Αρχική Ελλάδα Το ένοχο μυστικό της συνομιλίας μηχανοδηγού-σταθμάρχη -«Τον εμπιστεύτηκε 1.000% ενώ δεν έπρεπε,...

Το ένοχο μυστικό της συνομιλίας μηχανοδηγού-σταθμάρχη -«Τον εμπιστεύτηκε 1.000% ενώ δεν έπρεπε, ήταν άπειρος»

«Στη συνομιλία μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού υπάρχει ένα ένοχο μυστικό», δήλωσε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών Νικόλαος Τσουρίδης, μιλώντας για την τραγωδία στα Τέμπη, ενώ αναφέρθηκε στο «μοιραίο λάθος» του σταθμάρχη.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Τσουρίδης τόνισε πως «ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό. Ο σταθμάρχης ήταν ένας άπειρος υπάλληλος, ο οποίος κάκιστα είχε τοποθετηθεί στον σταθμό Λαρίσης».

«Υπήρχε οικειότητα ανάμεσα στον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη»

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, o κ. Τσουρίδης είπε: «Στη συνομιλία μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού υπάρχει ένα ένοχο μυστικό. Ο μηχανοδηγός ήταν φίλος με τον σταθμάρχη και δυστυχώς δεν τήρησαν και οι δύο τα τυπικά υπηρεσιακά. Ας μην πούμε ότι είχαν φιλική σχέση, αλλά μια οικειότητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό. Ο σταθμάρχης ήταν ένας άπειρος υπάλληλος, ο οποίος κάκιστα είχε τοποθετηθεί στον σταθμό Λαρίσης. Ο σταθμός Λαρίσης είναι ένας πολύ δύσκολος σταθμός σε ό,τι αφορά την κυκλοφορία, γιατί είναι σταθμός αφετηρίας, τερματισμού, διερχομένων τρένων. Επίσης, έχει κοντά το μηχανοστάσιο, όπου ανεβοκατεβαίνουν κινητήριες μονάδες. Έχει τρομερή κίνηση. Πρέπει λοιπόν εκεί να είναι ένας όχι απλά έμπειρος, αλλά εμπειρότατος, με βαριά προϋπηρεσία σταθμάρχης. Οι σταθμάρχες όπως και οι μηχανοδηγοί, αντιμετωπίζουν καθημερινά τεράστιες προκλήσεις. Δεν είναι καμία ημέρα ίδια, άλλα γεγονότα τα σημερινά, άλλα τα αυριανά, άλλα τα προχθεσινά. Οπότε, στις διαφορετικές αυτές προκλήσεις πρέπει το μυαλό σου να παίρνει στροφές τουρμπίνας. Αυτό όμως δεν θα γίνει επειδή είσαι έξυπνος και τελείωσες με 10 και όχι με 9. Πρέπει να είσαι πολύ έμπειρος και να ξέρεις τι γίνεται με την κυκλοφορία των συρμών».

Το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη

Σύμφωνα με τον κ. Τσουρίδη, κατά τη συνομιλία του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό, ο πρώτος δεν ενημέρωσε τον δεύτερο ποια γραμμή θα ακολουθήσει: «Στην έξοδο της Λάρισας υπάρχουν δύο γραμμές, η μία που κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και η άλλη που ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη. Εκεί έγινε το μοιραίο λάθος από τον σταθμάρχη. Δεν είπε στον μηχανοδηγό να πάει από τη γραμμή ανόδου ή τη γραμμή καθόδου. Βάσει του κανονισμού, ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να πει στον μηχανοδηγό ποια γραμμή θα ακολουθήσει. Ο έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει κι αν δεν πάρει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει».

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Πότε καταβάλλεται η τρίτη δόση του επιδόματος θέρμανσης

Τις επόμενες μέρες και συγκεκριμένα εντός του Απριλίου αναμένεται να καταβληθεί στους δικαιούχους η τρίτη δόση του επιδόματος θέρμανσης.Η καταβολή της...

Διέρρηξαν φούρνο για μόλις 7,5 ευρώ

Το κατάστημα έχει γίνει στόχος διαρρηκτών καμιά δεκαριά φορές μέχρι τώραΔιάρρηξη σε αρτοποιείο με… λεία 7,50 ευρώ σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη. Το...

Με δύο… διαφορετικές ώρες ξύπνησαν οι Λιβανέζοι – Διαμάχη για την αλλαγή

Με δύο διαφορετικές ώρες ξύπνησε σήμερα ο Λίβανος καθώς κλιμακώνεται η αντιπαράθεση μεταξύ των πολιτικών και των θρησκευτικών αρχών σχετικά με την απόφαση να...

Ο Guardian για τις «μαφίες της Μυκόνου» και την επίθεση στον αρχαιολόγο

Εκτενές ρεπορτάζ για την κατάσταση που επικρατεί στη Μύκονο φιλοξενεί ο Guardian, κάνοντας λόγο για τη «βία που πλήττει» το νησί,...

Πώς διαβάζει η ελληνική κυβέρνηση την «επίθεση φιλίας» της Τουρκίας

Εντυπωσιακή -όσο και πρωτοφανής- φαίνεται η μεταστροφή της τουρκικής πολιτικής ηγεσίας, η οποία απηύθυνε προς την Ελλάδα μηνύματα ευχών για την εθνική εορτή της...