Αρχική Ελλάδα Το 40% των Ελλήνων κάνει online αγορές από σουπερ μάρκετ

Το 40% των Ελλήνων κάνει online αγορές από σουπερ μάρκετ

Ανοδική πορεία ακολουθεί και στην Ελλάδα η online αγορά ειδών σουπερ μάρκετ. Σήμερα, πλέον, το 40% των Ελλήνων έχει δοκιμάσει την εμπειρία της αγοράς ειδών σουπερ μάρκετ μέσω Internet. Μάλιστα, ένα επιπλέον 30% να εξετάζει την πιθανότητα να τη δοκιμάσει στο μέλλον.

Αναλυτικά, το 36% κάνει αγορές σουπερ μάρκετ online είτε τακτικά, είτε περιστασιακά, ενώ το 30%, αν και δεν έχει μπει ποτέ στη διαδικασία των ηλεκτρονικών αγορών, απαντά ότι είτε το σκέφτεται είτε σκοπεύει να το κάνει. Πάντως, υπάρχει και ένα 4% των Ελλήνων καταναλωτών, που δηλώνει ότι έχει κάνει αγορές σουπερμάρκετ online στο παρελθόν, αλλά δεν σκοπεύει να συνεχίσει.

Και επίσης υπάρχει ένα διόλου ευκαταφρόνητο 30%, που δηλώνει ότι και δεν έχει κάνει ποτέ αγορές από σουπερμάρκετ online και δεν σκοπεύει να το κάνει.

1

 

Κυρίως millennials

Το κοινό, που αγοράζει είδη σουπερ μάρκετ online, είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών). Σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, το 40% απαντά ότι ψωνίζει είδη σουπερ μάρκετ μέσα από το ψηφιακό κανάλι. Ακόμη και οι millennials, που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online, φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί, λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία όσων θα εξέταζαν vs. όσων δεν θα εξέταζαν.

Σύμφωνα με έρευνα, που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov, σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερ μάρκετ, που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, οι κάτοικοι Αττικής και Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online Super Market, λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.
2

Ο ρόλος της πανδημίας

Καταλυτική για τη στροφή των Ελλήνων στο online κανάλι των σουπερ μάρκετ είναι η πανδημική κρίση. Κατά την περίοδο της πανδημίας, το 13% έκανε τις αγορές του σουπερ μάρκετ κυρίως online. Με την πάροδο της πανδημίας, το 9% απαντά ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί κυρίως τα online σουπερ μάρκετ έναντι των φυσικών καταστημάτων.

Ένα ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι η τάση των Ελλήνων για αγορές ειδών σουπερ μάρκετ μέσω delivery applications, όπως το Wolt ή το e-food. Συνολικά, κάτι λιγότερο από 1 στους 3 Έλληνες έχει κάνει τουλάχιστον μία παραγγελία μέσω των delivery apps φαγητού.

3

Τα delivery apps

Μάλιστα, στις μικρότερες ηλικίες, η αναλογία όσων παραγγέλνουν μέσω delivery apps είναι ακόμη μεγαλύτερη. Κατά μέσο όρο, 1 στους 2 Έλληνες στις ηλικιακές ομάδες των 18-34 έχει δοκιμάσει την παραγγελία μέσω των εφαρμογών delivery για κινητές συσκευές.

Στην ηλικιακή ομάδα των 18-24, το αντίστοιχο ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών, που έχουν κάνει χρήση των delivery apps, είναι 46%, ενώ σε αυτήν των 25-34 είναι ακόμη πιο υψηλό και φτάνει το 55%. Πάντως, περισσότεροι από 9 στους 10 Έλληνες έχουν κάνεις τις αγορές τους απευθείας από τα site των σουπερ μάρκετ.
5

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Της έκανε πρόταση γάμου στο γήπεδο ‑ Εκείνη όμως τον παράτησε και έφυγε

Αυτός ο νεαρός έζησε μια από τις πιο αμήχανες εμπειρίες που μπορεί να συμβούν και σίγουρα θα θυμάται το περιστατικό για...

Ερχεται «ισχυρός και παρατεταμένος καύσωνας», για 10 ημέρες -«Θερμοκρασίες κοντά στους 44 βαθμούς Κελσίου”

Ερχεται δύσκολο 10ημερο με τον καιρό να είναι… καυτός, από τις υψηλές θερμοκρασίες.Mετά τον μετεωρολόγο Σάκη Αρναούτογλου, για «ισχυρό και παρατεταμένο...

Πούτιν: Ο στόλος μας μπορεί να καταστρέψει οποιονδήποτε

Ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν διαβεβαίωσε σήμερα πως ο ρωσικός στόλος είναι ικανός να εντοπίσει και να καταστρέψει «οποιονδήποτε στόχο»,...

Πάρος-εγκύκλιος εκκλησίας: Ψάλτης αρνήθηκε να τη διαβάσει, πιστή την έσκισε!

Ένα απίστευτο περιστατικό έλαβε χώρα στην Πάρο το πρωί της Κυριακής.Μετά το πέρας της Λειτουργίας, ιερέας σε ξωκλήσι χωριού του νησιού...

Ξεκινά ο φορολογικός Γολγοθάς: Ποιοι θα πληρώνουν φόρους κάθε μήνα για τους επόμενους μήνες

Ο εφιάλτης στο δρόμο με τους φόρους επιστρέφει για εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενους. Από αυτή την εβδομάδα και για τους επόμενους μήνες...