Αρχική Ελλάδα Τέλος ο «μαυροπίνακας», 148 εκ. ευρώ για διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία

Τέλος ο «μαυροπίνακας», 148 εκ. ευρώ για διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία

Τέλος ο «μαυροπίνακας» από τα σχολεία στα οποία τοποθετούνται διαδραστικοί πίνακες.

Σε άμεση υλοποίηση έργου προϋπολογισμού 148 εκ. ευρώ για την προμήθεια και εγκατάσταση πάνω από 36.000 διαδραστικών συστημάτων μάθησης, χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, προχωρά το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Το έργο περιλαμβάνει:

  • Διαδραστικά συστήματα μάθησης-διαδραστικοί πίνακες.
  • Κατάλληλο λογισμικό δημιουργίας και προβολής ψηφιακών διαδραστικών μαθημάτων, καθώς και εμπλουτισμένα ψηφιακά πρότυπα μαθήματος, ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμάσουν το δικό τους πολυμεσικό υλικό για τα επόμενα μαθήματα.
  • Εκπαιδευτικό υλικό για τη χρήση του προσφερόμενου λογισμικού, αναρτημένο στο διαδίκτυο (σε χώρο προσβάσιμο από τους εκπαιδευτικούς) για όλη την περίοδο εγγύησης και
  • Υπηρεσίες εγκατάστασης και δικτύωσης.

Επιπλέον, προβλέπεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας έργο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε σχέση με το νέο εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την επαναστατική υποδομή και εξοπλισμό, στο πλαίσιο μίας ολιστικής προσέγγισης του ψηφιακού μετασχηματισμού στην Παιδεία.

μαυροπίνακας υπουργείο Παιδείας

Το εν λόγω έργο ενισχύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, καθώς εισάγει τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην καρδιά της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αυτή που λαμβάνει χώρα στην αίθουσα διδασκαλίας. H ένταξη και αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία του συνόλου των γνωστικών αντικειμένων αναμένεται να:

  • ενισχύσει ποσοτικά και ποιοτικά την αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών,
  • προωθήσει συνεργατικές τεχνικές στην προσέγγιση και επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού,
  • τονώσει το ενδιαφέρον των μαθητών, ωθώντας τους να συμμετέχουν περισσότερο και ουσιαστικότερα στη μαθησιακή διαδικασία,
  • διευκολύνει την οργάνωση και παρουσίαση του διαθέσιμου ψηφιακού υλικού προσδίδοντας στη διδασκαλία πολυαισθητηριακά χαρακτηριστικά,
  • δημιουργήσει συνθήκες εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής συμπερίληψης με διαφοροποιημένες προσεγγίσεις και εξατομικευμένες παρεμβάσεις σε μαθητές/-ήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,
  • προωθήσει συμμετοχικές διαδικασίες και κλίμα διαλόγου, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.

Στο πλαίσιο της συστηματικής προσπάθειας των τελευταίων 2,5 ετών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, έχουν προωθηθεί, μεταξύ άλλων, οι ακόλουθες ενέργειες:

  • υλοποίηση έργου προϋπολογισμού 30 εκ. ευρώ για την προμήθεια περισσότερων από 177.000 σετ ρομποτικής για παιδιά 4-15 ετών νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου,
  • χορήγηση voucher 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού σε πάνω από 500.000 παιδιά και νέους 4-24 ετών,
  • χορήγηση voucher 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού, χωρίς κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια, σε πάνω από 160.000 εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα «ταχύρρυθμης επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση» με συμμετοχή σχεδόν 83.000 εκπαιδευτικών,
  • νέο Πληροφοριακό Σύστημα Υποστήριξης Επιμορφωτικών Δράσεων του Ι.Ε.Π., μέσω του οποίου έχουν αρχίσει να υλοποιούνται επιμορφώσεις για 166.500 εκπαιδευτικούς στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία καθώς και εισαγωγικές επιμορφώσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών,
  • παροχή άνω των 90.000 tablet και laptop σε σχολεία, συνέχιση αναβάθμισης ηλεκτρονικού εξοπλισμού σχολικών μονάδων,
  • παροχή εξοπλισμού και ψηφιακών εργαλείων για σχολεία Ειδικής Αγωγής και για σχολεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης,
  • μαζική αναβάθμιση των συνδέσεων των σχολείων σε VDSL και δίκτυα οπτικών ινών και ψηφιοποίηση διαδικασιών όπως οι e-εγγραφές, η αποστολή αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων μέσω sms, η ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όλα σε εξαιρετική συνεργασία με το Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης,
  • δωρεάν χρήση διεθνούς πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας που αριθμεί 1,6 εκ. μέλη,
  • μηδενική χρέωση δεδομένων για πρόσβαση στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση,
  • έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ύψους 453 εκ. ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.

Κεραμέως: «Η Παιδεία αλλάζει στην πράξη»

Η υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Οι διαδραστικοί πίνακες, τα ψηφιακά αυτά εργαλεία υποστήριξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στοχεύουν στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος ψηφιακής εκπαίδευσης υψηλών προδιαγραφών, που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προκλήσεις. Εντάσσεται, δε, σε ένα ευρύτερο σύνολο δράσεων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, όπως οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών στις ψηφιακές δεξιότητες, η καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων στους μαθητές μας, η ενίσχυση του φορητού τεχνολογικού εξοπλισμού και των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων. Η Παιδεία αλλάζει στην πράξη».

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Βόλος: Εξοργισμένος πολίτης επιτέθηκε σε εργαζόμενες στα γραφεία της ΔΕΗ

Πολίτης επιτέθηκε μαινόμενος σε γυναίκες υπαλλήλους στα γραφεία της ΔΕΗ στο Βόλο.Πραγματικό εφιάλτη έζησαν δύο γυναίκες που εργάζονται στα γραφεία της...

Χαλκίδα: Πέθανε 46χρονος αστυνομικός – Υπέστη έμφραγμα εν ώρα υπηρεσίας

Θλίψη στην τοπική κοινότητα της Χαλκίδας έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου ενός 46χρονου αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ, ο οποίος τη...

Νέος διπλός «Τειρεσίας» έρχεται για χρέη σε Δημόσιο και Τράπεζες

 Νομοσχέδιο που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση θεσμοθετεί το διπλό… «φακέλωμα» οφειλετών, από δύο νέα γραφεία που θα λειτουργούν στα πρότυπα του σημερινού Τειρεσία με...

Νέες απειλές Ακάρ: «Αν θέλει ο Θεός, μπορεί και να έρθουμε στο Καστελόριζο»

Ο Χουλουσί Ακάρ στόχευσε το Καστελόριζο μιλώντας στο συνέδριο των Τούρκων πρεσβευτών που γίνεται στην Άγκυρα.Λίγο πριν την έξοδο του τουρκικού γεωτρύπανου «Αμπντουλχαμίντ Χαν»...

Γυναικοκτονία Περιστέρι: «Τη σκότωσα γιατί ήθελε να γίνω Χριστιανός-Μίλησε άσχημα για τον Μωάμεθ»

Στις φυλακές οδηγείται ο 22χρονος Πακιστανός μετά την ομολογία του στην ανακρίτρια. Εκεί υποστήριξε ότι είναι μετανιωμένος και ότι «η Νικολέττα...