Αρχική Πολιτική Τελικά ο κ. Νίκας έχει 2 εκατομμύρια για τους «Πετρήδες»

Τελικά ο κ. Νίκας έχει 2 εκατομμύρια για τους «Πετρήδες»

Δήλωση Θανάση Πετράκου

Μείζων θέμα πολιτικής και ηθικής τάξης δημιουργείται μετά την χθεσινή απόφαση (Τετάρτη 04 Μαΐου 2022) της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου η οποία με τις ψήφους της παράταξης Νίκα αποφάσισε να δώσει επιπλέον δύο εκατομμύρια εκατό χιλιάδες ευρώ (2.100.000)  στην ανάδοχο εταιρεία του δρόμου Τζάνε – Καλαμάκι «Γ. Πετρής ΑΤΕ», με το αιτιολογικό του «πρόσθετου μεταφορικού έργου»!!!

Η απόφαση αυτή του κ. Νίκα επιβεβαιώνει ότι τα μεγάλα λόγια που έλεγε στην αντιπαράθεσή του με τον κ. Τατούλη το 2019 ότι θα γίνει αρχάγγελος της κάθαρσης και της εξυγίανσης του κυκλώματος των δημοσίων έργων, αποδείχθηκαν «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα». Ιδιαίτερα, οι απειλές του κατά της συγκεκριμένης εταιρείας μετά από δυόμισι χρόνια κατέληξαν στο να της προσφέρει ένα πολύ ακριβό «δωράκι» 2.100.000 €. Εκτός εάν στην απόφαση αυτή ο κ. Νίκας  οδηγήθηκε όχι με δική του πρωτοβουλία αλλά   κατ’ απαίτηση της «αγίας οικογένειας» που κυβερνά τον τόπο μας, καθώς πολλά λέγονται και ακούγονται για τις σχέσεις της εν λόγω εταιρείας με υψηλά ιστάμενα κυβερνητικά στελέχη…

Ανεξάρτητα όμως απ’ τις αιτίες απ’ τις οποίες οδηγήθηκε ο κ. Νίκας στο να δώσει το νέο δώρο των 2.100.000 € στη συγκεκριμένη εταιρεία, η απόφαση αυτή τον εκθέτει πάρα πολύ και γι’ αυτό εμείς δεν θα το αφήσουμε έτσι αυτό το ζήτημα και θα το φέρουμε το θέμα στο ΠεΣυΠ και θα ασκήσουμε όλα τα νόμιμα δικαιώματά μας για να αποκαλυφθούν όλες οι πτυχές του μεγάλου αυτού σκανδάλου.

Καθότι όπως τονίσαμε και στη χθεσινή συζήτηση στην Οικονομική Επιτροπή, προειδοποιώντας τα μέλη της Επιτροπής να μην ψηφίσουν να δοθούν τα 2.100.000 €, οι γνωμοδοτήσεις στηρίζονται σε αναληθή δεδομένα. Αποκαλύψαμε ότι: 1) Είναι  ψέμα ο  ισχυρισμός  ότι η εταιρεία δεν μπορούσε να βρει από πιο κοντινά λατομεία αδρανή υλικά με το αιτιολογικό ότι δήθεν δεν υπήρχαν ή δεν λειτουργούσαν νόμιμα , όταν είναι γνωστό ότι τα περισσότερα έργα στη Μεσσηνία και την επίμαχη περίοδο 2014 – 2020, αλλά και σήμερα, προμηθεύονται αδρανή υλικά είτε από τα αποθέματα αδρανών του κ. Ντέρου στο Κατσαρού, είτε από του κ. Μαλίρη στο Γαρδίκι. Ζητήσαμε να απαντήσουν πως είναι δυνατόν και σήμερα ακόμη το λιμενικό έργο του Αγίου Ανδρέα (Λογγάς) να χρησιμοποιεί υλικά από τα αποθέματα του κ. Ντέρου και το 2014 έως 2020 να μην βρίσκει η συγκεκριμένη εταιρεία.  2) επίσης, πως είναι δυνατόν ο κ. Περιφερειάρχης το 2018 και το 2019 -ως δήμαρχος Καλαμάτας τότε- η εργολαβία που είχε ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ για ασφαλτοστρώσεις, να παίρνει όλα τα υλικά από το λατομείο Μαλίρη και η εισήγηση σήμερα να λέει ότι το λατομείο Μαλίρη δεν είχε άδεια λειτουργίας τότε!!! 3) δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζεται ο επιβλέπων μηχανικός ότι δεν γνωρίζει αν η εν λόγω εταιρεία είχε χρησιμοποιήσει ποσότητα υλικών από εκσκαφές από την περιοχή του έργου στο Πεταλίδι, όταν όλοι που περνούσαμε βλέπαμε πως εκεί υπήρχαν και δούλευαν μηχανήματα σπάζοντας πέτρες και μάλιστα η υπηρεσία Περιβάλλοντος Μεσσηνίας είχε βάλει πρόστιμο στην εν λόγω εταιρεία γι’ αυτές τις παράνομες εργασίες της.

Οι «δικολαβικές» απαντήσεις που πήραμε σε όλες αυτές τις αποκαλύψεις που κάναμε επιβεβαιώνουν ότι η απόφαση του Περιφερειάρχη και της Οικονομικής Επιτροπής να δώσουν επιπλέον δύο εκατομμύρια εκατό χιλιάδες ευρώ στην εταιρεία «Γ. Πετρής ΑΤΕ» είναι σκανδαλώδης αλλά και στηρίζεται σε ψευδή δεδομένα.

Επίσης η άρνηση των περισσοτέρων μελών της Οικονομικής Επιτροπής στην πρότασή μας να γίνει ένορκη διοικητική εξέταση για παραλείψεις των υπηρεσιακών παραγόντων (με μοναδική εξαίρεση τον κ. Στάθη Αναστασόπουλο) επιβεβαιώνει πως η υπόθεση αυτή δεν μπορεί  και δεν πρέπει να μείνει στα «κλειστά» πλαίσια της Οικονομικής Επιτροπής  διότι είναι πολύ σοβαρή αλλά και «σκοτεινή».

Εμείς όπως τονίσαμε προτείναμε και επιμένουμε :

  1. Να μην προχωρήσουν σε καμία πληρωμή αν το θέμα δεν συζητηθεί και δεν ληφθεί απόφαση από το  Περιφερειακό Συμβούλιο
  2. Να μην προχωρήσουν σε καμία πληρωμή πριν μας δοθούν να ελέγξουμε όπως αυτό το ζήτησε και ο κ. Γόντικας, όλα τα τιμολόγια αγοράς των υλικών που έχει ο εργολάβος ώστε να δούμε τις ποσότητες που προκύπτουν ότι μετέφερε από το λατομείο των Παραδεισίων.

3.Να διερευνηθούν όλες οι αποκαλύψεις που έγιναν και από εμάς και από τον κ. Γόντικα και να  γίνει ένορκη διοικητική εξέταση ώστε να αποκαλυφθεί ποιοι ευθύνονται για τα ψευδή δεδομένα ότι δήθεν δεν μπορούσε να πάρει υλικά από πιο κοντινή απόσταση δηλαδή, είτε από τα αποθέματα του λατομείου του κ. Ντέρου στου Κατσαρού, είτε από το λατομείο του κ. Μαλίρη στο Γαρδίκι.

4.Να πληρωθεί βέβαια ο εργολάβος γι’ αυτά που μετέφερε από τα Παραδείσια αφού αφαιρεθούν όμως οι ποσότητες των υλικών που χρησιμοποίησε απ’ την περιοχή του έργου.

  1. Να ενημερωθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο για το αν έχει κι άλλες επιπλέον απαιτήσεις ο εργολάβος και ποιες είναι αυτές.

Οι πολίτες πρέπει να ενημερωθούν για να κρίνουν ότι ο κ. Νίκας βρίσκει εκατομμύρια όταν αυτά αφορούν «Πετρηδες» που μπορεί να έχουν ισχυρούς πολιτικούς φίλους . Σαρανταδύο χιλιάδες ευρώ όμως, για τις παλιές οφειλές των αγροτών της περιοχής των Φιλιατρών και μάλιστα στις γεωτρήσεις που έχουν χαλάσει και επομένως δεν μπορεί η διοίκηση του ΟΕΒ Φιλιατρών να μαζέψει τα χρήματα, αυτά δεν μπορεί να τα βρει, όπως δεν μπορεί να βρει χρήματα για την ενίσχυση των σταφιδοπαραγωγών ή έστω για την αγορά ενός μέρους των αποθεμάτων της σταφίδας που έχει η Παναιγιάλειος ώστε αυτή να μοιραστεί στα σχολεία και στις κοινωνικές δομές της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Η αστυνομία «έκοψε» πρόστιμο στο αυτοκίνητο των 490 χλμ./ώρα

Κατάπληκτοι από την ομορφιά του μοντέλου έμειναν οι Γάλλοι αστυνομικοί που ακινητοποίησαν μια Bugatti Chiron Super Sport 300+. Ένα από τα...

Απορρίπτει η Κίνα τις κατηγορίες της NASA ότι έχει πρόθεση να «καταλάβει» το φεγγάρι

«Ορισμένοι Αμερικανοί αξιωματούχοι ενοχοποιούν και συκοφαντούν συνεχώς την κανονική και λογική διαστημική δραστηριότητα της Κίνας. Η Κίνα αντιτίθεται σθεναρά σε τέτοιες...

Τροχαία: Ποια ηλικιακή ομάδα εμπλέκεται με μεγαλύτερη συχνότητα σε ατυχήματα

Οι οδηγοί μέχρι 30 ετών είναι αυτοί που εμπλέκονται με μεγαλύτερη συχνότητα σε τροχαία ατυχήματα. Το 26,8% των οδηγών που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα...

Εξοικονομώ: Ποια θα είναι η συνέχεια του προγράμματος

Στο πρόγραμμα Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή θα συνεχιστεί  το πρόγραμμα «Εξοικονομώ» που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, ενώ  θα χρηματοδοτηθούν παρεμβάσεις Greco...

Μύκονος: Έκλεψαν από δύο Πορτογάλους τσάντες, κοσμήματα και ρολόγια των 300.000 ευρώ

Αντικείμενα μεγάλης αξίας, όπως ρολόι “Richard Miller” των 159.000 ευρώ, 9 τσάντες Louis Vuitton των 20.000 ευρώ, μπρασελέ με διαμάντια αξίας...