Αρχική Ελλάδα Το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασε στην Αθήνα!

Το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασε στην Αθήνα!

Μετά από 3 και πλέον μήνες ήρθε η ώρα της Αθήνας για να δει το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εχθές το ιταλικό τρένο της σιδηροδρομικής εταιρείας έκανε την παρθενική του εμφάνιση και έφτασε μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό της Αθήνας.

Το Pendolino ETR 470 που μετασκευάστηκε πλήρως στην Πιατσέντσα της Ιταλίας από την γαλλική Alstom γνωστότερο ως “βέλος” εθεάθη και φωτογραφήθηκε περνώντας από τον τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο προς Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτά τα -χωρίς επιβάτες- δρομολόγια θα συνεχίσουν τις δοκιμές στο πλαίσιο της διαδικασίας παραλαβής μέχρι να διαπιστωθεί το “έχει καλώς” από τους διοικούντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Συγχρόνως με καθυστέρηση λόγω κορωνοϊού, ετοιμάζεται και η άφιξη το δεύτερου τρένου από την Ιταλία με πιθανότερο το σενάριο της έλευσης του λίγο μετά το Πάσχα. Όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, η καθυστέρηση οφείλεται στο εκτεταμένο lockdown στην Ιταλία που επιβράδυνε σημαντικά την ολοκλήρωσης της μετασκευής του τρένου.

Στόχος είναι μέχρι τον Ιούλιο να έχει έρθει και το τρίτο τρένο για να ξεκινήσουν τα εμπορικά δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.. Τα τρία τρένα είναι απαραίτητα για να ξεκινούν κάθε μέρα τα δρομολόγια από Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα και να υπάρχει ακόμα ένα σε περίπτωση βλάβης. Ο απώτερος σχεδιασμός είναι τα συνολικά 5 τρένα, να αναλάβουν μέχρι το τέλος του 2021 τα δρομολόγια της κεντρικής σιδηροδρομικής αρτηρίας ανάμεσα στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας.

Τι διαθέτουν τα νέα τρένα

Τα τρένα αποτελούνται από 9 βαγόνια, μακρά μεγαλύτερα από τα σημερινά υπεραστικά τρένα. “Χωρούν” μόνο στους σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όμως το πρόβλημα είναι περισσότερο πρακτικό. Στους σταθμούς που δεν θα χωρά, οι επιβάτες στα βαγόνια εκτός αποβάθρας θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κοντινότερο βαγόνι.

Οι αυτοκινητάμαξες ETR 470 διαθέτουν περίπου 600 θέσεις, εκ των οποίων οι 151 είναι πρώτης θέσης. Στο μέσο των αμαξοστοιχιών λειτουργεί όχημα-εστιατόριο με 29 θέσεις. Η διάταξη των θέσεων είναι 2+1 στην πρώτη θέση, και 2+2 στην δεύτερη θέση, ενώ υπάρχουν και ειδικά διαμορφωμένες θέσεις για ΑΜΕΑ και κατάλληλα διαμορφωμένο WC. Προς το παρόν δεν προβλέπεται πλήρης κάλυψη με wi-fi, όμως θα υπάρχει on-board entertainment.

Οι αυτοκινητάμαξες είναι κλιματιζόμενες, και διαθέτουν ατομικό σύστημα ακρόασης στην πρώτη θέση, καθώς και πρίζες σε όλα τα οχήματα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επενδύει 52 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή αυτών των τρένων που είναι η πρώτη από μία σειρά επενδύσεων σε τροχαίο υλικό. Σειρά θα έλθουν νέα τρένα για τον Προαστιακό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια νέα τρένα για την κάλυψη υπεραστικών δρομολογίων.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Πετράκος κατά Αλειφέρη: Καλούνται οι γιατροί να απολογηθούν γιατί τόλμησαν να αναφέρουν τις ελλείψεις

Την αλληλεγγύη του προς τους αγωνιζόμενους για τη δημόσια υγεία υγειονομικούς εκφράζει με ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου Θανάσης Πετράκος. Παράλληλα...

Aκρίβεια: Στα ύψη η τιμή του ρυζιού – Τα πανάκριβα λιπάσματα την… «εκτόξευσαν»

Απροστάτευτοι απέναντι στην ακρίβεια βρίσκονται οι καταναλωτές. Το ράλι των αυξήσεων παρασέρνει τώρα και είδη διατροφής όπως το ρύζι, η τιμή...

Δολοφονία 54χρονης μέσα στο σπίτι της στο Αιγάλεω – Αναζητείται ο δράστης

Δολοφονημένη μέσα στο σπίτι της βρέθηκε μια 54χρονη γυναίκα στην οδό Βεροίας στο Αιγάλεω.  Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι προηγήθηκε επεισόδιο...

Σημαντικό ιατρικό επίτευμα στις ΗΠΑ- Μεταμόσχευσαν νεφρό χοίρου σε άνθρωπο

Χειρουργοί στη Νέα Υόρκη συνέδεσαν με επιτυχία σε άνθρωπο – για πρώτη φορά στον κόσμο – ένα νεφρό που είχε αναπτυχθεί...

80.000 εργαζόμενοι “εκτός” επιδόματος ανεργίας

Η ΠΟΕΕΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισητισμό-Τουρισμό), επισημαίνει ότι κοντά στις 80.000 εκτιμάται ότι θα φτάσει ο αριθμός των εποχικά εργαζομένων που δεν θα...