Αρχική Ελλάδα Σύγκριση τιμών Skroutz: Έγιναν τελικά πραγματικές Black Friday προσφορές φέτος; Τι αγοράστηκε...

Σύγκριση τιμών Skroutz: Έγιναν τελικά πραγματικές Black Friday προσφορές φέτος; Τι αγοράστηκε περισσότερο

Τελικά αγοράσαμε με προσφορά φέτος την Black Friday ή τσάμπα η ταλαιπωρία στις διαδικτυακές ουρές; Τι αγοράσαμε περισσότερο; Πόσο ψωνίσαμε τώρα που οι αγορές έγιναν αποκλειστικά online αφού τα καταστήματα ήταν κλειστά λόγω των μέτρων;

Για μια ακόμα χρονιά, το Skroutz παρουσιάζει τα στοιχεία για την Black Friday, στο Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

  • Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
  • Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
  • Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
  • Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

  • Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι–Κήπος» και «Τεχνολογία» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.
  • H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στον αυξημένο αριθμό προϊόντων ανά καλάθι αγοράς παρότι πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερη αξία.

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

  1. Θήκες κινητών τηλεφώνων
  2. Κινητά τηλέφωνα
  3. Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
  4. Sneakers
  5. Βιβλία
  6. Κρέμες προσώπου
  7. Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
  8. Αθλητικά παπούτσια
  9. Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

  1. Προστασία οθόνης κινητών
  2. Ανδρικά φούτερ
  3. Ανδρικές φόρμες
  4. Ειδικά συμπληρώματα
  5. Παιχνίδια Playmobil
  6. Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
  7. Bluetooth handsfree
  8. Μάσκες προστασίας
  9. Επιτραπέζια παιχνίδια
  • Ανδρικά μπουφάν
  • Παιχνίδια Lego
  • Σαμπουάν
  • Προϊόντα καθαρισμού προσώπου
  • Γυναικεία αρώματα
  • Βαφές μαλλιών

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

  • Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
  • Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
  • Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
  • Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.

Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Σέρρες: Πυροβόλησε τη νύφη του ενώ έβαζε πλυντήριο και αυτοκτόνησε, νέα στοιχεία

Οικογενειακή τραγωδία στις Σέρρες, με έναν ηλικιωμένο να βάζει στο στόχαστρο τη νύφη του. Η αυτοκτονία του, έριξε τους τίτλους τέλους,...

Άδεια μητρότητας: Με δήλωση στο gov.gr «πάει» από 6 στους 9 μήνες

Να επεκτείνουν την ειδική παροχή προστασίας μητρότητας από έξι σε εννέα μήνες μπορούν μέσω του gov.gr οι δικαιούχοι. Τη δήλωση μέσω...

Dayanışma: Οι Τούρκοι λένε ευχαριστώ στους Έλληνες διασώστες – «Ήρθαν ξαφνικά ένα βράδυ…»

«Ήρθαν ξαφνικά ένα βράδυ για βοήθεια», γράφουν στα social media οι Τούρκοι για τους Έλληνες διασώστες της ΕΜΑΚ, που εδώ και...

Λέκκας για τον φονικό σεισμό στην Τουρκία: Eξανεμίζονται οι πιθανότητες να υπάρχουν ζωντανοί

Μάχη με τον χρόνο δίνουν τα σωστικά συνεργεία σε Τουρκία και Συρία μετά τον καταστροφικό σεισμό για να απεγκλωβίσουν όσους περισσότερους...

Σεισμός στην Τουρκία: Άλλοι 35 Έλληνες διασώστες αναχωρούν – Αγώνας με τον χρόνο για τους επιζώντες

Η ελληνική αποστολή ενισχύει τις δυνάμεις της στη γείτονα χώρα.Καταλυτικός είναι ο ρόλος των Ελλήνων διασωστών στην Τουρκία μετά τον φονικό σεισμό...