Αρχική Ελλάδα Support.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες

Support.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες

Βίντεο με αναλυτικές οδηγίες για τους πολίτες

Σε λειτουργία τέθηκε η πλατφόρμα support.gov.gr για την επικοινωνία πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων.

Συγκεκριμένα, πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα.

Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

Μάλιστα, σε σχετικό βίντεο οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν για την λειτουργία της υπηρεσίας με αναλυτικές οδηγίες χρήσης:

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Εγκλωβισμένοι στην Οινόη: Μας έλεγαν να πιούμε χιόνι και να χτυπήσουμε στα γύρω σπίτια

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την απίστευτη ταλαιπωρία που έζησαν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας που έμειναν για ώρες εγκλωβισμένοι στην Οινόη μετά το σφοδρό πέρασμα...

Νέα ”βουτιά” για το bitcoin σε χαμηλότερο επίπεδο

Το μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα, κατέγραψε νωρίτερα πτώση 6,8% στα 33.820 δολάριαΗ τιμή του bitcoin, κατέγραψε βουτιά άνω του 7% σήμερα στο χαμηλότερο...

Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Τετάρτη η πιο δύσκολη μέρα – «Οι δρόμοι θα μετατραπούν σε παγοδρόμια»

Την ανησυχία του πως η Τετάρτη και η Πέμπτη θα είναι οι πιο δύσκολες, μέρες μετά την κακοκαιρία «Ελπίδα» που έπληξε την Αττική το τελευταίο 24ωρο, εξέφρασε...

Προφυλακίστηκε ο ιερέας για τον βιασμό της ανήλικης στα Πατήσια – «Επηρεάστηκε από τηλεοπτική σειρά» λέει για την κοπέλα

Το δρόμο για τη φυλακή πήρε μετά την απολογία του ο 36χρονος ιερέας ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό ενός ανήλικου...

Στήριξη επιχειρήσεων με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών – Τι άλλαξε

Τροποποίηση επήλθε στο καθεστώς για τη στήριξη επιχειρήσεων με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών.Συγκεκριμένα, τα ποσά ενίσχυσης με τη μορφή πιστωτικού...