορά μετά από 37 χρόνια. Η αγαπημένη ζυθοποιεία των Αμερικανών ανακοίνωσε ότι λόγο των έκτακτων συνθηκών επιλέγει να χρηματοδοτήσει την καμπάνια των εμβολιασμών, υπογραμμίζοντας ότι αυτό που προέχει και για την ίδια επιχειρηματικά στην παρούσα φάση είναι να ανοίξουν και παλι η εστίαση και τα μπαρ και οι οι πελάτες των προϊόντων της να είναι καλά στην υγεία τους για να μπορούν να τα καταναλώσουν.

Σε ανάλογο μήκος κύματος η Coca Cola, η Huyndai και η αλυσίδας παραγωγής πίτσας Little Caersars. Οι περισσότεροι από τους «απόντες» εξήγησαν μέσω ανακοινώσεων την απόφασή τους, αποδίδοντάς την στην πανδημία και τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκάλεσε.

Στον αντίποδα πάντως, υπήρξαν εταιρείες που έμειναν και φέτος πιστές στην παράδοση, όπως οι Toyota, Amazon, Cheetos, M&M’s, ακόμη και η αμφιλεγόμενη πλατφόρμα χρηματιστηριακών συναλλαγών Robinhood.

[πηγή]

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Τορπεντούνια: Ο εγκαταλελειμμένος χώρος δοκιμών τορπιλών της Ναζιστικής Γερμανίας στην Πολωνία

Το πρώην συγκρότημα δοκιμών τορπιλών της Τορπεντούνια βρίσκεται μόλις 300 μέτρα από την ακτή της Γκντύνια, στην ΠολωνίαΓνωστό στον γερμανικό στρατό...

Κομισιόν: «Ουδέν σχόλιο» για την «επίθεση» Ερντογάν στον Μητσοτάκη

«Ουδέν σχόλιο» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις δηλώσεις του Τούρκου Προέδρου Ερντογάν που επιτέθηκε προσωπικά στον Έλληνα πρωθυπουργό.Κληθήσα να σχολιάσει...

Γάμοι πλέον και τις Δευτέρες – Καθημερινή υπόθεση το «Ησαΐα χόρευε»

Το προσκλητήριο του γάμου αναφέρει πως το μυστήριο θα τελεστεί μεσημέρι Δευτέρας και δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Το φετινό καλοκαίρι έχει κάνει τους...

ΕΝΦΙΑ 2022: 761,38 δισ. ευρώ η ακίνητη περιουσία των Ελλήνων – Τι φόρο πληρώνει κάθε περιφέρεια της χώρας

Η ακίνητη περιουσία το 2021 ήταν στα 643 δισ. ευρώ και η σημαντική αύξηση που προκύπτει οφείλεται στην αναπροσαρμογή των αντικειμενικών...

Ο 15χρονος Έλληνας που έχει τρελάνει τους επιστήμονες στον κόσμο

Το βίντεο με τον 9χρονο τότε Ουίλιαμ (Βασίλειο) Μαΐλλη, να αποφοιτά από το λύκειο, και να απαγγέλει σε αρχαία ελληνικά, είχε γίνει...