Αρχική Ελλάδα Vodafone: Τι απαντά για τη διαφήμιση με το «σκονάκι»

Vodafone: Τι απαντά για τη διαφήμιση με το «σκονάκι»

Απάντηση δίνει η Vodafone στην κριτική που δέχεται για το διαφημιστικό σποτ που απεικονίζει μαθητή με «σκονάκι».

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στέλεχος της εταιρείας διευκρίνισε ότι πρόκειται για εμπορική επικοινωνία που κυκλοφόρησε δημόσια προ δεκαετίας και δεν έχει καμία σχέση με το σήμερα. Μάλιστα, όπως προσθέτει, το συγκεκριμένο βίντεο μεταδόθηκε το Φθινόπωρο του 2012 και επομένως τα όποια σχόλια είναι ανεπίκαιρα.

Σημειώνεται ότι με ανακοινώσεις τους, τόσο η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών – Λειτουργών Ελλάδας, όσο και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, πήραν δημόσια θέση ζητώντας την απόσυρση της διαφήμισης ή την τροποποίησή της, χωρίς βεβαίως να έχει καταστεί γνωστό ότι η εν λόγω διαφήμιση κυκλοφόρησε προ δεκαετίας.

Η ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Τα παιδιά και οι έφηβοι αποτελούν ένα πολύ κρίσιμο target group για τις διαφημιστικές εταιρείες, καθώς θεωρούνται δυναμικό κοινό που διαμορφώνει τάσεις. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών της ΓΣΕΕ δείχνει ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα που αφορούν στη συγκεκριμένη εξαιρετικά ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα.

Με τη σημερινή μας ανακοίνωση που έρχεται μετά από ενημέρωση καταναλωτών και σχετική ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας), εκφράζουμε την αντίθεσή μας με τη διαφημιστική πρακτική της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Vodafone, και πιο συγκεκριμένα, με φωτογραφία συσκευασίας καρτοκινητής όπου απεικονίζεται μαθητής/φοιτητής, ο οποίος δείχνει να αντιγράφει σε διαγώνισμα. Φαινομενικά, ο στόχος της διαφήμισης είναι να καταδείξει την ανάγκη χρήσης της συγκεκριμένης καρτοκινητής την εποχή της πανδημίας. Ωστόσο η εικόνα και το συγκεκριμένο μήνυμα στο χέρι του μαθητή παραπέμπουν ξεκάθαρα σε πρακτική αντιγραφής, στο γνωστό «σκονάκι».

Ζούμε σε μια εποχή όπου από πολλές πηγές (ΜΜΕ, μαζική κουλτούρα, διαφημίσεις) απευθύνουν προς νέους ανθρώπους μηνύματα συχνά αμφιλεγόμενα, τα οποία ωθούν σε παραβατικές πρακτικές, ιδίως μάλιστα στο χώρο της εκπαίδευσης, όπου ήδη παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα φαινόμενα έκρηξης της νεανικής παραβατικότητας. Σεβόμαστε την ελεύθερη διακίνηση απόψεων και ιδεών, αλλά στις δημοκρατικές κοινωνίες θα πρέπει να τίθενται όρια. Θεωρούμε σημαντικό η συγκεκριμένη φωτογραφία να αποσυρθεί από τη συσκευασία, όχι μόνο για να αποδειχθεί ότι επιτέλους και στην Ελλάδα οι εταιρείες δείχνουν ψήγματα κοινωνικής ευαισθησίας και υπευθυνότητας, όπως άλλωστε προβλέπει ο Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης-Επικοινωνίας. Κυρίως, για να προστατευθούν χιλιάδες παιδιά που οι στάσεις και οι απόψεις τους σε μεγάλο βαθμό διαμορφώνονται από τα μαζικά μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Αυτές είναι οι αρχαιότερες πόλεις του κόσμου που υπάρχουν ακόμα

Δεκάδες είναι οι πόλεις σε όλο τον κόσμο στις οποίες ζουν άνθρωποι εδώ και χιλιάδες και χιλιάδες χρόνια. Ωστόσο, όταν πρόκειται...

Κορυδαλλός: «Γάζωσαν» με 20 σφαίρες τον 38χρονο – Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση

Εξελίξεις έρχονται στο φως για την υπόθεση της στυγερής δολοφονίας των δύο ατόμων στον Κορυδαλλό.Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, η έκθεση...

Συναγερμός για το πυρηνικό εργοστάσιο στη Ζαπορίζια – Πέφτει η στάθμη του νερού

Η καταστροφή του φράγματος Καχόβκα δημιουργεί μεγάλες δυσκολίες για το πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια, όπως προειδοποιεί η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας...

Πέθανε ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης Γιάννης Μαρκόπουλος

Πέθανε ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης Γιάννης Μαρκόπουλος ύστερα από σκληρή, πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο. Νοσηλευόταν από τις 5 Μαΐου στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του...

Αναφιώτικα: Το «κρυμμένο νησί» της Αθήνας -Η ιστορία των ασβεστωμένων σπιτιών

Η μικροσκοπική, γραφική γειτονιά των Αναφιώτικων ακριβώς πάνω από την Πλάκα και κάτω από την Ακρόπολη συχνά παραβλέπεται από τους επισκέπτες...