Αρχική Κόσμος Super Bowl: Ρεκόρ διαφημίσεων παρά τις ηχηρές απουσίες – 5,5 εκατ. δολάρια...

Super Bowl: Ρεκόρ διαφημίσεων παρά τις ηχηρές απουσίες – 5,5 εκατ. δολάρια για διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων!

Το 55ο Super Bowl πέρασε στην ιστορία όχι μόνο για τη νίκη των Buccaneers ή για το γεγονός ότι ο Τομ Μπρέιντι κέρδισε τον 7ο τίτλο της καριέρας του στην 10η συμμετοχή του (ρεκόρ και στα δύο), αλλά γιατί η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στην «σκιά» της πανδημίας που έπληξε τις ΗΠΑ όσο ελάχιστες χώρες στον κόσμο. Τίποτα όμως δεν στάθηκε ικανό να στερήσει από τους Αμερικανούς την αγαπημένη τους «παράδοση», που αν και προσαρμοσμένη στα σημεία των καιρών παρέμεινε και φέτος το κορυφαίο τηλεοπτικό πρόγραμμα με την μεγαλύτερη τηλεθέαση, τις περισσότερες διαφημίσεις και τον ακριβότερο διαφημιστικό χρόνο.

Το κόστος ενός διαφημιστικού σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων αλήλθε φέτος στα 5,5 εκατ. δολάρια, ποσό αστρονομικό μεν, «φθηνότερο» ωστόσο από τον μέσο όρο των 5,6 εκατ. δολαρίων που έχει υπολογιστεί ότι αξίζει ο πολύτιμος διαφημιστικός χρόνος της διοργάνωσης, σύμφωνα με την Statista.

Υπολογίζεται ότι το δίκτυο CBS έχει ορίσει το κόστος του τηλεοπτικού αέρα στα 186.000 δολάρια το δευτερόλεπτο! Ποσό που υπερβαίνει τον αντίστοιχο διαφημιστικό χρόνο άλλων κορυφαίων διοργανώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες ή η απονομή των Βραβείων Όσκαρ, αλλά για τον οποίο οι διαφημιζόμενοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθιά το χέρι στη τσέπη κάθε χρόνο.

Ήταν ωστόσο από τους υψηλότερους των τελευταίων ετών, συγκριτικά με τα 5,3 εκατ. δολάρια του 2019, τα 5 εκατ. του 2016, του 2017 και του 2018 και ασυζητητί μεγαλύτερος από τα 2,2 εκατ. δολάρια του 2002.

Κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο στη διάρκεια της διοργάνωσης προβάλλονται περί τα 80 με 100 διαφημοστικά σποτ. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, η εκτόξευση του διαφημιστικού κόστους στα ύψη οδήγησε σε μία σχετική μείωση τις διαφημίσεις, με τον αριθμό των σποτ που προβλήθηκαν πέρυσι να μην υπερβαίνει τα 70.

Ωστόσο, o τελικός του 2021 δεν έμεινε ανεπηρέαστος από την πανδημία. Μεγάλη απούσα η «βασίλισσα» των διαφημιστικών μπρέικ η Budweiser, που απείχε από τον διαφημοστικό χρόνο του Super Bowl για πρώτη φορά μετά από 37 χρόνια. Η αγαπημένη ζυθοποιεία των Αμερικανών ανακοίνωσε ότι λόγο των έκτακτων συνθηκών επιλέγει να χρηματοδοτήσει την καμπάνια των εμβολιασμών, υπογραμμίζοντας ότι αυτό που προέχει και για την ίδια επιχειρηματικά στην παρούσα φάση είναι να ανοίξουν και παλι η εστίαση και τα μπαρ και οι οι πελάτες των προϊόντων της να είναι καλά στην υγεία τους για να μπορούν να τα καταναλώσουν.

Σε ανάλογο μήκος κύματος η Coca Cola, η Huyndai και η αλυσίδας παραγωγής πίτσας Little Caersars. Οι περισσότεροι από τους «απόντες» εξήγησαν μέσω ανακοινώσεων την απόφασή τους, αποδίδοντάς την στην πανδημία και τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκάλεσε.

Στον αντίποδα πάντως, υπήρξαν εταιρείες που έμειναν και φέτος πιστές στην παράδοση, όπως οι Toyota, Amazon, Cheetos, M&M’s, ακόμη και η αμφιλεγόμενη πλατφόρμα χρηματιστηριακών συναλλαγών Robinhood.

[πηγή]

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Δώρο Πάσχα: Πότε καταβάλλεται για εργαζόμενους σε αναστολή

Σε δόσεις και «ψαλιδισμένο» θα λάβουν το δώρο του Πάσχα περισσότεροι από 600.000 εργαζόμενοι που το διάστημα από 1η Ιανουαρίου έως 30 Απριλίου 2020...

Πάσχα στο χωριό: Έξι ειδικοί εξηγούν γιατί κάνουν δεύτερες σκέψεις

Σε εξίσωση για γερούς λύτες φαίνεται πως θα μετατραπεί το «Πάσχα στο χωριό», καθώς όλο και περισσότεροι ειδικοί εκφράζουν την αντίθεσή τους με την...

Σύμφωνα με έρευνα: Αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά δεν θα έφθανε όλη η ηλεκτρική ενέργεια των δικτύων

Όλοι κάνουν λόγο για ηλεκτροκίνηση στα ΙΧ αλλά το μεγάλο πρόβλημα που δεν αγγίζουν είναι την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που θα χρειαζόμαστε για να...

Ποια είναι η πρόταση της Εκκλησίας για το φετινό Πάσχα

Υπαίθριες Ακολουθίες, περισσότερους πιστούς εντός των Ναών και Ανάσταση στις πλατείες και στους αύλειους χώρους των Ναών με σύμμαχο τον καλό καιρό, περιέχει μεταξύ...

Το Πεντάγωνο επιβεβαιώνει τις «επαφές» με UFO- «Το βίντεο του 2019 είναι πραγματικό»

Το αμερικανικό Πεντάγωνο προχώρησε σήμερα σε μία ιστορική επιβεβαίωση καθώς η εκπρόσωπός του Σου Γκοφ μεταξύ άλλων ανέφερε ότι ένα βίντεο που απεικονίζει τα...