Αρχική Ελλάδα Το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασε στην Αθήνα!

Το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασε στην Αθήνα!

Μετά από 3 και πλέον μήνες ήρθε η ώρα της Αθήνας για να δει το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εχθές το ιταλικό τρένο της σιδηροδρομικής εταιρείας έκανε την παρθενική του εμφάνιση και έφτασε μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό της Αθήνας.

Το Pendolino ETR 470 που μετασκευάστηκε πλήρως στην Πιατσέντσα της Ιταλίας από την γαλλική Alstom γνωστότερο ως “βέλος” εθεάθη και φωτογραφήθηκε περνώντας από τον τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο προς Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτά τα -χωρίς επιβάτες- δρομολόγια θα συνεχίσουν τις δοκιμές στο πλαίσιο της διαδικασίας παραλαβής μέχρι να διαπιστωθεί το “έχει καλώς” από τους διοικούντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Συγχρόνως με καθυστέρηση λόγω κορωνοϊού, ετοιμάζεται και η άφιξη το δεύτερου τρένου από την Ιταλία με πιθανότερο το σενάριο της έλευσης του λίγο μετά το Πάσχα. Όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, η καθυστέρηση οφείλεται στο εκτεταμένο lockdown στην Ιταλία που επιβράδυνε σημαντικά την ολοκλήρωσης της μετασκευής του τρένου.

Στόχος είναι μέχρι τον Ιούλιο να έχει έρθει και το τρίτο τρένο για να ξεκινήσουν τα εμπορικά δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.. Τα τρία τρένα είναι απαραίτητα για να ξεκινούν κάθε μέρα τα δρομολόγια από Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα και να υπάρχει ακόμα ένα σε περίπτωση βλάβης. Ο απώτερος σχεδιασμός είναι τα συνολικά 5 τρένα, να αναλάβουν μέχρι το τέλος του 2021 τα δρομολόγια της κεντρικής σιδηροδρομικής αρτηρίας ανάμεσα στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας.

Τι διαθέτουν τα νέα τρένα

Τα τρένα αποτελούνται από 9 βαγόνια, μακρά μεγαλύτερα από τα σημερινά υπεραστικά τρένα. “Χωρούν” μόνο στους σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όμως το πρόβλημα είναι περισσότερο πρακτικό. Στους σταθμούς που δεν θα χωρά, οι επιβάτες στα βαγόνια εκτός αποβάθρας θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κοντινότερο βαγόνι.

Οι αυτοκινητάμαξες ETR 470 διαθέτουν περίπου 600 θέσεις, εκ των οποίων οι 151 είναι πρώτης θέσης. Στο μέσο των αμαξοστοιχιών λειτουργεί όχημα-εστιατόριο με 29 θέσεις. Η διάταξη των θέσεων είναι 2+1 στην πρώτη θέση, και 2+2 στην δεύτερη θέση, ενώ υπάρχουν και ειδικά διαμορφωμένες θέσεις για ΑΜΕΑ και κατάλληλα διαμορφωμένο WC. Προς το παρόν δεν προβλέπεται πλήρης κάλυψη με wi-fi, όμως θα υπάρχει on-board entertainment.

Οι αυτοκινητάμαξες είναι κλιματιζόμενες, και διαθέτουν ατομικό σύστημα ακρόασης στην πρώτη θέση, καθώς και πρίζες σε όλα τα οχήματα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επενδύει 52 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή αυτών των τρένων που είναι η πρώτη από μία σειρά επενδύσεων σε τροχαίο υλικό. Σειρά θα έλθουν νέα τρένα για τον Προαστιακό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια νέα τρένα για την κάλυψη υπεραστικών δρομολογίων.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Για ποιο λόγο παιδιά στην Αμερική κατανάλωναν 200 μπανάνες εβδομαδιαίως

Το 1920 ένας γιατρός στην Αμερική είχε την ιδέα ότι τα παιδιά εώς 15 ετών πρέπει να καταναλώνουν 200 μπανάνες την...

Απόκοσμοι ήχοι από το βόρειο Σέλας ακούγονται ακόμα κι αν δεν είναι ορατό (βίντεο)

Το βόρειο σέλας είναι είναι ένα εντυπωσιακό φωτεινό ουράνιο φαινόμενο που παρατηρείται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας και είναι ορατό στους...

Δημοσκόπηση: Θετικά κρίνουν οι πολίτες το ταξίδι Μητσοτάκη στις ΗΠΑ – «Καμπανάκι» με φόντο το κύμα ακρίβειας

Σκηνικό νέων ισορροπιών διαμορφώνεται στην πολιτική σκηνή, μέσα από τις μεταβολές που δημιουργεί τόσο το πακέτο των μέτρων κατά της ακρίβειας και της ενεργειακής...

Fuel Pass: H προϋπόθεση για παράταση στο επίδομα βενζίνης

Ανοίγει ο δρόμος για παράταση στο Fuel Pass για επίδομα βενζίνης σε δικαιούχους. Το μέτρο λήγει μέχρι τέλος Ιουνίου. Ωστόσο, ο...

Φλωρεντία: Κάλεσε την αστυνομία επειδή του φάνηκε ακριβός ο καφές

Ο καφές στην Ιταλία είναι ιερό πράγμα, πόσω μάλλον όταν ακριβαίνει και η απόλαυσή του γίνεται ένοχη. Ένας πελάτης του Ditta...