Αρχική Ελλάδα Support.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες

Support.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες

Βίντεο με αναλυτικές οδηγίες για τους πολίτες

Σε λειτουργία τέθηκε η πλατφόρμα support.gov.gr για την επικοινωνία πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων.

Συγκεκριμένα, πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα.

Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

Μάλιστα, σε σχετικό βίντεο οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν για την λειτουργία της υπηρεσίας με αναλυτικές οδηγίες χρήσης:

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Με κρουαζιερόπλοιο ήρθαν πέρυσι στην Ελλάδα πάνω από 3,3 εκατ. ταξιδιώτες

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν...

Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν 20 Έλληνες influencers – Ποιοι θα λάβουν επιστολή από το υπουργείο Ανάπτυξης

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν...

Politico: Το Κίεβο οδεύει προς την ήττα ‑ Ο Πούτιν πιο κοντά από ποτέ στον στόχο του

Όπως φαίνεται από την συχνότητα του φαινομένου, δεν ήταν κάτι το μεμονωμένο, αλλά αντιθέτως, η κορυφή του παγόβουνου σε έναν κουρασμένο από τον πόλεμο...

Αίγιο: 36χρονη δέχθηκε επίθεση από τον σύζυγό της και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει

Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε μια 36χρονη γυναίκα στο Αίγιο Αχαΐας μετά από επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα...

Σε ισχύ από τις 22 Απριλίου το «καλάθι του νονού»

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν...