Αρχική Ελλάδα Support.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες

Support.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες

Βίντεο με αναλυτικές οδηγίες για τους πολίτες

Σε λειτουργία τέθηκε η πλατφόρμα support.gov.gr για την επικοινωνία πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων.

Συγκεκριμένα, πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα.

Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

Μάλιστα, σε σχετικό βίντεο οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν για την λειτουργία της υπηρεσίας με αναλυτικές οδηγίες χρήσης:

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Barry Callebaut: Βρήκαν σαλμονέλα στο μεγαλύτερο εργοστάσιο σοκολάτας στον κόσμο

Συναγερμός έχει σημάνει μετά την ανακοίνωση του ελβετικού ομίλου Barry Callebaut, πως βρέθηκε σαλμονέλα στο μεγαλύτερο εργοστάσιο σοκολάτας στον κόσμο!Η Barry Callebaut, παγκόσμιος καλοσσός...

Πισπιρίγκου: Στις 4 Ιουλίου επιδιώκει να καταθέσει – Ψάχνει στην δικογραφία επιχειρήματα για να την ανατρέψει

Με ένα μεγάλο φάκελο στα χέρια, οι δύο αστυνομικοί του τμήματος Ανθρωποκτονιών πλησιάζουν την είσοδο των φυλακών Κορυδαλλού, για να παραδώσουν στην 33χρονη Ρούλα...

Βρετανία: Σοκαριστικό βίντεο – Συμμορία διαλύει με ρόπαλα ΙΧ και στέλνει 2 άτομα στο νοσοκομείο

Σοκαριστικά πλάνα από την επίθεση μιας συμμορίας στη Βρετανία, συγκεκριμένα στο Μπέρμιγχαμ, κάνουν τον γύρο του κόσμου. Δύο νεαροί άνδρες, 23...

«Εκτοξεύθηκε» η χρήση του διαδικτύου από τους άνω των 50

«Σερφάρουν» οι άνω των 50 στην Ελλάδα και ιδιαίτερα οι ηλικίες 65-74 ετών. Σύμφωνα με τη νέα πανελλαδική έρευνα «Focus on Tech Life» της...

Ακρίβεια: Αυξήσεις και στα καθαριστικά σπιτιού – 19,5% πάνω το χαρτί υγείας

Δεν υπάρχει κατηγορία προϊόντων που να μην έχει σαρώσει το κύμα ακρίβειας, το οποίο έχει βάλει «φωτιά» στις τσέπες των καταναλωτών...