Αρχική Ελλάδα Σύγκριση τιμών Skroutz: Έγιναν τελικά πραγματικές Black Friday προσφορές φέτος; Τι αγοράστηκε...

Σύγκριση τιμών Skroutz: Έγιναν τελικά πραγματικές Black Friday προσφορές φέτος; Τι αγοράστηκε περισσότερο

Τελικά αγοράσαμε με προσφορά φέτος την Black Friday ή τσάμπα η ταλαιπωρία στις διαδικτυακές ουρές; Τι αγοράσαμε περισσότερο; Πόσο ψωνίσαμε τώρα που οι αγορές έγιναν αποκλειστικά online αφού τα καταστήματα ήταν κλειστά λόγω των μέτρων;

Για μια ακόμα χρονιά, το Skroutz παρουσιάζει τα στοιχεία για την Black Friday, στο Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

  • Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
  • Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
  • Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
  • Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

  • Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι–Κήπος» και «Τεχνολογία» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.
  • H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στον αυξημένο αριθμό προϊόντων ανά καλάθι αγοράς παρότι πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερη αξία.

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

  1. Θήκες κινητών τηλεφώνων
  2. Κινητά τηλέφωνα
  3. Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
  4. Sneakers
  5. Βιβλία
  6. Κρέμες προσώπου
  7. Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
  8. Αθλητικά παπούτσια
  9. Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

  1. Προστασία οθόνης κινητών
  2. Ανδρικά φούτερ
  3. Ανδρικές φόρμες
  4. Ειδικά συμπληρώματα
  5. Παιχνίδια Playmobil
  6. Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
  7. Bluetooth handsfree
  8. Μάσκες προστασίας
  9. Επιτραπέζια παιχνίδια
  • Ανδρικά μπουφάν
  • Παιχνίδια Lego
  • Σαμπουάν
  • Προϊόντα καθαρισμού προσώπου
  • Γυναικεία αρώματα
  • Βαφές μαλλιών

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

  • Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
  • Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
  • Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
  • Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.

Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Μέτσοβο: Κεραυνός σκότωσε πέντε αγελάδες

Νεκρές από τον ιδιοκτήτη τους εντοπίστηκαν πέντε αγελάδες στα ορεινά του Μετσόβου, κοντά στις πηγές του Αωού.Σύμφωνα με το epiruspost.gr, τα...

Επερώτηση Α. Μπούζα για τον αντιπλημμυρικό σχεδιασμό στην Π.Ε. Μεσσηνίας

Να ενημερωθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου «για τον αντιπλημμυρικό σχεδιασμό σας στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, με ονομαστική αναφορά στα ποτάμια και...

Ώρα για αίτηση για επίδομα θέρμανσης – Ποιοι δικαιούνται διπλό

Σανίδες σωτηρίες στην ενεργειακή κρίση του επικείμενου Χειμώνα ψάχνουν οι Έλληνες. Μία από αυτές είναι και το επίδομα θέρμανσης που δίνεται...

ΗΠΑ: Εικόνες Αποκάλυψης στη Φλόριντα με πάνω από 70 νεκρούς από τον κυκλώνα Ίαν

Περισσότεροι από 70 είναι οι νεκροί απο το πέρασμα του κυκλώνα Ίαν στις νοτιοανατολικές αμερικανικές πολιτείες ενώ ανυπολόγιστες είναι και οι...

Viral-Blue Star Naxos: Η θεαματική μανούβρα του καπετάνιου στη Δονούσα

Το γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες ένας εντυπωσιακό βίντεο από τη μανούβρα που έκανε ο καπετάνιος του Blue Star...