Αρχική Ελλάδα Τζώρτζης Μονογυιός – Αποκαλύψεις για το τροχαίο – Το τιμόνι «φωτίζει» τα...

Τζώρτζης Μονογυιός – Αποκαλύψεις για το τροχαίο – Το τιμόνι «φωτίζει» τα αίτια της τραγωδίας

Αναπάντητα παραμένουν ακόμα πολλά ερωτήματα, αναφορικά με το σοκαριστικό τροχαίο του Τζώρτζη Μονογυιού το βράδυ της Πέμπτης στη Βούλα.

Ωστόσο, η πραγματογνωμοσύνη που βρίσκεται σε εξέλιξη φέρνει στο φως κάποια πρώτα στοιχεία για τα τραγικό δυστύχημα με την Ferrari.

Οι ειδικοί καλούνται να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα του γιατί το μοιραίο super car βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, φαίνεται να εκτιμούν πως το τιμόνι του αυτοκινήτου δίνει σημαντικά στοιχεία που ενδεχομένως εξηγούν τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος. Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού που παραπέμπει μάλιστα το τιμόνι της formula 1.

H τέταρτη και Πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η Πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.

Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP) ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησης του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά.

Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Γιατί πήρε φωτιά

Σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη η φωτιά έχει ξεσπάσει στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού με την σφοδρότητα της σύγκρουσης πιθανόν να προκάλεσε την διαρροή καυσίμου.

Τα ντεπόζιτα καυσίμου στο συγκεκριμένο όχημα βρίσκονται κάτω από τον χώρο αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου και κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού.

Παράλληλα διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

Όπως έχει γίνει γνωστό το όχημα κινούταν μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων. Η συγκεκριμένη ταχύτητα δεν θεωρείται υψηλή για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος εντούτοις, όπως εξήγησαν στον ΣΚΑΙ ειδικοί, η απενεργοποίηση του ESP σε συνδυασμό με απότομο πάτημα του γκαζιού μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφή και εκτροπή ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Απολύθηκε διευθύντρια σχολείου επειδή οι μαθητές είδαν άγαλμα του Μιχαήλ Άγγελου

Της δόθηκε τελεσίγραφο επειδή στο μάθημα τέχνης οι μαθητές είδαν το γυμνό άγαλμα του ΔαβίδΣε παραίτηση εξαναγκάστηκε διευθύντρια σχολείου στη Φλόριντα των ΗΠΑ, μετά...

Το «Ελληνόγλωσσον Ξενοδοχείον». Πώς η ιδέα της Επανάστασης του 1821 ξεκίνησε από το Παρίσι

Δεν είναι ευρέως γνωστό αλλά πριν ακόμη η Φιλική Εταιρεία αναλάβει το ιερό έργο να αφυπνήσει το υποδουλωμένο Γένος ώστε να...

Χαλκιδική: Μυστήριο με οδηγό μετά από τροχαίο – Βγήκε ζωντανός από τα συντρίμμια και χάθηκε

Μυστήριο καλύπτει την εξαφάνιση του Μπάμπη Μουραλασβίλι, που έγινε άφαντος, μετά το τροχαίο που είχε στην είσοδο του χωριού Πολύχρονου στη Χαλκιδική, όπου το...

Περού: Του ζήτησε να χωρίσουν και την έκαψε ζωντανή σε κεντρική πλατεία

Η γυναικοκτονία με θύμα μια 18χρονη συγκλονίζει το Περού. Η άτυχη κοπέλα είχε ζητήσει από τον 19χρονο σύντροφό της να χωρίσουν και εκείνος λίγες...

[email protected]: Νέα εικόνα από την πρώτη ελληνική φρεγάτα με αφορμή τον έναν χρόνο συμφωνίας- «Ευχαριστούμε Ελλάδα»

Μια νέα φωτογραφία από την ελληνική φρεγάτα τύπου [email protected] που κατασκευάζεται στα ναυπηγεία της Λοριάν στη Γαλλία, έδωσε στη δημοσιότητα η...