Αρχική Ελλάδα Το 40% των Ελλήνων κάνει online αγορές από σουπερ μάρκετ

Το 40% των Ελλήνων κάνει online αγορές από σουπερ μάρκετ

Ανοδική πορεία ακολουθεί και στην Ελλάδα η online αγορά ειδών σουπερ μάρκετ. Σήμερα, πλέον, το 40% των Ελλήνων έχει δοκιμάσει την εμπειρία της αγοράς ειδών σουπερ μάρκετ μέσω Internet. Μάλιστα, ένα επιπλέον 30% να εξετάζει την πιθανότητα να τη δοκιμάσει στο μέλλον.

Αναλυτικά, το 36% κάνει αγορές σουπερ μάρκετ online είτε τακτικά, είτε περιστασιακά, ενώ το 30%, αν και δεν έχει μπει ποτέ στη διαδικασία των ηλεκτρονικών αγορών, απαντά ότι είτε το σκέφτεται είτε σκοπεύει να το κάνει. Πάντως, υπάρχει και ένα 4% των Ελλήνων καταναλωτών, που δηλώνει ότι έχει κάνει αγορές σουπερμάρκετ online στο παρελθόν, αλλά δεν σκοπεύει να συνεχίσει.

Και επίσης υπάρχει ένα διόλου ευκαταφρόνητο 30%, που δηλώνει ότι και δεν έχει κάνει ποτέ αγορές από σουπερμάρκετ online και δεν σκοπεύει να το κάνει.

1

 

Κυρίως millennials

Το κοινό, που αγοράζει είδη σουπερ μάρκετ online, είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών). Σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, το 40% απαντά ότι ψωνίζει είδη σουπερ μάρκετ μέσα από το ψηφιακό κανάλι. Ακόμη και οι millennials, που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online, φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί, λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία όσων θα εξέταζαν vs. όσων δεν θα εξέταζαν.

Σύμφωνα με έρευνα, που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov, σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερ μάρκετ, που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, οι κάτοικοι Αττικής και Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online Super Market, λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.
2

Ο ρόλος της πανδημίας

Καταλυτική για τη στροφή των Ελλήνων στο online κανάλι των σουπερ μάρκετ είναι η πανδημική κρίση. Κατά την περίοδο της πανδημίας, το 13% έκανε τις αγορές του σουπερ μάρκετ κυρίως online. Με την πάροδο της πανδημίας, το 9% απαντά ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί κυρίως τα online σουπερ μάρκετ έναντι των φυσικών καταστημάτων.

Ένα ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι η τάση των Ελλήνων για αγορές ειδών σουπερ μάρκετ μέσω delivery applications, όπως το Wolt ή το e-food. Συνολικά, κάτι λιγότερο από 1 στους 3 Έλληνες έχει κάνει τουλάχιστον μία παραγγελία μέσω των delivery apps φαγητού.

3

Τα delivery apps

Μάλιστα, στις μικρότερες ηλικίες, η αναλογία όσων παραγγέλνουν μέσω delivery apps είναι ακόμη μεγαλύτερη. Κατά μέσο όρο, 1 στους 2 Έλληνες στις ηλικιακές ομάδες των 18-34 έχει δοκιμάσει την παραγγελία μέσω των εφαρμογών delivery για κινητές συσκευές.

Στην ηλικιακή ομάδα των 18-24, το αντίστοιχο ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών, που έχουν κάνει χρήση των delivery apps, είναι 46%, ενώ σε αυτήν των 25-34 είναι ακόμη πιο υψηλό και φτάνει το 55%. Πάντως, περισσότεροι από 9 στους 10 Έλληνες έχουν κάνεις τις αγορές τους απευθείας από τα site των σουπερ μάρκετ.
5

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

ΗΠΑ: Υπάλληλος που δεν είχε πάρει ρεπό 27 χρόνια έγινε viral – Άγνωστοι του δώρισαν 300.000 δολάρια

Ένας υπάλληλος των Burger King στο Λας Βέγκας που ήταν στην εταιρεία για 27 χρόνια χωρίς να πάρει ούτε μια μέρα...

Forbes: Το πλεονέκτημα της Ελλάδας στον αέρα ακόμη και αν η Τουρκία πάρει F-16

Η χώρα μας θα διαθέτει αεροσκάφη πέμπτης γενιάςAκόμα κι αν καταστεί δυνατό από την Τουρκία να αποκτήσει εκσυγχρονισμένα F16, η Ελλάδα θα διατηρήσει...

Τεκμήρια διαβίωσης: Η κυβέρνηση εξετάζει την πιθανή κατάργησή τους

Παρελθόν πιθανόν να αποτελέσουν τα τεκμήρια διαβίωσης. Η κυβέρνηση επιθυμεί να εντάξει, σύμφωνα με την ΕΡΤ, το μέτρο στη φορολογική προεκλογική...

Έρχεται «βουτιά» της θερμοκρασίας: Πότε αλλάζει ο καιρός

Αισθητή θα είναι η πτώση της θερμοκρασίας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον Θοδωρή Κολυδά.«Παρότι μέχρι την...

Ισπανία: Φάρσα για βόμβα σε αεροπλάνο – Απογειώθηκαν δύο μαχητικά που το συνόδεψαν μέχρι το αεροδρόμιο

Συναγερμός σήμανε στις ισπανικές αρχές αφού ο πύργος ελέγχου του αεροδρομίου της Μινόρκα ειδοποιήθηκε για απειλή βόμβας σε αεροπλάνο που ταξίδευε...